VITAPUR ležiče
Pozdravljeni,
pred kratkim sem kupila ležišče Vitapur, Ležišče NANOSILVER 16 + 2 Memory (http://www.vitapur.si/spalnica/lezisca/lezisce-nanosilver-162-memory). Končno sem spala, kot se spodobi, moram reči, da sem bila zelo zadovoljna.
Po dveh tednih sem zamenjala posteljnino in opazila, da je prevleka od ležišča s spominsko peno strgana in sem videla, da je bila ena od letvic, ki sem jih kupila skupaj z ležiščem napočena. Takoj sem reklamirala, vmes so bili prazniki, zato sem drugo prevleko in eno letvico dobila šele čez dober teden.
Končno dobim, potem pa, ko sem želela preobleči, opazim, da so materiali drugačni, kot na prejšnji prevleki… kar mi ni nič dišalo, sem si pa mislila, da bom očitno spet morala reklamirati. Potem pa sem opazila, da je prevleka premajhna, za enojno posteljo! Bila sem besna, ker je bil petek, kar je pomenilo, da bom morala spet cel vikend spati na spužvi…
V ponedeljek kličem na reklamacije in mi gospa reče, da me bo poklicala popoldne. Klica ni bilo. Kličem v torek in mi reče, ali se mi mudi? Kako če se mi mudi, seveda se mi mudi, kmalu bodo tu še prvomajski prazniki, jaz pa spim na spužvi, potem ko sem si komaj odtrgala denar za nov jogi? Seveda se mi mudi. Danes je torej torek, gospa mi je “obljubila”, da bo probala zrihtat! Probala?
Zanima me, ali ima še kdo podobno izkušnjo in kaj lahko naredim? Najraje bi jih nekam prijavila,… Sem kar razočarana.
Hvala za vsako mnenje, nasvet, idejo, izkušnjo…
Prijavila bi jih da imajo prvomajske praznike? A da ukinejo prvi maj? :)))
Lej, očitno ste se nekaj narobe razumeli oz niso bili dovolj pozorni kaj si reklamirala. Tudi, če jih prijaviš dvomim, da bo kaj prej rešeno. Je pa zoprno, ko nekaj pričakuješ potem se ti pa takole sfiži cel plan….
Nisem rekla, da bi jih prijavila, da imajo prvomajske, nevem kje si to prebral 🙂 Očitno so se za njih začeli že dva tedna nazaj!
So neodgovorni in neresni, kot večina stvari v podalpski deželi… In če niso dovolj pozorni, je to njihov problem (in s tem na žalost tudi moj), še en odraz neumnosti in brezbrižnosti. Bila sem dovolj jasna.
Žal ima tudi sam podobno izkušnjo. Na začetku super zadovoljen same pohvale ko pa reklamiraš ležišče spoznaš pravi poslovni odnos podjetja. Začelo se je po nekaj mesecih uporabe da se je začela prevleka gubati v predelu riti. Pokličem v podjetje kjer so mi obljubili, da se bodo oglasili in pogledali v čem je težava, so mi pa tudi svetovali, da naj ležišče obrnem na drugo stran in da bo guba izginila. Minilo je že skoraj mesec dni pa njihovega klica od nikoder kljub temu, da sem jih poklicala še nekajkrat. Sedaj se mi guba dela še na drugi strani. V kratkem jih obiščem v njihovi hitex-vitapur prodajalni.
Jaz pa jih moram pohvaliti. NikicaPikica, sicer moram priznati, da sem imela podobno težavo kot ti – prevleka je bila natrgana kar sem opazila takoj, ko sem jo prejela. Verjetno se je poškodovala med transportom. Gre pa za isto ležišče nanosilver 16 +2 memory. To je bilo v torek. Ker je bilo že pozno popoldne sem šele v sredo dopoldne poklicala na reklamacije, gospa je bila zelo prijazna in tudi meni je obljubila, da se bo potrudila, da čimhitreje dobim zamenjavo. Novo prevleko pa sem potem dobila v petek. Sedaj jo uporabljam že približno 3 mesece in je SUPER.
Včasih se pač zgodi, vsak ima kdaj slab dan … pokliči še enkrat. Mislim, da se boš brez težav vse zmenila. LP
Precej je odvisno od človeka s katerim se meniš za reklamacije. Jaz sem imel že slabe in dobre izkušnje vsepovsod. Pa tudi slabe in dobre v istem podjetju. Najboljše se mi je izkazalo, da če dobim nekoga ki ni ustrežljiv, pokličem šenkrat ob drugi uri in upam na drugo(boljšo) osebo.
Vem da ni prijetno, sam kaj hočeš. Poizkusi najt drugega sogovornika.
Pa veliko sreče.