slovenke in “masaža vagine”
tole sem objavila na drugem forumu, moški, ženske, mogoče paše bolj sem
ampak vseeno, kaj pravite na tole
moj namen tokratnega blogiranja je ugotavljanje kakšne so slovenke pri spolnosti, so dovolj odprte za novosti?? Sicer se tega ne da ugotoviti po nobenih raziskavah, saj po mojem mnenju niso le-te ravno dobra iztočnica za karkoli
verjetno mi Slovenke ne bodo izlile svojih izkušenj tukaj, bom pa zato povedala eno svojo.
namreč pred kratkim sem naletela na maserja, ki izvaja tudi masažo vagine, jap prav ste prebrali, verjetno boste vsi ob tem pomislili takoj »aha, šlo se je za eno tistih masaž, ki se konča s spolnim aktom«…..no pa ni tako, tale masaža je bila popolnoma profesionalna masaža vagine kakor čudno ali smešno se to komu že zdi.
kratek opis masaže: začne se s klasičnim masiranjem, da se ženska sprosti in nato masiranje spodnjega dela trebuha, genitalij, vagine, pri masaži lahko ženska doživi orgazem, pride lahko do različnih občutkov od joka, smeha, sprostitve, zadovoljstva itd., tip masira res profesionalno, ni en bluzer, ki »šlata« ženske, sicer je ta masaža zelo priljubljena na azijski celini in tudi pri američanih, strokovno ime White tiger tantra, malo si pogooglajte, tudi downloada se en video
sicer sem šla bolj iz radovednosti, feelingi so bili na začetku prav zmedeni, nisem ravno vedela, kaj je bilo to, tudi zame je bila ta masaža kar malo čudna, predvsem, ker si nisem prej prebrala kaj me točno čaka, ampak maser je bil profesionalen do konca. tovrstna masaža pomaga odblokirati korensko in spolno čakro ter predvsem zbudi, prešejka, če je kaj zaspalo »tam spodaj«, kar pa ni slabo, da si ženske enkrat v življenju to privoščimo ali iz užitka ali za splošno dobro za svoje telo. nisem pa šla na to masažo iz razloga seksualne zadovoljitve, ker je kao ne dobim doma, to bi lahko bili pomisleki kakšnih bralcev
rada bi dejansko bolj pisala o odzivu žensk, ki sem ga doživela, ko sem povedala, da sem bila na masaži svoje vaginice. ti odzivi so me zelo presenetili in to predvsem negativno, samo ena oseba je pozitivno odreagirala, ampak nobena pa ni pokazala interesa, da bi šla tudi sama na masažo
ena moja kolegica mi je rekla, če sem pr’fuk….na, da sem šla na tako masažo, ker mi »tujec« masira vagino, druge sploh niso verjele, da šlo samo za masažo, tretje so bile v svoji glavi že vnaprej PREPRIČANE, da se zadeva konča s seksom, ene so sploh ignorirale moje pripovedovanje, noro, res noro, kašni odzivi…..
ma res ne vem, kaj je s temi slovenkami danes?? a res niso pripravljene na nobene novosti ali kaj? ali je bila ta masaža čist preveč intimna in sem čudna jaz, ker sem sploh šla to preizkusit? Kaj šele, da bi kakšni feministki to omenila??!! mislim, da sem eni in je čist ponorela…no ja
torej POVEJTE mi drage slovenke in dragi slovenci kaj smo/ste/so odprte ali zaprte pri spolnosti, (vaše prijateljice, kolegice, žene,sestre, punce, ljubice) pri novostih pri takšnih ali drugačnih masažah? zakaj ne hodimo na te stvari bolj pogosto? kaj nas ovira? je res preveč, da si dovolimo masažo vagine, ki je ne izvaja naš intimni prijatelj?? očitno imamo v glavi tako močno prepričanje, da takoj, ko slišimo besedo erotična masaža, seksualna masaža ….da gre za seks, sicer ta masaža ni nikjer omenjena kot »erotična, seksualna«, ampak senzualna….mogoče je pa slovenke še ne poznajo
sprašujem tudi moške; bi svojim ženam privoščili takšno masažo?? bi ženske povedale svojim moškim, da so bile na takšni masaži? smo res tako omejeni, tako zaprta družba, da se še o masaži vagine ne moremo pomeniti? ko pa gre za erotične masaže pri moških, tako imenovana joga penisa, pa je vse dovoljeno, govoriti o tem, je normalno, da moški imajo masažo genitalij….ženske pa seveda ne
ma še prostitutkam bi koristila masaža vagine! kje ste, da poveste svoje mnenje?!
