Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja ucitelj naj prezivi vec casa v soli

ucitelj naj prezivi vec casa v soli

Ti pa misliš, da si zelo inovativna, a?
Desetletja nazaj, ko je bilo pol manj birokracije kot danes in nobenih opisnih ocen in km sestankov, so z ministrstva uvedli t. i. Jurmanov sistem, ko so učitelji nekaj mesecev beležili svoje delo. Potem so, ko so vsakemu morali v zelo kratkem času nakazati kar omembe vreden znesek (sodelavka je rekla, da je dobila še eno plačo zraven), vse skupaj ukinili in pobasali v arhive. Od takrat dalje je ministrstvo gluho za to, da bi bili t. i. “doprinosi” uradni in enotni.

Sedaj vlada razmišlja kje varčevati. Ravno pri zaposlenih v vzgoji je še veliko denarja, ki ga nesmotrno trošimo.
Poglejte v našem vrtcu vzgojiteljica dela od 7.30 do 12.30 vsak dan.
Učiteljica razrednega pouka dela od 8 do 11.30 in še to niti ne 9 mesecev v letu.
Ljudje božje, kako je to mogoče.
Tu je treba varčevati in če zaposleni drugod delajo po cele dneve (to pomeni od jutra do poznega popoldneva, marsikdaj tudi večera) za samo eno plačo.
Če je premalo dela je pač treba zaposlene v šolstvu razredčiti na polovico ali pa jih zaposliti za polovični delovni čas.

Predvsem učitelji v veliki meri ne cenijo, da imajo službo. Šparanje bi bilo možno tudi na ta način, da bi bile dopoldanske učiteljice v OPB, mogoče ne vska dan, ampak redno. Pa da bi vi vedeli, kako so to proti, kako so one utrujene, čeprav gredo kmalu domov, da o visoki plači ne govorim… OPBjevske učiteljice pa MORAJO biti na razpolago vsak dan dopoldne,čeprav imajo popoldne službo, ki je hujša kot dopoldanska, ko so učenci še kar znosni. Ampak da bi eno dopoldansko videl še popoldne.. ZF

Ko sem pa prebral tole, sem mislil, da me bo kap. Kako lahko človek v 21. stoletju tako razmišlja. Zagotovo si en navaden človečnjak, ki niti pojma nimaš o faksu. Ker v nasprotnem primeru bi vedel koliko je dela s samimi seminarskimi, laboratorijskimi, in drugimi vajami. Da o učenju za izpit ne govorim. Vsaka diploma, brez izjem je častna in v vsak študij je potrebno vložiti OGROMNO!! dela.

Bojim se, da ti imaš otroka in da ga “vzgajaš”. Ubogi otrok, ker mora imeti tako nerazgledanega in nespoštljivega starša…Mogoče si pa tudi ti kdaj hotel-a postati učitelj-ica, pa nisi bil dovolj dober, da bi te sprejeli in te to sedaj žre….

Pozdravljeni,

prav zabavno je bilo prebirati nekatere misli … Ne zanikam, da ti ob dobri organizaciji in pripravljenosti dela tudi v večernih urah, uspe kar nekaj časa preživeti z družino. Učim na srednji šoli. Pa vendar imam 1 šolskega in 2 predšolska otroka. Vrtec organizira dejavnosti, za katere je zaželeno, da se jih udeležijo tudi starši in to v dopoldanskem času. Pridejo vsi starši, manjka pa mama, ki dela v šolstvu in ima tako ali tako preveč dopusta. In to gotovo ni prednost za učitelja in ne za njegovega lastnega otroka.

halo, a si ti padel/padla na glavo???? A morda veš, kaj to pomeni za otroke, da imajo vsaki dan drugo učiteljico v OPBju?


ja in potem me otrok vpraša: Mami zakaj pa tebe ni bilo 🙁 ??? In kaj naj mu rečem? Ker imam ful dopusta??

Super, a mi poveš, kje je ta šola oziroma vrtec? Ker jaz začnem zjutraj ob 7.30 in končujem ob 14.30 – to pomeni, da sem 7 ur v šoli vsak dan – res je, da imam vmes proste ure, sam da ne bo pomote, takrat ne pijem kave in grem po nakupih, pač pa delam stvari za šolo. In potem še zvečer pišem priprave in podobno.

