Iz Rakitne z MTB z original kramparcami 78 km/h. Zdaj imam gor tabularje pa ne upam več…gre že po ravnem 40-45 km/h BP na 90 % moči.
Na servis sem ga pa peljal dvakrat na Vrhniko v ind. cono(ne vem točno imena) in so profiji…
Sem šel že za šleparjem 80 km/h po ravnem…[/quote]
Nemogoče…razen če si se držal šleparja:))))))))[/quote]
Ko tole pogledaš, se ti ne bo zdelo več smešno…
http://www.youtube.com/watch?v=HxYC4gxwBOY
Nemogoče…razen če si se držal šleparja:))))))))[/quote]
Ko tole pogledaš, se ti ne bo zdelo več smešno…
http://www.youtube.com/watch?v=HxYC4gxwBOY%5B/quote%5D
res je,sem pogledala in ni mi več smešno…priznam nisem vedela,da je možno doseči take hitrosti…ker mi ,moja kolesarska druščina,dosegamo max 40 km/uro (moški del,ženski manj).
Ko tole pogledaš, se ti ne bo zdelo več smešno…
http://www.youtube.com/watch?v=HxYC4gxwBOY%5B/quote%5D
res je,sem pogledala in ni mi več smešno…priznam nisem vedela,da je možno doseči take hitrosti…ker mi ,moja kolesarska druščina,dosegamo max 40 km/uro (moški del,ženski manj).[/quote]
Pa veš zakaj se da vozit tako hitro? Ker kamion ali avtobus za seboj puščata ene štiri do pet metrov dolg trikotnik, v katerem je popolno brezvetrje…se pravi da ni nobenega upora. Je pa treba za to vozit ene 2 metra za kamionom…opasno..
Pa veš zakaj se da vozit tako hitro? Ker kamion ali avtobus za seboj puščata ene štiri do pet metrov dolg trikotnik, v katerem je popolno brezvetrje…se pravi da ni nobenega upora. Je pa treba za to vozit ene 2 metra za kamionom…opasno..[/quote]
ja,to sem vedela…saj v vetrovnem vremenu vedno vozim za kom,se mu prilepim na 20 cm:))))))))
Sem šel že za šleparjem 80 km/h po ravnem…[/quote]
Nemogoče…razen če si se držal šleparja:))))))))[/quote]
Še vedno je smešno. Če nimaš posebnih prestav ni mogoče voziti 80 km/h po ravnem. Pri specijalki, ki ima prenos 52/12 to pomeni, da bi moral vtreti 145 obratov/min v kar dvomim… če pa si imel gorca, ki ima dosti, dosti lažje prestave pa skoraj 200 obr/min, kar je nemogoče.
Na tvojo žalost poznam preveč kolesarjev, tudi aktivnih tekmovalcev pa dobro vem kaj je mogoče in kaj ne.
Če nimaš specialko in posebno težke prestave na primer 53/11 v RAVNINI je nemogoče voziti 80 km/h tudi v zaveterju ne. Pri prestavi 53/11, ki jo vozijo tekmovalci, za hitrost od 80 km/h potrebuješ 132 obratov/min.
S takšno kadenco ne tekmovalec ni sposoben mirno sedeti in tako hitro vrteti, kar je pri tej hitrosti zelo pomembno.
Povrh vsega ti govotiš o MTB s tabularji, kar pomeni, da imaš neprimerno lažje prestave. Mogoče bi si moral števec kalibrirati, ker tudi to, da z “lahkoto” voziš 40-45km/h v ravnini(brez vetra v hrbet) je navadno nakladanje, če ne govoriš o hitrosti, ki jo na ravnini dosežeš, ne pa tudi vsaj nekaj vzdržuješ.
Kolikor jaz poznam kolesarstvo(sicer ga res ne veliko), vem da je 50km/h z dirkalcem že kr lepa zadeva 😉
Ja in videl sem video s katerega sem ocenil sledeče; kolesar ima dirkalca, da se opazit da ko ima avto 100 noter se kolesarju rahlo približuje+potrebno je upoštevati toleranco števca avta, torej še nekaj dodatno minusa km/h. Realna hitrost kolesarja je po moje tam enih 90km/h(maksimalno), pa seveda je v popolnem brezveterju in še + to da je kolesar.
Nevem 80km/h je z MTB-jem težkoooo doseč(realno). Jaz bi šel preverit števec.
Moje mnenje 😉
Oba pozabljata, da je pri tej hitrosti z normalnim prenosom nemogoče pedalirati, ker ti zmanjka obratov. Tudi v zaveterju je potrebno poganjati, da ne izgubljaš na hitrosti. To vsi kolesarji dobro vedo, ker pogosto ko imajo hitrostne treninge trenirajo tako, da vozijo v zaveterju klubskega kombija ali avtomobila.
Js se nebi spraševal, pelji na servis… spomnim se časov, ko smo vsi imeli rogova kolesa. Šel si pač v trgovino pa si kupu edine gumice, ki so jih imeli pa so ble prave. Danes se dvakrat zmotiš, pa te pride cenej, če peleš na servis.