V opozorilo, lesnina !!!!!
POZDRAVLJENI!
Jaz sem kupila kuhinjo v TRILESU malo naprej od dolgega mosta.
Malo sem se pozanimala o zadovoljstvu kupcev pri Lesnini Rutarju HN ipd.Brat je kupil mizo pri rutarju skupaj s stoli,mizo je dobil takoj stoli pa naj bi prišli po enem tednu!27 tednov je čakal na stole! ?
Potem mi je skozi pogovor pri kolegici njena mami omenila Triles za katerega prej še nisem slišala…bila je zelo zadovoljna z njihovim pristopom do kupca in njihovim pohištvom na splošno…
pri njih je kupila kuhinjo,spalnico,dnevno sobo,pred sobo kasneje pa še vnučku otroško sobo.
skratka z pohištvom in montažo je zelo zadovoljna,saj so se tudi držali rokov točno tako kot so rekli!
prepričala me je,tako da sem kasneje odšla v Triles.Kupila sem kuhinjo,in bila od prvega pristopa do zadnjega zelo zadovoljna,saj sem vmes komplicirala a so mi vse svetovali in skrajšali “muke” pri nakupu.
kasneje sem pri njih kupila tudi alplesovo dnevno sobo,ter spalnico.
Vse je klapalo tako kot smo se zmenili!od dostave do montaže!
Skratka vsem ki kupujete pohištvo svetujem obisk v Trilesu ker imajo res vse od A do Ž.
LP Lidija
Res žalostno, kar se dogaja.
Sama nimam slabih izkušenj z Lesnino – v sept. in okt. smo kupili pohištvo za celotno stanovanje v Lesnini in bili zelo zadovoljni z dostavo in montažo. Vse se je dalo zmeniti (tudi vnos v stanovanje).
Pri reklamaciji enega aparata pa smo v treh dneh dobili zamenjavo in to na domu (ni nam bilo potrebno v Lesnino).
Iskal sem nekaj drugega, pa naletel na tole. Zanima ali je ta stran namenjena “pljuvanju po nekom” z namenom? Mislim ko sem iskal kako je s stranjo med.over.net, ne vem če je ravno za izboljšanje kvalitete življenja? Vsi ki tu zmerjate ljudi z barabami, črnite nekoga vsepovprek, dajte se malo zamislit pa pogledat v sebe, če ste pri svojem delu vsi 100% ??
Našel sem tudi tole:
http://zavod.over.net/novica.php?nid=9228
Naj nekdo pregleda pravilnik, ostali pa pojdite svoj žolč zlivat na kakšen forum po imenu “pljuvalnik”.
Osebno kadar ne slišim, vidim obe plati, se vedno zadržim izjav. Res pa je, da so razni anonimni forumi idealen kraj za zdravljenje osebnih frustracij.
Upam da bom našel kar sem iskal, ker dobim vse drugo samo potrebno ne.
Pa zdravi ostanite!
Živjo,
forumi so prav za to, da ljudje povedo svoje mnenje.
Ja prav zdaj opremljam celotno stanvanje in mi takšne informacije pridejo prav. Kljub vsem komentarjem sem vseeno šel v Lesnino si ogledal vso opremo in izdelal svoje mnenje. Sem pa res naletel na nekaj “čudnih” dogodivščin:
– prodajalec mi je rekel, da mu je vseeno ali proda ali ne, itaq je vodstvo glupo,
– eden mi je rekel, da je rok dobave 4 tedne, drug 8-10 tednov,
– hoteli so mi prodati popraskan razstavni eksponat za ceno novega,
– ker sem izbiral cenejše pohištvo, sem dobil občutek, da me prodajalka podcenjuje (zelo subjektivno),
– obljubili so, da me bodo poklicali naslednji dan (še do danes me niso – 14 dni),
– …
Ampak, vseeno imajo nekatere izdelke (identične) cenejše kot pri konkurenci in tudi kar dobro izbiro imajo. Na koncu koncev največkrat prevaga cena 🙁
Pri HN, mi grejo pa prodajalci že pošteno na živce, ker so plačani po prometu in ti lazijo za ritjo, pa čeprav jim rečeš, da ne rabiš pomoči :). Rutar je predrag, vendar ima določene zadeve zelo kavlitetne. IKEA mi pa osebno izgleda kot bolšji sejem. Slovenijales je pa ostal v socializmu.