[
halo, a si ti padel/padla na glavo???? A morda veš, kaj to pomeni za otroke, da imajo vsaki dan drugo učiteljico v OPBju?[/quote]

Vauuuuuu! Me pa res zanima, na kakšen način so maltretirani, zapostavljeni, kaj? Da slišim izgovore!

Vauuuuuu! Me pa res zanima, na kakšen način so maltretirani, zapostavljeni, kaj? Da slišim izgovore![/quote]

ne maltretirani in zapostavljeni – očitno pa ne poznaš nobenega prvošolčka, ki potrebuje nek normalen ritem, ne pa da se učiteljice menjajo kot gate

sicer pa, ne vem, kaj imate toliko proti učiteljem – spustite se v kakšne druge vode, kjer delajo še manj, prejemajo pa precej višje plače kot mi…sam se ne upae, ker po učiteljih se itak upa vsak srat k ma 5 minu časa

D , res te prosim za konkreten odgovor

V podaljšanem bivanju imajo otroci določen urnik, tako kot v času dopoldanskega pouka. Vrstijo se dejavnosti: sprostitvena dejavnost, priprava na kosilo in kosilo, samostojno učenje, usmerjen prosti čas. Učenci so navajeni na ritem dejavnosti. Navajeni so se držati enih in istih pravil. Zakaj je to tako pomembno? V času po pouku so pogosto utrujeni, naveličani, skregani med sabo zaradi nečesa, kar se je zgodilo v prvem odmoru.
Brez jasno začrtanega poteka dejavnosti in s pravili, ki jih vsak učitelj spreminja po svoje, so učenci na razredni stopnji v podaljšanem bivanju izgubljeni. To je starostna skupina (za razliko od učencev na predmetni stopnji), ki se težko znajde z različnimi učitelji. Zato imajo učenci prvega triletja vedno eno in isto učiteljico v razredu. Nikakor se ne morejo menjati učitelji za vsak predmet posebej. To se počasi začne v četrtem razredu (tuj jezik). Ko pridejo v šesti razred, so prve mesece ponavadi zmedeni, ker ima vsak učitelj svoje zahteve, svoj način poučevanja.

V našem oddelku podaljšanega bivanja se trenutno menjava dve učiteljici. Obe sva karakterno zelo različni. Ves čas se morava dogovarjati glede učnih priprav, pravil in samega potek življenja v oddelku… Drugače imava v oddelku živi kaos. Seveda skušajo učenci določene stvari tudi izsiliti z zgovarjanjem na drugo učiteljico.

Se pravi, če povzamem bistvo, učencem na razredni stopnji iz razvojnega vidika bolj odgovarja manj menjav učiteljev v OPB.

seveda, ampak dejmo na račun otrok odpustit par učiteljev, da bomo varčevali

Škoda je že besed – bi pa rada vse tiste, ki tako tolčete po učiteljih, videla po enem tednu poučevanja v razredu. Pa naj mi nihče ne reče, da jaz sem se šolala za poklic. Ja, res sem se, toda faks je nekaj, realno življenje pa nekaj drugega. In da ne bo pomote. Z veseljem opravljam svoj poklic, z veseljem organiziram popoldanske zadeve, ki se jih lahko udeležujejo starši, se pa vprašam, kam pelje ta svet, če starši tako razmišljate. In potem se spomnim besed Vesne Godina: vzgajamo patološke narcise. Vsem v razmislek, seveda tistim, ki vas to zanima, pa njen celoten intervju.
http://www.branka.si/2010/01/kdo-bo-scitil-starse-pred-otroki/

Dejansko se obetajo velike spremembe v šolstvu. Vendar pa, dragi starši, vedite, da bodo varčevali na račun vaših otrok. In to ne malo. Se že dogaja, da ministrstvo ne upošteva omejitev otrok s posebnimi potrebami, ki so všolani v običajne razrede. Učitelji se bomo prilagodili, brez skrbi. Otroci pa bodo dosti bolj na slabšem.
Kam bo šel ves ta denar? V žepe lastnikov raznih “svetovalnih” podjetij, v roke velemanagerjev, da ga bodo pretočili na račune v Švici.

