Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja Velik minus za Baby -center

Velik minus za Baby -center

Moram vam zaupati tole izkušnjo:

Prejšnji teden sem v vaš poslovalnici na Jurčkovi c. v Ljubljani ponovno nakupovala. Z vozičkom sem bila med policami s plenicami, točneje pri tisti, ki je nasproti polici s kašicami. Ker je prehod med policama zelo ozek in se komaj obrneš, če imaš pa še otroka v vozičku, pa sploh, sem po nesreči z robom svoje torbe z roba poličke podrla na tla eno kašico Frutka. Vse lepo in prav, vsama vzamem robčke, pričnem brisati na kup steklovino in sama poiščem prodajalko, da ji povem za nesrečo. Se opravičim prodajalki, ona pa mi že v isti sapi v roke pomoli listek z napisano kodo kašice in sporočilom LOM, češ: “ja gospa, zdaj boste pa morala to plačati….”.

Seveda, ni problema – vnemar vzamem tistih 263.76 SIT, vendar po pravici povedano – občutek sem dobila, kot da sem zadevo razbila zanalašč.. In glede na to, da smo kupili dosedaj veliko stvari pri njih, pa tudi sedaj vsak mesec pri njih pustim najmanj 20.000SIT in glede na izkušnje, ki jih imam pri njihovi konkurenci doma in v tujini moram priznati, da bom odslej naprej pošteno razmislila, kje bom kupovala potrebno za svoje otroke. Princip poslovanja ohranja zvesto klientelo, ali ne?

Poraja se mi tudi vprašanje: ali morajo potem nevidni lom poravnati prodajalke same iz lastnega žepa in zato tak ažuren pristop? Večina kupcev, če se jim to zgodi, jih verjetno ne leti takoj obvestiti prodajalk, in jih s “kraja zločina” mirno odide…..No ja, ljudje smo pač različni!

Da o tem, da njihove prodajalke v poslovalnici v Novem mestu sploh ne vedo, da obstajajo plenice FIXIES XXl ( št. 6) sploh ne govorim….

Čakam tudi na njihov odgovor na tole….

Sonček je…..

ljubljančanka

Jaz zaradi neprijaznosti prodajalk že precej časa ne kupujem več v tej trgovini.

jaz sem zaradi ene pridajalke v Baby centru ostala brez ležalnika za dojenčke. Ko sem še bila noseča (to je bilo lani) so imeli v akciji en lep ležalnik okrog 12.000 Sit in ko sem vprašala prodajalko, če je ta ležalnik primeren za novorojenčke, me je skoraj nadrla, da so ležalniki že za tavečje in ne za tako majhne. In seveda ga nisem kupila, ko pa sem izvedela, da so ti ležalniki namenjeni prav najšim res najmlajšim, pa so jih že prodali. Skoraj me je razneslo. Da ji drugače ne morem rečt, kot KRAVA ZABITA, kaj sploh dela tam noter, če nima pojma. Potem pa sem kupila ležalnik v Katja in Alen, kjer je bila trgovka veliko bolj prijazna in seveda poučena o tem, kaj je za novorojenčke in kaj ne.
Naj še povem, da ko mi je otrok malo zrastel, sploh več ni hotel biti noter in samo ven bi lezel, tako da ni variante, da bi ležalnik bil za tavečje. Dobro da je ljubljančanka* odprla to temo, da sem si še jaz dala malo duška :). LP

tudi nam se je že zgodilo, da smo po nesreči v kakšni trgovini kaj zlomili, pa nam do sedaj tega še niso zaračunali. Ne vem, mogoče se nam je to zgodilo 5x do zdaj v različnih trgovinah, vendar sem jaz vedno poklicala prodajalko, ji povedala kaj se je zgodilo in da bom plačala. Čistila nisem nikoli sama, saj zato imajo zaposlene čistilke. In tudi plačati nisem rabila, očitno imajo za takšne primere en fond, iz katerega pokrijejo nastalo škodo-v končni fazi, saj imajo to tudi zavarovano proti tretji osebi.

Mislim, da se lahko mirno pozanimaš pri poslovodji te trgovine, zakaj tak odnos do strank.

LP

Kje pa potem kaj kupujete za vase otrocke? Na primer oblacilca?

kot potrošnik ti ni treba plačati NOBENEGA izdelka, ki ga v trgovini po nesreči poškoduješ, razbiješ ipd. preverjeno iz zvzeze za varovanje potrošnikov

Tudi jaz sem mnenja, da so nekatere prodajalke v Baby centru totalno out. Jaz sem pred dvema mesecema spraševala o avtosedežu, ki je bil v akciji, da mi pove malo več o njem, pa je vzela aBC novičke in mi prebrala. Mislim, to sem tudi sama naredila. Seveda niso vse takšne. Po mojem mnenju bi morali malo preveriti “področno znanje” prodajalk pred nastopom službe.

Lep pozdrav, Marjeta

večinoma v h&m in c&a, pri nas pa interspar in pikapolonica, tudi mercator in kakšne majnše privatne otroške trgovine. LP

Če se nekaj po nesreči polije/zlomi/razbije, ni potrebno plačati škode, saj je roba navadno zavarovana. Se pa lahko točno pozanimaš na zvezo potrošnikov.