Kar hočem poveda je to, da imajo vsi omenjeni dobre in slabe lasnosti, vendar na koncu bomo pri enem kupili in upali na najboljše.
Obnašanje direktorja v tem postu pa je nesprejemljivo, bi pa bilo lepo slišati tudi drugo direktorjevo plat (razjarjena stranka).
lp Samo
Samo, meni je vseeno, kako izgleda trgovina, samo da imajo solidno robo in primerne cene. Kaj mi pomagajo razne kakor fensi slovenske prodajalne, če pa v njih a) komaj najdem kaj zase b) prodajalci v zelo velikem deležu nimajo pojma, ker so pač slabo plačani in je fluktuacija očitno res velica c) imajo za škart robo visoko ceno d) nesprejemljive dobavne roke, ki se jih navsezadnje niti ne držijo. Grem pa raje v skladišče a la Ikea in eliminiram vse negativne dejavnike.
Velike trgovine se bodo morale začet zavedat, da k njim bogatuni ne hodijo, ker so zanje čisto prenizek nivo, in bodo morale bit čist zadovoljne tudi z navadno rajo.
Dobro je da ste to objavili. Zdaj vidim, kakšno srečo sem imel pri RUTAR da sem sploh pohištvo dobil in skompletiral. Sam se odločam objaviti ”mojo” zgodbo vendar je vsega materiala preveč, da ne vem, kje bi sploh začel. Vsem ki svetujete pravno pomoč – TE V SLOVENIJI NI. Varstvo potrošnikov, tržni inšpektorat, pravna služba ipd…so same sebi namen.Zbnajo samo odgovarjati in mlatiti v prazno – seveda v trgovcem v podporo. Ne vem, kako bi bilo s tožbo….
zivjo,
Jaz sem imel zelo pozitivno izkušjo v prodajalni Dipo. Sem kupil 4 leta nazaj kuhinjo nemškega proizvajalca IMPULS in je še danes kot nova. Sem pa primerjal tiste iz IKEA in SVEA. Ugotovil sem, da je kuhinja iz Dipa bistveno boljša od ostalih konkurentov. Dobavni rok je v vseh prodajalnah več ali manj enak blizu 6 tednov.
Recimo debelina iverke
v Ikei notranjost vseh elementov brez abs profila in zelo tanka iverka prdvidevam 12. ali 14. Vsi elementi imajo bele korpuse in če želiš v drugi barvi je to za doplačilo. Fronte zelo nekvalitetno obdelane ali brez abs profila ali sploh lesene ne obdelane. Tako da njihove kuhinje me res niso prepričale razen pri okovju kateri je BLUM- ocena -2
V lesnini pa totalna katastrofa, prodajalci so totalno nezainteresirani šele ko pokaže interes imaš občutek, da te podcenjuje. SVEA kuhinje so imele vse elemente za zmontirat razen visokih. Katastrofa, da je treba kuhinjo za 5 tisočakov še skupaj lepiti ob montaži. Poleg tega kar je bilo v rangu kuhinje katero sem kupil pa je bilo svinsko drago.Kr neki.
V dipo sem dobil kuhinjo zmontirano, popolnoma vse elemente, pravočasno, prodajalci totalno prijazni. Vse tako kot mora bit.
5let garancije, 16 debelina iverke elementov, povsod abs profil v notranjosti elementov, korpusi v izbrani barvi brez doplačila, ful lepa kuhinja. Še v skladišču je kuhinja lahko stala nekaj časa brez kakršnega koli dodatnega plačila.
Vsaka čast jih moram pohvaliti.
No, pa da še jaz napišem svojo izkušnjo izpred enega tedna v Lesnini na Brdu.