Nehajte že enkrat tolčti po učiteljih. Problem je v ljudeh, ki so ves čas pri koritu in dobesedno žrejo. In bodo žrli, dokler bo kaj za požreti. Tačas pa se bomo zgrizli zaradi stvari, ki jih poznamo zelo površno.

Nehajmo napadati drug drugega! To je samo voda na njihov mlin. Ukvarjamo se drug z drugim, medtem pa se dogajajo hude, hude stvari.

sposoben učitelj ima vedno nek red, pa kamorkoli ga postavimo, se strinjate? Tudi otroci se morajo navadit na ljedi take in drugačne nravi, zato OK, če že morajo imeti isto učiteljico dopoldne, pa ne vem zakaj bi ne moglo biti popoldne drugače. A zato ,ker je že desetletja en in isti šmoren, čeprav je vzgoja in izobraževanje čist druga pesem danea? Otroci so bolj prilagodljivi kot mislimo, se jih pa na veliko razvaja že od malega, povsod, malo s(m)o za to krivi seveda starši in posrani ravnatelji, ki se jih bojijo. Tu se tudi skriva del odgovora glede patoloških narcisov.
Zakaj tolikšno udrihanje po učiteljih? Jaz osebno vidim še vedno kup nepravilnosti (Krivično ocenjevanje ali celo ocenjevanje po obnašanju, sprdakanje nekaterih, kaj se sme in kaj ne – ne govorim o hudih kršitvah, ampak npr, ker se grdo obnašaš, ne boš tega in tega – o tem je tekla beseda pred kratkim , ko je ena omejena učiteljica učenca odtujila od neke zaključne predstave, to o popoldanskih neaktivnostih dopoldanskih visokosti mi pa sploh najeda, ker one pa ne bodo popoldne nič….)

Mene samo moti, da nas vse mečete v isti koš 🙁

OPB!

Zakaj se sami aktivno ne vključite v reševanje problemov v šolstvu, ki vas očitno tako zelo žulijo? Naredite nekaj, ne pa da kvantate po forumu. Hočete neke spremembe, ne veste pa, da zakonodaja sama določa delovni čas učitelja. Spremenite zakonodajo, saj ste očitno zelo zagreti in imate vse odgovore.

Medtem pa bom sama premišljevala o mojih 245 nadurah (nadomeščanja, spremstva, izobraževanja med vikendi, priprava e-gradiv pozno zvečer….) ki nikoli ne bodo plačane in jih nikoli ne bom mogla izkoristiti.

Seveda, pa se tega nikoli ne boste lotili, ker poznate problematiko preveč površno.

Ja , potem bi moja žena dobila sigurno dvojno plačo, saj doma kar naprej nekaj brklja za šolo, pa sestanki popoldan, pa izobraževanja, pa govorilne ure, pa roditeljski, pa telefonski pogovori s starši, da o pripravah in popravljanju nalog in zvezkov niti ne govorim.
Predlagam vam, da urejate stvari tam, kjer se spoznate(če se sploh kje), stvari, ki pa samo mislite, da jih poznate, pa pustite pri miru.

O, če bi imela pristojnosti, pa brez skrbi, da bi kaj naredila.

Drugače pa, na tem forumu je dovoljeno izražati svoja mnenja, pa če so to za vas kvantanje ali pa ne, še naprej bodo.

Gospa, pristojnosti si lahko pridobite, če jih hočete imeti.
Vaš odgovor je tipičen za ljudi, ki pljuvajo, ker drugega ne znajo. Nimate pojma o ničemer.
Ne poznate problematike, niti je ne želite spoznati.

Če ste tako strastni, se lahko samoiniciativno pričnete poglabljati v šolsko zakonodajo. Preživite kakšen teden kot prostovoljka na šoli in se seznanite z delom učiteljev. Lahko ustanovite skupino civilne družbe. Marsikaj bi lahko. Vendar pa ne boste. Ker nimate pojma. Znate zgolj kvantati čez ljudi, ki jih ne poznate, čez njihovo delo, ki Vam je popolna neznanka. Tako Vam je najbrž najlažje živeti. Noben strokovni odgovor, ki bi Vam ga podali, Vas ne bo zadovoljil. Svoje boste gnali v nedogled. Pa čeprav nimate pojma.

New Report

Close