Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Otroci s posebnimi potrebami in dolgotrajno bolni otroci SEMINAR- METODA ABA- ZGODNJA VEDENJSKA INTERVENCIJA

SEMINAR- METODA ABA- ZGODNJA VEDENJSKA INTERVENCIJA

18. junija 2005 bo v okviru Centra za avtizem potekal seminar z naslovom:

ZGODNJA VEDENJSKA INTERVENCIJA IN METODA ABA PRI DELU Z AVTISTIČNIMI OTROCI

Predavala bo Danijela Helc, mag. neuropsihologije, logoped. Danijela Helc je 15 let živela in delala kot terapevt na Inštitutu za raziskavo avtizma, ki ga vodi dr. Rimland (ARI) – oddelek v New Yorku, ZDA. Po vrnitvi v Beograd je odprla svoj izobraževalni center NAŠ SVET, kjer vodi vrtec ter terapije za avtistične otroke ter otroke z drugimi vedenjskimi motnjami.

Seminar priporočamo staršem, vzgojiteljem, pedagogom, terapevtom…, ki obravnavajo avtistične otroke ter otroke z drugimi vedenjskimi motnjami.

Predavateljica bo slušatelje seznanila tudi z DAN! protokolom, laboratorijskimi preiskavami, ki so potrebne pri otrocih z razvojnimi motnjami ter dodajanjem vitaminov, mineralov, uvedbami diet (GF/CF, anti-yeast dieta…), zakaj je to potrebno, kdaj se uvaja…

PROGRAM SEMINARJA:

8.30 – 8.45 Registracija udeležencev
8.45 – 9.00 Uvodni pozdrav
9.00 – 10.00 Avtizem-razvojna motnja,
10.00 – 11.00 Možne metode obravnave pri avtizmu, uspešnost teh
metod
10.00 – 11.30 Konkretna predstavitev metode ABA
11.30 – 12.30 Odmor (kosilo)
12.30 – 13.30 Konkretna predstavitev metode ABA
13.30 – 15.00 Vprašanja in odgovori

Kotizacija za seminar: 12.000,00 SIT (z DDV), člani društva: 7.000,00 SIT
(z DDV).

Znesek nakažite na TRR CENTER društvo ZA AVTIZEM št.:
04515-0001148794

Prijave sprejemamo do 10. junija 2005 na naslov [email protected] ali na telefon 031 470187. Lokacija se javi naknadno (glede na število udeležencev), v vsakem primeru bo seminar v Ljubljani.

Več o tem na strani http://www.avtizem.org

Čeprav ne obstaja zdravila za avtizem, pa je zgodnja vedenjska intervencija metoda, ki ima ogromen učinek na področju jezika, govora, razvijanja socialne interakcije- zgodnejša in intenzivnejša kot je takšna obravnava, bolj uspešna je.

Pred izvajanjem te metode pogosto otrok ne govori, ima veliko vedenjskih težav, nesposoben je komunicirati, izražati svoje želje ter razumeti druge. Obravnava otroka po tej metodi pa zagotavlja zelo dobre rezultate- 75% otrok z avtizmom začne govoriti, lažje navezujejo stike z drugimi, začnejo se igrati z otroci, stereotipno obnašanje upade. Metodo je potrebno izvajati 20-40 ur tedensko in iz tega razloga je zelo pomembno, da se je naučijo tudi starši. Ponavadi traja 3 leta in po predpostavki, da otroka diagnosticiramo pri 2-4 letih, se v starosti 6 let zelo veliko otrok normalno integrira v redni osnovnošolski program.

New Report

Close