Bom probal čim krajše napisat. Kupil sem omaro za spalnico z drsnimi vrati. Najprej sem ugotovil, da manjka polovica stvari (šraufi,…). Vrnem se v trgovino in je trajalo, kar nekaj časa, da so mi vse manjkajoče stvari priskrbeli, ker je bil popis v tujem jeziku (mislim, da je bila neka češčina, ampak ni važno). Seveda po zakonu bi moralo biti v slovenščini. Ko sem jo zmontiral, sem ugotovil, da vrata ne drsijo, ker so bili drsniki preširoki.Spet se vrnem v trgovino z drsniki in jim predstavim problem. Takoj nesramen odgovor, da naj denarja sigurno ne pričakujem nazaj! Pa še nisem zahteval tega.Nato je rekel: “Ajde, ti grem tolk na roke, da ti omaro vzamem nazaj, ampak denarja sigurno ne boš dobil, izberi si kakšno drugo!” Fak sem si mislil, sem rekel, da ok, ampak za vsaj podobno ceno, ker to sem kupil z nekimi popusti. Ampak za to ceno seveda ni bilo omare. Kar pa tudi dimenzijsko ni bilo primerne omare, mi je hotel prodati večjo omaro in še enkrat dražjo, pa sem rekel, da ni šans, ker je 1. prevelika, 2. pa predraga, pa je rekel, naj jo nesem kakemu mizarju da mi jo odreže in skrajša. Sem mu rekel, a resno misli?! A novo omaro za 500 € naj grem rezat pa krajšat?!! Niso normalni. Seveda sem popizdil. Nato sem rekel, da zaradi stvarne napake zahtevam denar takoj nazaj, ja…pol je pa šele bil prodajalec nesramen. Klical sem tržnega inšpektorja, da mi je svetoval. Predno sem hotel naslednji dan oddati priporočeno pismo sem se še enkrat vrnil, da jim pokažem, da mislim resno in jim dal šanso da “se popravijo”. Na koncu smo se zdilali za novo omaro, s kar nekaj popusta s prevozom in montažo zastonj.
Takole povem, omara je bila 225 €, zahteval sem vrnitev kupnine, povrnitev vse stroške prevoza in prenosa izdelka zaradi manjkajočih elementov in vračila izdelka, skupno sem zahteval vrnitev 260 €. Pa še seveda omemba, da navodila niso bila v slovenščini. To bi bila kar lepa kazen. To vse lepo piše v Zakonu o varstvu potrošnikov, svetujem, da si ga preberete.
V glavnem, ne pustite se nategovati in poznajte svoje pravice!
Tudi jaz imam izkušnjo z Lesnino – Levec. Pred leti sem kupila spalnico, takrat je bila 250.000 sit, kar nekaj časa sem šparala zanjo. Prišel je montažer Miha – zaposlen pri Lesnini in mi tako čudovito sestavil pohištvo, da sem mu še danes hvaležna. Velikanska praska na omari – masiven les in se krasno vidi, posteljo je sestavil tako, da sta jogija drsela vsak v svojo stran. Najprej je bilo še zabavno, ko je kdo pristal na tleh (dobesedno). Od selitvi je drug montažer pokazal, kje vse je bilo narobe in šlampasto sestavljeno. Hvala lepa montažer Miha, zaračunal je 4%, naredil pa za en….
Jaz z lesenino nimam nekih hudih izkušenj, tam kupujem zelo malo, ker imajo noro visoke cene. Tam mislim, da sem kupila par elementov in jih tudi dobila.
Se pa strinjam z Misko09-absolutno nisem tako bogata da bi kupovala poceni, kupim raje manj, pa masivo ali pri mizarju kot da plačujem in kupujem strupeno iverko in vdihujem tiste hlape.
Na sploh me moti odnos naših trgovcev do kupcev. Ne znajo se obnašati, so vzvišeni, zaničljivi, ignorantski, ob reklamacijah pa totalna katastrofa. Vse to je žal odraz našega nedoraslega naroda, enostavno smo v večini neprimerni pri reševanju reklamacij in ljudje pripomb ne jemljejo dobronamerno ampak vedno vzamejo to direktno kot osebni napad. Žal.
Druga pripomba je na marže. Velikokrat naročam stvari iz tujine, ker so z dostavo cenejše.
npr. original britta filtri na Amazonu 9-pack 25 eur, pri nas HN 3-pack 20 eur. Dostava je max 10 eur in prinesejo na dom čez 2 dni z UPS dostavo.
Baterijo za fotoaparat sem kupila isto tako na spletu-tujina, 23 eur z dostavo (ta je bila med dražjimi, so bile tudi po 14 eur), pri nas ista – ni pod 50 eur. Pa še bi lahko naštevala….
Če le imate možnost kupujte v tujini!
Ko bo prodaja tako padla, da ne bodo imeli kaj prodajat, se bodo pa že zamislili in ugotovili, da je kupec kralj. Ampak počasi bo prepozno, ker vse več ljudi kupuje v tujini in po spletu, če se ne bodo kmalu zbudili je zanje zagotovljen propad. Mogoče še najboljše, kar se jim lahko zgodi.
Jaz imam pa kar dobre izkušnje z Lesnino.
