vozniški izpit v Ljubljani
Jaz bi dal enostavno prepoved izpita ljudem ki imajo več kot 50ur.
Tebi (katell) pa povem če si imela čez 100 ur, saj nebi rekel če bi delala 6x ampak če si 2x moram reči da ti nisi za na cesto, ker bi te inštruktor drugače dal na glavno že veliko prej, potem misliš da če si imela več kot 100ur in misliš da znaš vozit, pa tukaj drugim soliš pamet.
Po mojih izkušnjah najprej naredijo izpit tisti, ki se najmanj bojijo izpita, žal pa so takšni tudi kasneje zelo pogumni pri vožnji, pogum z neizkušenostjo pa ima pogosto tragične posledice. mene inštruktor po 40 urah ni hotel dat na izpit, ker me je hotel prej položit, tako da sem morala zamenjat avtošolo, kraj opravljanja izpita in imela na koncu 60 ur (sem bila res neumna, da ga nisem zamenjala prej) torej, več strpnosti na forumih in na cestah, pa bo življenje lepše.
A bejž no bejž, janezek:)) Bo treba še malo odrast v glavi, veš:)) Takle nedorasel zelenček, ki se mu že po načinu pisanja vidi, da je milo rečeno otročji, mene pač sodil ne bo. In takile petelinčki, ki se duvajo, da kako obvladajo že po čimmanj urah, so stokrat bolj nevarni. Ker se grejo šele potem zares na cesto učit in manevrirat. In nihče me ne prepriča, da po 40/50 urah v Ljubljani res obvladaš ceste in križišča. Ja, greš na cesto improvizirat.
Ja, dragec, znam vozit in to zelo dobro. Če si pa tako tumbast, da iz vsega mojega opisa ne dojameš, zakaj in kako, potem ti pa ljubi bog ne more pomagat.
Sori, samo si tipičen primer zahojenega, zarukanega razmišljanja brez osnovnega občutka za ljudi in nek proces zorenja in zaupanja v svoje sposobnosti. In takile naduvani vase zaljubljeni petelinčki na ego tripu ste šele nevarni na cestah, pa še kako.
Naredila glavno pred 4 leti v tretje na Roški, brez napake.
Vsega skupaj 36 ur vožnje .
Prvo pomoč naredila v prvo nekje med samo vožnjo, nikoli pa nisem opravljala društvenega izpita, niti teorije na avtošoli (kjer imajo nekje obvezno), ampak sem vseeno teorijo naredila v prvo 🙂
Kar se tiče same mobilnosti – se ta šele razvije, ko sam sedeš za volan in mineta recimo dve leti. Ravno ta meja, ko dobiš stalno vozniško je z razlogom. Takrat ne nucaš več toliko sklopke, imaš občutek za bočno, vzvratno parkiranje pa postane mala malica.
Enkrat sem mela celo situacijo (leto po izpitu), ko mi je na avtocesti počila guma. Kdor je to doživel, ve kako se avto trese in volan poplesuje pa mi je useeno usprelo ohraniti trezno glavo, obvladati vozilo in na odstavnem zamenjat gumo.
Vozim po omejitvah, na prekršku me še niso dobili in nimam pik za enkrat še 🙂 NIkoli ne pijem in ne vozim. Št. ur je pomoje pogojeno pač z posameznikom in starostjo (z leti se odzivnost žal veča…)
Zdravo
jaz sem padel na Roški in sedaj upam, da bo šlo v drugo bolje.
Razlog mojega padca je bil, da je za menoj bil parkiran priklopnik tako, da v stranskem in mrtvem kotu nisem videl če se kdo pelje. Zapeljem malo naprej, kar naenkrat prileti srebrni avto in inštruktor hitro po zavori. Mi član komisije samo reče zapeljite vzvratno in odje…
V velikem mestu je bila avtošola z dobrimi vozili in in več domišljavimi inštruktorji. Ko sem padla že v tretje sem šla v manjše mesto, tam je bil pa samo en tip s kripo, ki me je spravil skoz izpit za kar je rabil petdeset ur. Prav prijazen in rekel je, da je avtošola, ampak meni se je zdelo, da je sam ali pa drugih nikdar nisem videla. Niti v pisarni ni bilo nikogar in je sam računal. Je bila to avtošola ali solist, tega pa še zdaj ne vem, ker nikjer ni bilo nikogar ampak je pa dober učitelj, no mogoče so bili drugje, v kakšnem večjem mestu. Ali pa jih sploh ni? Toda morali bi biti, že nekje.