Najdi forum

V opozorilo, lesnina !!!!!

No ja, kakorkoli že, vsak bo zagovarjal svojo stran, dejstvo pa je, da je danes z medsebojnimi odnosi nekaj hudo narobe, v mislih imam predvsem odnose v razmerju prodajalec-potrošnik.

Prodajalec mora razumeti, da večina ljudi kar kupi v njihovem podjetju, če seveda govorimo o dražjih stvareh, kot je pohištvo ipd., dela za to in špara denar kar nekaj časa, prodajalec se pa obnaša kot da prodaja rezervne dele za navaden bicikel. Ne more in ne zna vsak biti prodajalec, jaz nisem prodajalec, sem pa potrošnik in vidim in čutim, kdaj ima nekdo občutek in znanje za prodajat. Problemi potem nastanejo, ko gre kaj narobe in tudi takrat se je treba izkazat s spoštovanjem in razumevanjem obeh strani, če tega ni, se pa seveda vsi takoj skregajo, najbolj pa seveda boli potrošnika, ki se mu škoda naredi. Podjetje bi si prihranilo kar nekajj stroškov in tožb, če bi znalo na pravi način prisluhnit potrošnikom, seveda pa delavce v podjetju pošteno plačati, da se bodo za to trudili, če tega ni, je pa treba pravnike toliko več plačevati, da se ukvarjajo s pravniškimi zadevami, morda v razmislek in preračun, kaj se bolj splača.

To jo je pač ena misel.

Pa lep dan!

Pozdrav vsem skupaj.

Jaz imam pa z Lesnino dobre izkušnje. Ko sva s partnerjem opremljala hišo sva 70% pohištva kupila pri njih in sva zelo zadovoljna, prav tako z dostavo, montažo in njihovim odnosom. Mislim, da je vse skupaj odvisno od posamezne izkušnje, lahko, da bi se vam pa isto pripetilo pri HN in bi potem tudi njih tukaj blatili. Mislim, da morate pustiti ljudem, da si sami ustvarijo svoje mnenje o določenem ponudniku in poskušati rešiti sami svoj problem.

Glede medsebojnih odnosov je pa moje mnenje sledece: Dobiš kar daš.

Lep dan še naprej.

Kakšna bedarija na bedarijo. Ne, ni prav, da si vsak posameznik mnenje ustvari sam, potem bi vsi lahko delali šalabajzersko, saj bi jim bilo vseeno za svoj “dober glas”. Pa ne deluje tako, kajne da ne?
Reklamacija ni blatenje, ampak kritika na račun slabo opravljenega dela.
Dobiš, kar daš? Aja? Če si neprijazen do monterja, ti ima pravico tako montirati, da pade vse skupaj dol? Si ti ziher, da je to tako? Se ti ne zdi, da je pa v resnici – glede na vse možne goljufije in natege – v resnici tako, da potrošniki damo še preveč od sebe, dobimo pa prst v rit, če se lahko malo bolj slikovito izrazim? Če bi bilo tako, kot ti tukaj cvrčiš, da je, ne bi rabili organizacij za varstvo potrošnikov, zakonov o varstvu potrošnikov, reklamacijskega postopka, garancij, sodišč in tako dalje in tako dalje.
Daj spusti se počasi na realna tla. Hvala bogu za internet, da čim širši krog ljudi izve, kaj vse se ti lahko zgodi.

TA PA JE HUDA.

mi smo zaključili z gradnjo pa naj vam povem tudi jaz nimam problemov z mojstri ki so opravili dela kvalitetno, z vsemi, ki pa so se hvalili kako so oh in sploh pa se je izkazalo za nekatere da so za en k____. pa jih kličeš za reklamacijo. NO TLE PA SE ZAČNEJO PROBLEMI.

ZA KONEC PA ŠE TO: nobenega mojstra dvakrat pri hiši, pa če maš čas, mu ves čas stoj za hrbtom tako, da čuti tvojo sapo na vratu.

DEJ DOBR TO UŠTIMAJTE. PA NAPIŠTE KAKO SE JE KONČAL.

Hmmm,

Gledam slike uničenega pohištva.
Če ni nobeden premaknil pohištva pred slikanjem, je potem čudno zakaj je polovica pohištva premaknjena za 90 stopinj od stene. Kadar pade pohištvo samo od sebe iz stene (zaradi slabe kvalitete) potem bi moralo biti pohištvo in TV ležati približno vzporedno z steno na kateri je bilo pohištvo. Tukaj pa vidim da je premaknjeno za 90 stopinj kot da je nekdo na silo izruval pohištvo z leve strani.
Zato Lesnino za en klinc briga za tožbo. Ker so slike krovni dokaz da ni bilo ponesreči.