LP
nika

A jih kar po telefonu lahko pokličeš?

Samo v primerjavo – če ti v McDonaldsu pade hrana na tla še preden prideš do mize, ti prinesejo novo. Zastonj.

Pa tudi, če otrok polije sok, ko že stoji na mizi in ga je že pol popil.

V Baby centru pa sem bila tudi jaz že slabe volje – ne spomnim se več, kaj natančno sem spraševala, vem pa, da je prodajalka začela brati navodila – pa sem ji naglas povedala – gospa, navodila znam tudi jaz brati, zanima me tisto, kar ne piše gor. No, ja, izvedela nisem nič. Se strinjam, da so tam ultra nepoučene prodajalke.

Predlagam, da kdo, ki gre v Baby center nese sprintane poste s sabo in jih odda poslovodji (mi bolj malo hodimo še tja). Drugače pa – ko se bodo nabrala mnenja (če ima katerega kakšnega pozitivnega, naj prav tako napiše!), se lahko tole pošlje tudi po pošti (to pa lahko naredim tudi jaz).

Lepo pozdravljene
Samo moje mnenje. Moja mami je prodajalka v Baby Centru v BTC-ju(hala A). Že veliko pohval je dobila, ker je prijazna, iznajdljiva in poučena. Jaz nisem imela v BC še nikoli slabih izkušenj, tudi v Domžalah ne. Mislim pa da je morda majhen problem tudi v vašem odnosu in vsi smo samo ljudje. Ne vem pa kaj je tak problem plačati če nekaj razbiješ ali uničiš. A naj prodajalke to plačujejo???? Halo!!!Pa pazte mal drugič, če se to enim tut po 5 in večkrat dogaja, ne vem no.

BC je zelo “hladna” štacuna. Svetovati v glavnem ne znajo, robo iščejo med policami kot stranke. Pri njih smo sicer že pustili kar nekaj denarja, ampak smo vedno prišli že z izdelano idejo o predmetu nakupa, ali pa sami primerjali artikle in razna navodila za uporabo…

Pred kakšnim mesecem pa le nisem mogla obrdžati jezika za zobmi: Neka mama je prišla z nosečo hčerjo nakupit prve oblekice za dojenčka in oddelčna prodajalka jima je suvereno svetovala 15 benkic (majčk) številka 56, češ da to nosi dojenček kakšne tri mesece!!!!!! Too much, sem si rekla in se vtaknila vmes.

Da pa ne bom samo nergala, še ena pohvala za spodnji “štuk” njihove trgovine v BTCju: ko smo želeli kupiti nek avtosedež, pa ga še niso imeli, so si zapisala mojo tel. številko in me potem takoj obvestili o prispetju ter mi željenega tudi rezervirali za dva dni!

LP Tanja

kot je rekla nikanze, roba je zavarovana, tako, da je vse krito!! Nič ti ni treba plačati!!! (btw sem prodajalka, dostikrat kupci kaj polomijo, vendar še nikoli nismo nobenemu NIČ zaračunali!!!)
lp D.

Tudi jaz še nisem imela problemov tam, kjer sem poznala kakšno prodajalko.
Halo!!!!

Bom še jaz pristavila. Če je nekaj nevidni lom potem je nevidni, kar ne pomeni, da jo pobrišeš iz štacune pač pa ,da se to poplača iz nekega fonda, zavarovanja ali česa podobnega.
Tudi jaz sem enkrat v eni trgovini ni bil BC razbila dražjo reč po nesreči s torbico. Prodajalki sem se hotela na miren način opravičiti in tudi plačati, ker nisem vedela da mi tega ni treba, pa je ona že prej glasno zavpila “Tole boste pa plačala” nimam komentarja.
Poznam pa eno zanimivo zgodbo iz BabY centra. Svakinja je dobila darilni bon za darilo. Po enem mesecu se je odpravila v trgovino. Hotela je kupiti P Peg Peregov stolček za hranjenje. Takrat je bil v akciji ampak KER JE DOBILA BON ji popust niso hoteli obračunati. Šele po posredovanju očeta in po pregovarjanjih so dojeli, da oni s kešem operirajo že en mesec!!!

Verjetno ima vsaka trgovina drugače urejeno, kdo krije kakšno škodo. Kolikor vem, je bilo enkrat govora celo o tem, da morajo prodajalke iz lastnega žepa kriti primanjkljaje, kar je zagotovo proti vsem pravilom, ki obstajajo.

Meni se je sicer enkrat zgodilo v Mercatorju, da sem razbila relativno drago buteljko vina, potem pa, ko sem želela plačati, so se prodajalke samo nasmejale, da to pa že ni treba.

lp

No jaz sem razbila eno piksno rdeče pese pa mi je takoj prinesla listek s ceno ,da moram plačat- v Mercatorju v Zupančičevi jami.
Če bi vedela da mi ni treba bi ji že povedala svoje…

New Report

Close