Kupovali smo kuhinjo in jedilnico za v Istri, na vikendu.
Šla sem v Dravograd, v Lesnino, tam si mi izdelali predračun ter kosovnico za Svein komplet in sem ga razposlala na cca 15 različnih prodajnih salonov v Istri (ker Lesnina v SLO ne vozi čez mejo).
Daleč najcenejši so bili v Lesnini v Puli, celo cenejši kot pa pri nas in kar nekaj cenejši kot pa ostali.
Ker pa nismo ves čas spodaj, smo se domenili, kdaj okvirno naj bo kuhinja pripravljena, da jo pripeljejo in zmontirajo in da nas pokličejo v Slovenijo. So sicer zamujali par dni in smo šli pač par dni kasneje dol.
Pripeljali točno ob uri, znosili, sestavili, bilo je vse. Poleg tega so nam prinesli še dobropis za obračunane zamudne obresti, saj smo morali plačati del are ob naročilu.
Skratka, zelo korekten odnos.
Dobro poznam zakon :))
Poanta je bila v tem, da sami nismo še niti omenili zamudnih obresti, ko so nam že izročili dobropis (poleg tega, da je bila to Lesnina v Puli, torej na Hrvaškem!), ki so ga seveda tudi upoštevali pri končnem poplačilu ob prevzemu.
Do nas so bili korektni, tudi par dni pred prvotno dogovorjenim datumom so nas poklicali, se opravičili za zamudo in smo se dogovorili za nov datum (ker je bilo pred sezono, se nam ni mudilo).
Na nov datum so pripeljali vse, sami so znosili vse v hišo, zmontirali in pospravili za sabo.
Za povrh vsega pa so bili od cca 15 salonov, na katere sem poslala povpraševanje s točno kosovnico točno določene kuhinje slovenskega proizvajalca (Svea), tudi daleč najbolj ugodni s ceno.
Jaz imam pa dobre izkušnje z Lesnino v Levcu.
Pri njih sem kupila kuhinjo, presenečena sem bila nad tem da je prispela predčasno, kot mi je obljubila trgovka.
Povsod kjer sma z mojim gledala kuhinje je pri njih bilo še najceneje za kompletno ponudbo z belo tehniko. Brezplačno so mi jo dostavili, za montažo pa sem se dogovorila z g. Mihatom, ki mi jo je tudi uredu zmontiral.
Glede na to, da se mnenja o sporni zadevi pod naslovom » V opozorilo, lesnina – groza !!!…« pojavljajo na tem forumu že od avgusta 2009, smo se v Lesnini odločili, da podamo na kratko tudi naše videnje celotne zadeve.
S strani ogorčenega kupca je natančno opisana nastala škoda, katera je razvidna tudi iz priloženih fotografij.
Povsem razumemo njegovo ogorčenost in jezo zaradi nastale situacije. Ne moremo pa žal pritrditi njegovim navedbam vzroka .
Nesporno drži, da je bil regal, ki se je zrušil, kupljen novembra 2004. V dopisu – zahtevku z dne 07.07.2009 – kupec ogorčeno navaja, da se je regal zrušil zaradi domnevno nestrokovne montaže, ker so popustili nosilci. Nikjer pa ne navaja, kaj je bilo na policah in v omaricah naloženo oz. koliko je bil regal dejansko obremenjen.
Iz priloženih fotografij je razvidno, da so bili vijaki skupaj z deli ometa dobesedno »izpuljeni iz stene« . Vse skupaj si je ogledal naš strokovnjak in ugotovil, da je izključni krivec dogodka pretirana obremenitev visečih elementov dnevnega regala. Poleg tega moramo poudariti, da je v navodilih za uporabo jasno zapisano, kolikšna je lahko maksimalna obremenitev tega regala.
Tudi dejstvo, da je od datuma montaže regala pa do neželenega dogodka preteklo več kot 4 leta in pol – potrjuje, da je teza o nestrokovni montaži izključena.
Nenazadnje nas je kupec prijavil tudi tržni inšpekciji, ki pa pri našem ravnanju ni našla nobenih napak.
Ne glede na navedeno, smo bili pripravljeni gospodu nuditi ustrezno pomoč v obliki popustov pri nadomeščanju uničenega pohištva, kar je odločno zavrnil. Namesto, da bi priznal svojo odgovornost pri neljubem dogodku, pa se je raje odločil za neupravičeno blatenje našega podjetja.
Sebastjan Cugelj, direktor centra Brdo