LP Josip

HMMM JOSIP 1

sej ne bom pol več diskutiral o zadevi.

samo zanima pa me kolikokrat ti je že padla omara s stene, da veš kako more omara pristat in kje.

Upam da se ti to še ni zgodilo, če pa že si bil verjetno pod omaro, pa si jo očitno prestregu z glavo.

V eni izmed trgovin v SLO sem kupil celo dnevno sobo, kuhinjo in spalnico. Razen dolgega čakalnega roka za sedežno garnituro, je bilo vse SUPER! V Lesnini pa sem kupil pred cca 1 tednom samo nekaj kuhinjskih stolov. Bili so zapakirani, vendar malo poškodovani in priloženih ni bilo šraufov. Ker se mi ni dalo prepirati sem šel v Merkur in sam kupil šraufe. Toliko o moji izkušnji z Lesnino.

P.S.: Kar se tiče pa padca omare, mi pa izgleda vse zelo realno glede na višino TV-ja in odboj ter padec omare. Res pa je, da nisem zavarovalniški izvedenec za ugotavljenje nesreč.

LP, Jaz2

A ha ha ha ha ho ho ho. Vzemi navadno škatlo, daj nekaj vanjo (najboljše, da recimo kako brisačo, da bo teža enakomerna porazdeljena) in jo desetkrat spusti z višine svojega pasu… Me zanima, kolikokrat bo ostala na stranici, s katero bo priletela na tla.

ŽAL JE ZADEVA TAKA, MAL DNARJA MAL MUSIKE.
GARANT JE PAČ ZA DVE LETI NE PA ZA PET!

LEP POZDRAV!

BONIFER ROK

Tema je bila predebatirana in vsak je lahko povedal svoje mnenje. Videli smo obe plati medalje, marsikdo je pomagal tudi s svojimi izkušnjami.

