Najdi forum

Slovenci v Münchenu

Alo,”forumci”,a je med vami kdo,ki zivi v Münchenu???

Jaz bi z veseljem. Mogoce naslednje leto. Pa ti?

Jaz sem tukaj 3leta,pa ne bi bilo slabo,ce bi kakega Slovenca ali Slovenko srecala,da bi eno “po nase”rekli,ha,ha…No,ce te pa pot zanese sem,pa greva na kavo in kaksno receva,prav?

Ja itak. Saj drugace jih je v Muenchnu kar nekaj, sam to je bolj studentska generacija.

Kaj ti je najbolj vsec v Münchnu?

alo,tudi jaz sem v Muenchnu,kje oziroma v katerem delu stanujes?

Pozdravljeni,

Jaz sem v Münchnu. Delam, sicer grem vsake 14 dni domov za vikend ampak, bi mi pa vseeno pasalo, da se dobim se s kom iz Slovenije.

Veselilo, bi me srecati koga iz studentskih vrst, ampak to ni pogoj :))

Uzivajte, pa se potem kaj oglasite,

Matej

P.S.: Najboljse je, da mi pisete na mejl, tega berem dnevno. Forum pa obcasno.

Živjo

jaz sem tudi v Muenchnu..in seveda sem za kavo. Mateja sem že spoznala, tako da slovenske kave funkcionirajo…

javite se mi na mejl [email protected], ali telefon 0160 372 1239
pa upam, da se zagledamo.

Maja

Mi (midva z možem in 2 mala otroka – 2,5let in 5 mesecev) se v roku 2 mesecev selimo vzhodno od Muenchna – blizu Unterschleißheima.

Ste vsi samski ali je med vami tudi kdo z otroki?

Lp, Sabina

-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.-.- "True to life, true to me The way it's got to be So simple, so simple, so simple Live to love, love to be Absolutely free" Stacie Orrico, So simple

jaz samska, brez otrok… ampak to še ne pomeni, da se ne moremo dobiti na kavi.
Čez en mesec se selim v “zaresno” stanovanje (zdaj sem v eni garsonjeri) v Muenchnu v mestu.

javite se, tud otroci dobrodišli. imam prijateljico v Regensburgu, ki ima tudi 2 majhna otroka, včasih pridejo v Munchen.

Maja

Pozdravjeni.
Jaz živim po novem v Muenchnu. Ima 8 mesečno hčerko in iščem varstvo zanjo. Seveda pa bi bila vesela tudi
LP, Renata

Pozdravjeni.