Najdi forum

Ker to leti tudi malo name, ti v zagovor povem le to.
Nikoli v življenju se nisem vsedel v avto, da bi imel v krvi več kot 0,00 alkohola.
Nikoli , nisem prepeljal rdečo luč.
Nikoli prehiteval po polni.

Za take prekrške, bi jaz pobral ne le vozniško ampak tudi avto.

Brzina, je pa nekaj drugega. Da se vozit, hitro in varno. Da se pa tudi počasi in zelo nevarno.
LP

To imaš prav. Pa še vozniki, smo postali veliko bolj nepazljivi na cesti, ker si hočemo ogledat vse parkirane avtomobile z leve in desne, če je kje kaj sumnljivo. S tem pa je naša vožnja resnično 50% manj varna, pri večjih hitrostih.
LP

”’Kaj misliš, kako je enemu, ki z 230 Km/h pelje po avtocesti, pa se en nedeljski voznik spomni prehitevat, brez da bi pogledal v vzvratno ogledalo pri 100Km/h.”’

Tocno to je napaka v tvoji logiki. Ti mislis, da si ti varen voznik.. pri tem pa popolnoma izkljucis varnostni rob, ki ti daje tisti trenutek za reagiranje, ko nekdo drug na cesti zakvacka. Ti pac ves, da eni nedeljski vozniki zapeljejo na prehitevalni pas z 100km/h, ampak vseeno divjas 200, ker si TI ok voznik.. zaletela se bosta pa vseeno. Isto je s pesci na plocniku. Nimajo kaj iskati na cesti. Ce pesec (recimo otrok) skoci na cesto in ga ti ubijes mogoce niti ne bos ti kriv. Sem pa prepricana, da ti ne bo vseeno. Pa najbrz bos tudi kdaj pomislil na njegovo druzino, ane? To so pac dejstva: ljudje delajo napake na cesti. Ce vozis po omejitvi imas vse moznosti, da se nesreci izognes… kdo je kriv tukaj sploh ni vazno.

Policaj, ki te po debati spusti naprej, ko te je ujel na 200km/h, bi moral pomislit na svoje otroke, pa na svojo staro mater, ki bolj slabo vidi, pa vcasih ne pogleda dobro, preden stopi na cesto. Svet ne pripada samo takimle frajerjem z odlicnimi refleksi in neverjetnimi vozniskimi sposobnostmi.

Dan SR! Povej, a kdaj požmigaš nasproti vozečim in jih predčasno opozoriš, da naj bodo pozorni na policaje? Jaz to vedno počnem, pa ne vem imam prav ali ne…
Lp
Angel*

Nekoč sem to vedno počel, ko pa se mi je parkrat zgodilo, da me niso opozorili, sem pa nehal. Je pa to lepa navada.
LP

Ja res je lepa navada. Imaš prav, nekateri ljudje tega ne počnejo. Nimam pojma zakaj? Mogoče iz žlehtnobe, ali pa se jim ne da. Jaz to počnem in mislim, da ne bom nehala. Dokler me ne bodo dobili…pa saj me ne morejo… Veš, me moti tudi to, da so nekateri vozniki do avtošol ful grdi. Vsak se je enkrat učil…posebno, ko vidiš, da je na zadnjem sedežu izpitna komisija. Mi tud ni jasn zakaj si ravno takrat eni dajo duška in marsikomu scenslajo izpitno vožnjo?? A ni to grdo?
lp
Angel*

Veš kej. Delno ti dam prav. Delno pa ne.
Nikoli v življenju, ne gledam na “kaj pa če”. Največ ljudi umre na postelji. Potem nebi nikoli šel v posteljo.
Kaj pa če danes pade avion na mojo hišo.
Zame so važna dejstva.

Sedaj , ko delam manj kilometrov, ko pred leti, tudi vozim veliko bolj po omejitvah. Pa to le zato, ker vem , da nisem toliko sposoben, kot takrat.
Naprimer. Letos na snegu, me je v ovinku odneslo. Čeprav vem, da v takih primerih sploh ne smeš pritisnit zavore, sem podzavestno za trenutek, to naredil. Hitro sem spustil, a je bilo že preveč. Tako, da sem komaj rešil, da nisem vse razbil.
Nekoč te napake nebi nikoli naredil.
Pred parimi dnevi (cc. 2 tedna)sem bil priča, kako je voznik, ki je vozil po vseh predpisih zbil pešca. Pešec se je ustavil na cesti, voznik pa je pritisnil zavoro. Če bi imel le malo “pameti” ali izkušenj, bi ga lahko obvozil. Ta pa je pritisnil zavoro (vozil po omejitvi in ni nič kriv) in čakal, da se mu je pešec znašel na pokrovu motorja.
Zato trdim , da brzina ni tako nevarna. Nevaren je alkohol, prehitevanje po polni, prevoz rdeče………
LP

Veš, na avtošolo, pa se nebi smel nihče razburjat.
Jaz tudi v gužvi vedno spuščam pred sebe s stranskih cest inp.

