Servis pralenga stroja, problem ostal kljub zamenjavi dela
Imam Electrolux pralno-sušilni stroj, ki je 6 let delal brez vsakih problemov. Po zadnjem sušilnem ciklu (sušenje sicer redko uporabljam) pa se kakšno minutko po začetku kateregakoli cikla, ko je v bobnu že malo vode, enostavno ustavi. Ne javi nobene napake, le lučka za vklop/pavzo začne utripati. Ker centrifugiranje in očitno črpalka delujeta je bila moja diagnoza da je najbrž nekaj narobe s senzorjem vode.
Poklicala sem pooblaščeni servis in serviser je zaključil, da bi naj motor prebijal na ohišje in motil elektroniko ter da je potrebno menjati motor. Ker nov enak stroj stane preko 700€ sem se pač odločila da zamenjam motor in plačam potrebnih 240€, saj sem s strojem zelo zadovoljna. Pralni stroj je nato en cikel pranja naredil uspešno potem pa se je enaka napaka ponovila in ga ne morem zagnati na noben pralni cikel.
Zanima me kaj lahko v takem primeru sploh zahtevam. Mislila sem zahtevati, da mi dajo nazaj stari motor, ki očitno ni bil nič kriv (in seveda vrnejo kupnino) in poiščejo dejansko napako brez doplačila za delo. Bojim pa se da bo to precej težko pa tudi v kompetentnost serviserja kar močno dvomim. Obstajajo kakšni predpisi glede takšnih situacij? Hvala vnaprej za pomoč.
Ni nujno, da je serviser nekompetenten, ker se pri teh stvareh pojavljajo isti simptomi pri različnih napakah in je težko ugotovit natančen vzrok težav. Lahko je skupek večih napak, ki so vzročno povezane med sabo in stroj ne dela/se deli kvarijo drug za drugim….
To je slabost teh novih strojev, ki imajo toliko elektronike vgrajene, ki krmili vse ostalo in potem zaradi napačnih vhodnih podatkov okvarjenih delov napačno krmili cel sistem in je škatla neuporabna….
Hvala za odgovore.
Glede serviserja .. To da je težko odkriti vzrok napake in da je morda več problemov razumem, ampak bi od serviserja bi pričakovala, da mi to tudi pove. Meni je serviser zelo odločno rekel, da je motor vzrok napake in koliko bo stala menjava. Niti omenil ni, da bi bil glede vzroka problema kakšen dvom (ali da je problemov lahko več), sicer se zagotovo ne bi odločila za drago popravilo, ki bi napako samo ‘morda’ popravila.
No bom videla koliko bodo pripravljeni to rešiti; na kakršenkoli način pač.
Mislim, da še sam serviser ni točno vedel, saj so napake včasih zelo kompleksne in sklop večih dejavnikov.[/quote]Eh, v to ne verjamem še sploh, če že dalj časa dela kot serviser.
Bolj se nagibam k temu, da je bil odločen, da se je stranka lažje odločila za tako popravilo, ki ni poceni. Če bi cincal se sigurno ne bi 😉
Je pa to po drugi strani dobro, ker sedaj lahko gre nazaj in ga pocuka za rokav naj uredi zadevo do konca, če je bil tako prepričan! Seveda na svoje stroške 😉