Najdi forum

Ali je že komu med vami novi operater telefonije, interneta in tv priklopil njihovo linijo? Mi smo se namreč prijavili, dobili pogodbo, jo vrnili, potem bi jo oni morali spet nam vrniti zaradi dopolnitev, skratka, pogodbe ni in priklopa tudi ne. Na njihov št. 059 000 000 se ne javijo, linijo meče ven, če pišeš po emailu pa ne odgovorijo. Imate kaj boljše izkušnje, kje se zatika?

Spet bodo krivili Telekom, to pa da je glavni na T2 bivši telekomovec (ki je bil že na Telekomu kar visoko) pa nič, naj morda raje kdo poda mnenje o tem človeku, kaj je delal na Telekomu…

Sorry aneja, ampak mi gre res na živce ta tip…

Srečno!

Hmmm, cela zgodba je sicer malo daljša, ampak recimo da dela več bivših telekomovcev in siolovcev na T-2.
Sej ne vem al naj komentiram al ne, ker je cela zgodba preveč komplicirana.
Uglavnem, T-2 ima tak naval, da enostavno ne sfolgajo na vse odgovarjat in pisat odgovorov. Seveda jim tudi Telekom nagaja, ker ima vse niti v svojih rokah do “potencialnih” naročnikov…. zaenkrat. Ampak se tudi tu stvari spreminjajo in se T-2 pripravlja na “veliki napad”. Bo še veliko okoli tega napisanega, tako da boste itak preko medijev o vsem obveščeni.
Problem T-2 je v tem, da so verjetno (glede na probleme ki jih imajo) prišli na trg malce prej kot so oni resnično želeli, ker očitno niso imeli v tehničnem smilsu vsega poštimanega. Ampak morali so ven, ker bi jim Telekom s svojim partnerskim programom (ADSL) pobral preveč naročnikov in jih potem nase vezal za dve leti :-))))
Da smo si na jasnem, ne zagovarjam ne Telekoma ne T-2 :-)))

Je pa v današnjem času poleg odlične ponudbe imeti predvsem dobro službo za pomoč naročnikom. Brez tega danes ne gre in to počasi dojemajo vsi “prodajalci”. Itak je to na zahodu že stara stvar, samo pri nas se počasi prebujajo iz bivših socialističnih časov. Pa kaj pol, če je ena stvar malce dražja, kupim tam, kjer imajo fer odnos do mene in mi pomagajo tudi takrat, ko ni vse OK, ne pa trgovine, ker je važno samo da ti prodajo, ko pa kaj ni OK se pa potuhnejo in nočejo slišat da bi ti kaj zamenjali ali pa se pačijo kot da jih prosiš da preplezajo Nanga Parbat :-)))

Vsaka zadeva ki jo nekdo naredi, stane, zato jo zaračuna. Če je nekaj zelo poceni, to samo pomeni, da kup stvari ne bo naredil, ker se mu sicer ne splačajo.

Ampak povprečen slovenec je še vedno tako naiven da misli, kako bo za 199 Sit dobil ćisto novega Cliota, če ne že Mercedesa S klase, če je le tako pisalo na nekem letaku. T2 pa mu bo tako ob minimalnem denarju ponudil strašansko hiter internet, ki bo vedno brezhibno deloval, stranki pa bo 24 ur na voljo številčna ekipa vrhunskih strokovnjakov.

Potem se pa zbudiš in ugotoviš, da si spet samo sanjal…..

V marsikaterem primeru lahko besedo “naiven” zamenjate za “neumen” besedo “sanjal” pa za “blodil”, pa bo tudi vse prav……….

P.S. Zgleda, da je Kristus po 2000 letih končno dobil resnega tekmeca. V reklamnih letakih. Včasih so vsi verjeli Kristusovim besedam, kar pa se je zdelo neverjetno, so preprosto poimenovali “verska dogma” in sprejeli kot gotovo dejstvo. Danes večina ljudi brezpogojno verjame reklamnim letakom. Absurdnim nelogičnostim, ki jih zasledimo na njih pa pridaja pomen dogme. Se torej ne soprašuje več o njihovi verodostojnosti, ampak vzame v zakup kot gotovo dejstvo.

Glede reklamnih letakov imaš prav, vendar, če je nekaj nekje napisano, četudi na reklamnih letakih, potem je najbrž to potrebno tudi izvajati.