Oliko šofersko mislim, da imam nad povprečno. Le kar se tiče brzine, kjer mislim, da je varno sem bolj (kot je en napisal višje) kavboj.

LP

Uff a fax naj bi rabli?
Pol bo pa zelo malo policajev :))
No upam da bojo saj tisti pol tolk bolši, ker drugače se nam obeta kaos.

Pa še hvala za pohvale o nicku 🙂
Tudi tvoj ni slab, tko nekako angelski se mi zdi 🙂

Lepo SR! Kar se brzine tiče, priznam tudi jaz…včasih preveč pohodim pedalo za gas…kaj morem. Je pa res, da nikoli pri tem ne ogrožam drugih… samo po avtocestah, si rada dam duška…
Lep dan še naprej SR!
Angel*

Delno ima SR prav. Velikokrat je lahko počasen nedeljski voznik lahko zelo nevaren. Izkušnje na cesti naredijo ogromno in tak voznik je sigurno bolj varen, četudi pelje malo hitreje.

Ne vem, kr ena, če si že iskusila kakšno izsiljevanje na avtocesti, jaz sem jih
kar nekaj. In lahko ti povem, da res ni lep feeling. Predvsem tovornjakarji in
kaki nedeljski šoferji včasih skočijo na prehitevalni pas brez žmigovca ali
kake druge nakazane namere.

Ne predstavljam si, kako se počuti šele nekdo v kakem jugecu, ki se pelje 130 (po omejitvah), ko mu kak tak ven skoči, saj se sigurno težje ustavi kot jaz iz 150 s pomočjo ABSa in druge tehnike. Pa že pri meni je šlo nekajkrat za mišjaka. (predvsem z treznim reagiranjem (izkušnjam) in ponavadi kakim manevrom na odstavni pas in podobno)
In ponavadi ti potem tak šofer še blenda, hupa, maha in kaže vsem razumljive geste. Mislm.

SR, nikakor pa ni opravičljiva vožnja 200 in več skozi naselje, ter pa odnos “kar bo pa bo”

Predpisi so pac dogovor, namenjen temu, da se zgodi cim manj ”kaj pa ce”-jev. Predpisi so taksni kot so in taksnih se jaz drzim. Ce hoces voziti hitreje, naredi kaj za spremembo zakona. Ce se bodo ljudje strinjali, bos dobil dovoljenje za hitro voznjo. Ce pa se ne strinjajo, imajo svoje razloge. Zivljenje v civilizaciji je kompromis.

Verjetnost, da ti letalo pade na hiso, je neskoncno majhna v primerjavi z verjetnostjo, da te nekdo povozi na cesti ali pa da ti nekoga povozis.

Primer, ki si ga opisal (pesec, ki se je ustavil itd..) ti kot kaze daje misliti, da je bolje pesca obvoziti, kot pa se ustaviti pred prehodom. V tem enem primeru je bila to mogoce boljsa resitev, v ostalih 99 pa slabsa. Isto je z varnostnimi pasovi. V dolocenem odstotku nesrec varnostni pas povzroci hujse poskodbe, kot bi nastale sicer. V 95% primerov pa varnostni pas resi zivljenje. Ali bos zdaj gledal tisto pescico ali pa vecino primerov? Vsako dejstvo samo zase ti ne pove kaj dosti. Spet.. pravila so postavljena tako, da resijo veliko vecino situacij, nobeno pravilo ne more pokriti vseh izjem.

In se enkrat tisto, kar sem povedala prej, pa si sklenil ignorirat. Hitrost je nevarna zato, ker nikoli ne ves, kdaj se na cesti prikaze nekaj nepredvidenega (otrok, pijan voznik, krava). Voznja s prilagojeno hitrostjo ti da tisto desetinko sekunde, da popravis napako, ki jo je naredil nekdo drug.

Niti slucajno ne zagovarjam slabih voznikov. Pravim, da ce vozis normalno (recimo, da je ”normalno” opredeljeno s predpisi), potem imas cas reagirat. Reakcijski cas ni neskoncno majhen in ni izmisljotina.. je dejstvo.