Spoštovani!
Kar razumem kot smisel vaše objave je lastništvo nad svojimi občutki, ki so povezani z genitalijami kot organom. Zavedanje, da imajo genitalije svojo senzualnost in da je pomembno to senzualnost spraviti do zavedanja v sebi, ima veliko opraviti pri tem, da smo zavestno prisotni v rabi genitalij. Da se torej zavedamo svojih občutkov – sensations (ne zgolj čustev – feelings) in da vemo, kaj nam ugaja, tudi kaj ne, kaj nas vzburja in kaj ne in še in še.
To razumem kot delo na sebi in spoznavanju funkcioniranja svojega telesa. Kar bi naj opravili v razvojni fazi pubertete. In je res, da je na tem področju zaradi vzgojnih pristopov in prepričanj veliko zavrtosti.
Kar sam poznam na to temo in lahko toplo priporočim je delo, ki ga opravlja v naših krajih Polona Sepe.
Si pa predstavljam, da vsak drug fokus od zgoraj opisanega lahko odpira poti neskončnim fantazijam in projekcijam.
Lep pozdrav,
gospod doktor,
polona sepe ne masira ženskih vagin in predava kako naj krepimo naše vaginalne mišice.
A se počutite ogroženi ali kako??
dovolite si pogledati še kaj drugega http://www.youtube.com/watch?v=BP3H_lhVjKE
kot npr. link, ki prilagam
in ta masaža ni v namen zadovoljitve ampak sprostitve energije v spolni in korenski čakri,očitno vseeno ne poznate dovolj dobro dela polone sepe
Spoštovani!
Morda še eno dopolnilo svojega prvega komentarja.
Pri masaži, domnevam, se vzpostavi stik med maserjem in uporabnikom, stik, ki ga v terapevtskem odnosu poznamo kot transfer.
V razmerjih, ki temeljijo na partnerski delitvi intimnosti, ob opisanih izkušnjah nastanejo razumljive zadrege in vprašanja, ki so povezane s tem, kaj se dogaja na ravni med stranko in maserjem.
Kaj pomeni za žensko občutenje izkušnja z maserjem, ki žensko z masažo pripravi do orgazma – ob predpostavki, da je v razmerju s spolnima partnerjem, ki na masaži (in ob tej izkušnji) ni prisoten?
Kaj pomeni ta izkušnja za delitev intimnosti med partnerjema, ki imata definirano intimnost kot nekaj, kar je samo med njima?
Dilema je že stara in je pred slabim desetletjem burila duhove ob filmu Nespodobno povabilo.
Odgovor je v tem, da je odnos nekaj, kar je definirano med partnerjema. Pri tem sta vedno dve strani in skupni učinek. Tega nikakor ne moremo gledati samo enostransko. In tudi ne iz svoje perspektive soditi o drugih razmerjih, ki jih ne poznamo.
Tako obstaja verjetno veliko možnih pogledov, ki imajo smisel (tudi nasprotovanja) – in odklanjanje neke prakse ne pomeni nujno zatohlosti in nazadnjaštva. Veliko tradicionalnih praks zagotavlja funkcionalnost, stabilnost in kakovost nekega odnosa.
In tudi prakse, ki zadevajo senzualnost organov, ki jih uporabljamo za intimna doživljanja, nikakor ne moremo nacionalno posploševati.
Kar zadeva moje poznavanje dela Polone Sepe sem imel v mislih tantrične delavnice, ki jih izvaja.
Lep pozdrav,