O hitrostih in zmožnostih ne bi prav veliko razglabljal. Ne vem pa koliko ti je poznana razlika med ADSL in VDSL in kateri sistem je v svetu bolj priljubljen. Glede cene bi pa rekel samo to, da se mi zdi SIOL-ova naročnina absolutno previsoka, da tu ne upoštevam niti dolgoletno prodajo po sistemu vezane trgovine (skupaj z ISDN), ki je, mimogrede, protizakonita tudi pri nas. Če pomislim, kaj sem za ta denar , ki me je SIOL-ov ADSL do sedaj stal, tudi dobil, se mi niti pod razno ni splačalo, v primerjavi z drugimi ponudniki. V dveh letih sem moral enkrat klicati servis, da so mi zamenjali modem, kar je bilo sicer zastonj, če ne upoštevam nerganje in posmehljiv odnos serviserja, dokler ga nisem malce prizemljil. In kolikor vem, sem s tem modemom imel še prekleto srečo, da je zdržal dve leti. Kje in od kod jih dobivajo, nimam pojma, vendar je že to neke vrste podatek, da boš po trgovinah zastonj iskal 15V adapter.

Pa , da ne bi kdo mislil, da govorim tja v tri dni, naj povem, da sem imel že nekajkrat priložnost videti in preizkusiti T2 priklop in sem bil prijetno presenečen. Hitrosti, ki jih obljublja SIOL je namreč možno zelo redko doseči. Edina stvar, ki me malo moti pa je lastništvo firme. Sicer pa, kdorkoli razmišlja, naj dobro prebere pogodbo in jo primerja s SIOL-ovo ter naj se na podlagi tega tudi odloča. Sam je sicer res še nisem, vendar če informacije držijo, te menda tudi ne vežejo nase časovno.

Kakršnakoli že bo zgodba o T2 v prihodosti, bo dobra vsaj za nekaj. Našel se je nekdo, ki je zdrmal monopol.

Je Boom, pravzaprav obe tehnologiji poznam zelo dobro. Od tu tudi tako jasno izraženi dvomi v čudežnost novega ponudnika. Vedet moraš namreč 3 stvari:

1. VDSL je res bistveno hitrejši od ADSLja. Ampak medtem ko ADSL to hitrost uradno lahko zagotavlja naročnikom, ki so do 5500 metrov oddaljeni od vozlišča, jo VDSL samo naročnikom, ki so oddaljeni do 1200 metrov od vozlišča. Telekom ima strahotne težave s postavitvijo zadostnega števila vozlišč, zato je na zemljevidu ADSLja še vedno toliko belih lis. Koliko vozlišč pa ima potemtakem T2, da bi lahko sploh konkuriral Telekomu? Za enako pokrivanje bi jih moral imeti na isti trasi najman 5x več. Pa jih ima? Jaz ne vem zanje…..

2. Velika hitrost je nekaj, kar se strašansko lepo sliši. Vendar je potrebno te hitrosti potem zagotavljati v mednarodnem prometu. Torej mora lastnik omrežja (Telekom ali T2) plačevati nekim tujcem uporabnino za uporabljeno pasovno širino. Večjo pasovno širino ko porabiš, večji je račun konec meseca. Če nekdo torej uporabnikom omogoča 5x višjo prenosno hitrost, bo tudi za najem vodov plačal lastnikom linije 5x več. Kar pa seveda ni združljivo z nizko ceno naročniškega paketa. Rešitev seveda poznaš. Umetno omejevanje pasovne širine. Zakupljene je toliko in toliko, če jo uporabniki presegajo, jo pa omejimo na znosno mero. Kar preprosto pomeni – več ko se pojavi novih uporabnikov, počasneje bo vse skupaj šlo.

3. Da zadeva nemoteno funkcionira, je potrebno kup drage opreme in kup izobraženih kadrov. Z vsem tem ima že Telekom, ki je v državni lasti, neskončne težave. Kakšna bo usluga nekoga, ki ponuja nizkocenovni internet (kje je torej dobiček, ki bo pokrival prej našteto ?) si lahko samo mislim.

