za sluh -poznate osebe
ali kdo pozna katero od oseb na sliki, ki so preiskusile to zadevao. https://yourmarket24.com/386/biostenixse-med2/gps/
Pozdravljeni! Vse je izmišljeno. Saj so sami spodaj V DROBNEM TISKU na spletni strani celo napisali:
“V skrbi za varnost in omogočanje storitev na najvišji ravni si lastnik strani pridržuje pravico do sprememb v pravilniku o zasebnosti. Namen tega je ohranitev popolne anonimnosti strank, zato so bili objavljeni priimki in imena spremenjeni v skrbi za njihovo zadovoljstvo.”
In še:
“V okviru pridružitve klubu ugodnosti prejmete izdelek, ki je negovalno olje najvišje kakovosti. Izdelek ni medicinski pripomoček.”
Pravzaprav se niti ne kupuje izdelek, ker so se zavarovali tako, da pravzaprav le pristopite v klub in za “nagrado” prejmete izdelek Piše: “Želim prejeti preparat Biostenix Sensi Oil New za sodelovanje v klubu ugodnosti.”
V naših slušnih centrih niti od ene osebe še nismo slišali, da je izdelek pomagal, čeprav so ga nekateri kupili. Nasvet: ne nasedajte.
Če imate še malo več časa, preberite še tole:
Pravilnik o zasebnosti | Pravilnik – Klub Ugodnosti | Pravilnik – Darilo ob Kuponu | Kontakt:
https://yourmarket24.com/386/biostenixse-med2/gps/privacy.php
Ugotovili boste, da ni mogoče najti naslova, niti osnovnih podatkov, kje prodajalec fizično sploh je … Če kdo najde podatke, naj napiše.
Ko tole pišem, je število dostopnih kosov v zalogi 12. No, pravkar se je spremenilo na 11. Koliko kaže sedaj, ko vi gledate?
Pozdravljeni. Nasedla tudi sama, ker so se mi pojavile težave s sluhom in zdaj rešujem, da mi povrnejo denar. Po naročilu izdelka (po poslani elektronski naročilnici, ki je priložena ob ponudbi izdelka) me je poklical “kao skrbnik” mojega naročila in mi dejal, da samo preverja, če sem zares naročila kapljice za ušesa. Seveda nisem imela točno v spominu imena, sem mu pa pritrdila, da sem kapljice res naročila. On je potem na podlagi moje potrditve verjetno popravil (beri priredil) naročilo in vanj vpisal izdelek, ki sem ga kasneje prejela. Prejela sem namreč čisto nekaj drugega in ne tisto kar sem naročila. Ponujal mi je sočasno tudi večjo embalažo, ki pa je k sreči nisem potrdila. Po prejemu napačnih kapljic (prejela sem kaplice za čiščenje ušes in ne za zdravljenje) sem napisala še email, naj mi takoj povrnejo denar. Me zanima kako bodo odreagirali in če mi ga bodo vrnili. Pazite torej in ne nasedajte, kot so opisali tudi ostali s to slabo izkušnjo…… Sem pa ob naročilu prejela tele kontakte, ki mogoče pridejo prav: Infolinija za pritožbe in vračila: 38647774137 in pisno korespondenco lahko nasloviten naslov centra za povratno logistiko: Global Group c/o Reverse Logistic LLC Chlodna 64, 00-872 Warsaw Poland. Črtna koda ob podatkih ima številko 5014301001100 in oznako zgoraj 2UAUW2SI . Pozdrav vsem. Marjetka
‘Ime mi je prof. Roman Kotnik in sem znanstvenik, specialist s področja molekularne biologije. Na tej strani vam želim predstaviti največji dosežek mojega življenja, za katerega sem ravno prejel nominacijo za Nobelovo nagrado.’
HAHAHAHA, pa saj tu že vidiš, da je izmišljeno. Jočem, kva folk se nasedate. Res eni na račun laži dobro živijo, svaka čast ni kej.