Iz vsega skupaj lahko potegnemo to, da ne smemo posploševati, da ima vsak različne izkušnje in da moramo biti pri opremljanju doma izredno pazljivi ter odločno nastopiti, ko pride do napake. Seveda pa naj bo ta odločnost pospremljena tudi s prijaznostjo in korektnim odnosom, ki bo večkrat kot ne zagotovil tudi korektno razrešitev problema.

~~~ http://Trgovina.Over.Net Z nakupom podpirate brezplačne zdravniške nasvete.

laži[

Ne vem, je ta forum še uporaben in aktualen?
2017. Iščem info o Lesnini pa naletim na tole klobaso. Me pritegne …
Ja gospa, sočustvujem z vami, kar se van je zgodilo – ni vredu. Človek lahko le reče, hvala Bogu, da se nikomur ni nič zgodilo, sploh otrokom.
Da vas je razburilo, ko vas je vodstvo Lesnine usmerilo na odvetnika vas tudi razumem. Bralci foruma (razen nekaterih zlo pametnih in jasnovidnih) ne vemo pa, če je bil to res njihov edini in prvi odgovor?

Če pa ste (MORDA?) vztrajali v odškodnini, jih pa razumem. Tudi sam bi vas napotil do odvetnika. Vi jim morate škodo in njihovo napako najprej DIOKAZATI. In iz slik sodeč bi jim škodo težko dokazali!
Slike marsikaj povedo. Nekateri, žal redki obiskovalci foruma so vas že opozorili na prekomerno težo v visečem regačlu. Knjige, zgoščenke … V takem regalu se mimogrede nabere tudi za par sto kil teže. In takšna obremenitev je vaša ne prodalalčeva skrb! Pa naj gre za Lesnino ali kakega devetega prodajalca.
Tudi na vrečki ki jo v trgovini zastonj dobite pri sadju ne piše, da lahko vanjo naložite le polkile jabolk. Pa verjemem da marsikateri bralec (tudi tisti, ki se je gražal nad Lesnino in tulijo v isti rog z oškodovanko) v vrečki nebi domov nesli 5 litrov vina pa še eno radensko povrh!

In še glede vaše precepcije o vijakih in njihovi nosilnosti. Pozoren gledalec in tisti ki se na te zadeve vsaj malo spozna bo iz razmerij na sliki lahko ocenil, da so vijaki, tisti ki štrlijo iz hrbtišča na tleh ležečega korpusa, na sliki dolgi cca 1/4 širine korpusa. Če gre za korpus 40 cm recimo (kar verjetno da je) potem so vijaki dolgi 10 cm! Ja, DESET centimetrov. Taki vijaki nosijo Bogapapol! In ni problem Lesnininega monterja in ne vijaka, če VAŠ ZID IN VAŠ OMET NI TEGA ZDRŽAL. Kar poglejte si, kak kos ometa je vaša PREOPBREMENITEV spulila iz zidu!

Torej, saj verjetno niste šli do odvetnika. Bolje za vas, ker bi dokazni material ne zdržal vaših pričakovanj! In še dve besedi vsem tistim ogorčenim bralkam, … komentirajte stvari, na katere se spoznate!

Pa še komentar vsem tistim naivnim, ki se zgražajo nad visokomi popusti, ki jih nudijo prodajalci ob akcijah, pa na naj si gre za Lesnino ali kogarkoli drugega …
Ja kje pa živite ????
Proti naivnosti NI ZDRAVILA

Spoštovani vsi vodilni v Lesnini kaj takega kar doživljamo v Lesnini z nakupom komplet pohištva za novo stanovanje bpresega vse meje človeškega razuma ne verjamem da mi je Lesnina sposobna naročiti kaj šele zmontirati pult .na kuhinjo sem čakala od junija vendar so mi po 2 x neuspešno poizkusu montaže pult naročili že 2 x ..ne samo da jih bom dala v časopis še kam drugam.. odsvetujemo vsem…nikoli v lesnino žal mi je ker sem komplet denar pustila pri njih.pridala sem hišo zdaj pa sem v najemu da grem v malo kupljeno stanovanje zgubila sem upanje da se bom kdaj selila . zahtevam povrnitev stroškov

Tudi moja izkušnja z Lesnino je katastrofalna. Zadnji mesec od stresa, jeze, živcev ne vem več kaj bi. Izbrali smo si okvirno kuhinjo ki naj bi nam ustrezala, jo narisali, se dogovorili da plačamo aro in da ostalo še dogovorimo in uredimo malenkosti glede barv, ročajev itd. Vse je blo oh in sploh dokler nismo dali are. Potem pa so se začeli problemi, ni bilo časa za nas, prenašanje na jutri, naslednji teden itd., končno ko se spet usedemo skupaj in izberemo barvo,,ki si jo želimo pa ne ta ne obstaja, pa ta ni možna, pa ta ni več v obtoku, apred tem so nam pokazali celo paleto barv odkoder naj bi izbirali, zdej pa kar naenkrat ni nič možno. Kuhinja od 6m, ko smo hoteli otok obrnit v polotok in s tem podaljša kuhinjo za bore 60cm je to podražilo kuhinjo za 50%,cena iz 4000 skočila na 6000. Da skrajšam po plaćanju are so se nam pričele težave, tako da priporočam vsem da nikakor plačat nič v naprej, vse dokler ni vsaka malenkost v naprej določena. Zdaj nam are od 800€ nočejo vrniti, čeprav bi vzeli kaj drugega v protivrednosti, zahtevajo da moramo kupit stvar v vrednosti celotne kuhinje. Meni se meša od jeze in negativne iskušnje, vsi vemo kako je z toženjem, da koga pretepem ne pomaga, da zapalim lesnino in vse prodajalne po vrsti si škodim samo sebi…. Počutim se prisiljene ga v kotu z nobeno izbiro… Razmišljam it na ulico pred lesnino in opozarjat vsakega kupca da ne naredi iste neumnosti kot sem jo sam.

Sam imam tudi slabo izkusnjo z njihovim odnosom do strank.
Narocil sem dnevni regal, placal aro, svetovali so mi najem kombija, s katerim potem sam pripeljes novo robo/staro neses na deponijo ipd.
Rekli so mi da se za kombi zmenim ob istem casu kot se zmenim za dostavo/prevzem izdelkov. Klicem v petek zjutraj, se javi gospa, ki mi pove, da imajo se dosti kombijev na voljo. V tistem momentu se spomnim, da ne vem, ce v soboto sploh deponija dela, recem poklicem cez 5min nazaj.
Ko sem klical nazaj se niso oglasili. Klical sem večkrat ampak ne morem klicati vsako minuto ker tudi sam delam. Zato sem jih potem poklical se enkrat okoli 13h. Se mi javi gospod in ze takkoj rece, da se za kombi kliče vsaj 2 dni prej.
Kako ce mi je gospa rekla da jih se imate na zalogi? ne bi bilo nic narobe ce se ne bi tako pokroviteljsko obnasal kot da sem neumen. Mi je pa ponujal dostavo za 40e.
Na koncu me je pa se nadrl da on nima nic s tem kar sem se jaz zjutraj pogovarjal z gospo.
Poraz.

Objava čaka odobritev
Objava čaka odobritev
Objava čaka odobritev

New Report

Close