Proteza reklamacija
Potreboval sem totalno zgornjo zobno protezo. Sem samoplačnik. Ko sem jo dobil, je nisem mogel imeti več kot dve minuti v ustih. Tako mi je šlo na bruhanje, da sem jo moral takoj vzeti ven. Nekajkrat so jo tanjšali in brusili, vendar ni bilo izboljšanja. Zobozdravnik mi je rekel, da jih je izdelal 5000,jaz pa sem edini, ki jo ne bom mogel nositi zato, ker imam zelo močan refleks na bruhanje in naj razmislim o implatantih. Eden od zobotehnikov mi je predlagal, da naj grem k drugemu zobozdravniku. Našel sem eno prijazno zobozdravnico, ki je bila takoj pripravljena narediti novo protezo. Rekla je, da v primeru neuspeha ne bo nič računala. Takoj mi je vzela prvi odtis. Šlo je popolnoma brez refleksa na bruhanje. V enem tednu sem imel novo protezo, ki sem jo dal v usta in odšel domov. Tretjo noč sem jo imel celo noč v ustih. Popolnoma nič me ne tišči, nič jo ni popravljala. Po štirinajstih dneh skoraj ne vem, da jo imam. Nekajkrat sem poizkusil vstaviti prejšnjo. Še vedno jo moram po dveh, treh minutah vzeti iz ust. Pri tej je občutek, da so usta polna, ne vem kam bi z jezikom, zobje so dolgi, masivni, vse je zelo debelo in težko. Ta, ki jo nosim brez problemov je bila 38% cenejša od prve. Ali lahko zahtevam vračilo denarja?
Ali se naj obrnem na tržno inšpekcijo ali na Zdravniško zbornico?
Hvala za odgovor in lep pozdrav
Spoštovani abcdp,
menim, da boste največ dosegli s pogovorom. Prvemu zobozdravniku povejte, da s protezo niste bili zadovoljni, daje niste mogli nositi in da novo, ki ste si jo nato dali izdelati, sedaj nosite brez težav. Kako je z vračilom denarja, vam jaz ne morem odgovoriti…
Kar pa se tiče tržne inšpekcije – ne vem, kako bi jo lahko vključili v zgodbo o neustrezni protezi, Zdravniška zobrnica pa bi eventuelno lahko razsojala o strokovni napaki, ki je/ni bila narejena v tem primeru.