Računanje s prehodom
Hčerka ima razvojne težave. Je tudi usmerjena in dobiva 4 ure dodatne pomoči v redni osnovni šoli. Najbolj se nam zatika pri matematiki ( 2.r). No nekako nam je steklo to računanje do deset. Sicer si še vedno pomaga s prsti, vendar je pri tem sorazmerno spretna.
Sedaj pa smo prišli do prehoda. Tu pa ji zmanjka prstkov. Rada bi vedela kakšni so načini za lažje osvajanje računanja preko desetice.
Res je, da ima v šoli kar nekaj strokovne pomoči, vendar mora tudi domačo nalogo nekako narediti.
Nočem jo navajati na postopke, ki bi jo pozneje morda ovirali.
Hvala in lep pozdrav! S.
Živjo!
Pri nas je tudi imel sin težave pri prehodu čez desetico. Njegova specialna pedagoginja ga je naučila tako, da ko je zmanjkalo prstkov, sta se domenila da deset prstkov skrijeta in potem štejeta naprej, ali pa sta uporabila še prstke na nogah. Napr. 7plus 5. je zgledolo tako: najprej od enkrat moral pokazati 7 nato je od tu štel po prstkih (dodal 5).Ko sta prišla do deset sta vseh deset prstov skrila pod mizo in ko sta jih spet dala nad mizo je prištel še dva.
Imel je tudi stotični kvadrat (pride v poštev pri seštevanju do 100) in je enostavno potoval po kvadratu. Pri pedagoginji pa sta imela še na traku nanizane kroglice iste barve , le vsaka deseta je bila druge barve.
Drugače pa je bil to zelo dolgotrajen proces preden je razumel prehod. Skapiral ga je šele v drugem razredu osemletke. Otrok pač rabi za te predstave čas.
Veliko uspeha in lep pozdrav,Vesna.