Ni bilo na prehodu in da ga nebi povozil, bi ga lahko le obvozil.
LP

Ja SR brzina res ni nevarna, a ne? Tisti manijak ki je povozil, namesto obvozil pešca, ga pomoje vsaj ni ubil. Ti bi ga pri svojih 200km/h čez mesto ubil, zmečkal do neprepoznavnosti. Predstavljal si to sliko in vozi še naprej tako hitro.
Omejitev na avtocesti je 130 in je primerna. Ti si v svojem primeru nevarnejši voznik, ker se giblješ hitreje, moraš biti bolj pazljiv. Če boš vozil samo 130 se boš težko zaletel odzadaj v “nedeljskega” voznika.

Tu se pa, dragi Angel, motiš. Tudi jaz vedno opozarjam vse voznike, ki jih srečam, na “važnost” policajev!!!! Z dolgimi lučmi, kajne! Tovornjakarju, ki mi da na znanje, da ga lahko in brez skrbi prehitim, se zahvalim tako, da dvakrat na kratko potrobim in, če lahko, dvignem roko v pozdrav. In š in še je znakov pri šoferjih, s katerimi si mariskaj lahko povedo.

Vendar se je meni zgodilo, da sem opozorila nasproti vozečega na “policijsko patruljo”, po nekaj metrih (za rahlo nakaznim ovinkom) pa so bili spet – ne boš verjela, policaji. Ustavijo me in me vprašajo, zakaj sem “blendala” z dolgimi lučmi? Jaz sem to seveda kategorično zanikala, vendar se mi je gospod policaj zasmejal in me vprašal, koliko časa imam izpit in koliko poznam “šoferski bonton”. Jaz mu povem, da ne vem sicer, kaj je “šoferski bonton”, poznam pa pravila vožnje, ki sem se jih naučila na izpitu za šoferje in da vozim že deset let. Policaj se mi smeji in mi pove, da ni po “juhi priplaval” (jaz si o tem sicer mislim svoje!!!) in da ve, da sem na policijsko patruljo opozarjala sovoznike in da bodo tudi oni, torej policijske patrulje, vse ostale “patrulje” opozorili name – na mojo številko. Lepo me sicer pozravi, s tistim svojim ironičnim in vsemogočnim nasmeškom, nakar se jaz odpravim naprej, se peljem tistih 30 km proti domu in – vraga – ustavi me, kdo drug, kot policijska patrulja.

Maltretiranje in kazen, ki so si jo “izmislili” za moje “opozarjanje sovoznikov”, si lahko zamišljamo, ni pa bila poceni!

Moram pa priznati, da kljub temu še vedno spoštujem “šoferski bonton”. In nobnea kazen in nobena slaba izkušnja me ne bo od tega odvrnila!!!!

Marija

Naselja od naseljev so zelo različna. Nekje so hiše do ceste, drugje pa je še zelo širok pločnik, pa še preglednost preko njega. In če je vse čisto, pa se ti mudi, pelješ.
Največ. pa še vedno trdim so izkušnje. Če se leto star avto prodal z 78000 prevoženih, pa sem bil le jaz v njemu, veš, da sem ogromno vozil. S tem, da sem imel še en avto za “lepše”.
LP

Mirne duše lahko opozoriš vse voznike na spremembah na vozišču ali ob njem, ki vplivajo na vožnjo. Za tak prekršek pišejo kazni, a po zakonu ni nikjer navedeno, da je to prekršek. Da opozoriš na spremembe druge voznike, pa piše.
LP

En moj dober prijatelj je policaj in se zdalec ni neumen, skorumpiran ali brezvesten. Je cisto normalen clovek in kadar ni v uniformi pri ljudeh ne zbuja nobenih mesanih obcutkov (nekaj med prezirom,strahospostovanjem in sovrastvom). Se pa mora prilagajati sistemu, ki ga diktira politika in ubogati sefe. Pri politiki se itak vse zacne pa konca. Patrulje na cestah so se najmanj krive za vse skupaj. Tudi mesto za radar dobijo napisano na listu in radarja ne smejo premakniti niti za 300 metrov.

Res je, pri hitrosti sem pozoren. Pri “mečkanju” pa popolnoma nič. Če pa se bomo začeli striktno držat zakona, bodo pešči res cesto prečkali le na prehodu, saj bodo drugje v preveliki nevarnosti.
LP

New Report

Close