Še okoli reklam. Praviš da če nekaj piše, da je potem treba to izvajati. Ja seveda, v zakonih to tako piše. Kako je pa v resnici? A ti resnično verjameš pravljicam o izjemnih pralnih praških? Danes sem po radiu poslušal reklamo za Amis ADSL. Pravijo, da dajo zraven še varnostni paket, s katerim bodo naši računalniki POPOLNO zaščiteni. Haloooooo???? POPOLNO? Na Amisu so torej pogruntali popolno zaščito, ki pa je svet sicer ne pozna? Ne Boom, danes oglaševalcem ni niti najmanj nerodno lagati direktno v fris strankam.

In okoli odnosa serviserjev do strank. Sorry, ampak serviserji niso SIOL, ampak LJUDJE. Ti ljudje bodo mogoče zgrabili priložnost in se prezaposlili pri T2. A bodo s tistim trenutkom pa postali pametni in vljudni?

Se pa strinjam s tabo, da konkurenca mora biti. Ta niža cene. Kar pa me ne ovira, da ne bi bil skeptičen do zavajajočih oglasov…… Čeprav po drugi strani.. nižanje cen običajno pomeni v končni fazi spet slabšanje kvalitete usluge ali izdelka. Tako, da še nisem čisto prepričan, če sem res 100% za:)

Midva imava internet preko T-2. Menda sva ga dobila med prvimi. Malo sva potečnarila in je potem šlo brez težav. Samo malo je treba bit vztrajen in potem zadeva steče. To, da Telekom bremza celo zadevo, sva preizkusila na lastni koži. Kar naprej so namreč nekam zalagali delovni nalog za odklop telefona, posledično pa je cela zadeva stala. Sedaj vse skupaj deluje b.p. Hitrost je enaka kot prej (no, vsaj vidne razlike ni) in zato sva s samo kvaliteto zagotavljanja storitve zaenkrat zadovljna. Če upoštevam, da naju je prej internet prišel 12.000 sit, sedaj pa le 5.000, je razmerje kakovost/cena vsekakor odlično.

No, dejstvo je, da se da ugotoviti kje bazne postaje so in če se posledično splača menjati ponudnika. Glede na moje izkušnje in glede na to kje živim, se mi to absolutno splača, ker bom lahko koristil mnogo večjo hitrost za boga dva jurja na mesec več pri za siolovem najpočasnejšem paketu. Če zraven obesim še TV in telefonijo, pa je že vprašanje kaj je cenejše. In še to, če mi ne bo kaj všeč, lahko pogodbo takoj odpovem, pri Siolu pa šele dve leti po podpisu.

Mi smo dobili pogodbo v dopolnitev. Bili so zelo hitri. Mi je jasno, da imajo naval. In mi je jasno, da bo trajalo, preden nas priklopijo.

T2 bo seveda uspel, ker vodi tam, kjer drugi močno šepajo. Ima znanje. Ga pa seveda politika in kapital lahko zjeebe tako ali drugače….

Politično je T-2 pravilno obarvan. Če bo pa primanjkovalo novcev, bodo pa pozvonili.

Lp

Par odgovorov Roman, na tvoje pisanje, ker vem da veš veliko stvari, ampak vseh pa spet ne:

1. Kar se tiče razlike v hitrosti: za to ni kriv ne ADLS ne VDSL ampak naročniško omrežje, torej omrežje od centrale do naročnika. Maksimalna hitrost ADSL je 24Mbit/s, VDSL pa 56Mbit/s. Ampak na razdalji 2000 m pa oba potegneta enako. Razlika je samo na razdaljah od 0-1000 m, kjer VDSL prehiti ADSL.

Kar se tiče vozlišč: E, tukaj bo pa T-2 prehitel Telekom ko BMW fičota.
Medtem ko Telekom še vedno gunca bakreno omrežje si T-2 gradi svoje optično. Zdej se ga ne vidi, čez eno leto se bo pa še kako. In takrat bo šele štala.

2. Hitrost, ki ti jo operater zagotavlja je hitrost od centrale do naročnika. Naprej pa je odvisno od operaterja samega. Pa da ne bo pomote, tudi SiOL je imel koncentracijo na pasovnih širinah. To je čisto običajna praksa VSEH operaterjev po svetu.

3. T-2 je uporabil dobro zvijačo. Telekom je kadre izobrazil in potem so isti kadri šli v T-2. Torej gre za beg znanja. Nič neobičajnega.

Nižja cena ne pomeni vedno slabše kvalitete. Prej se poraja vprašanje ožemanja naročnikov s strani monopolista :-))))))

New Report

Close