prijaznost v zdravstvenih domovih
pozdravljeni
zanima me, zakaj ne sme osebje v ordinacijah oziroma iz recepcije zdravstvenega doma poklicati na mobilne telefone ko npr.pacientka, katera pride na pregled k specialistu ortopedu ter nujno rabi prevoz do doma, ker mora uporabljati za pomoč pri hoji berglje.Domenjene sva bili ,da po končanem pregledu prosi v ordinaciji sestro za klic na moj mobilni telefon ,vendar je bila zavrnjena z obrazložitvijo, da so jim klici na mobilne telefone prepovedani .
kaj naj stori pacient kateri nima pri sebi mobilnega telefona oziroma kartice za javno telefonsko govorilnico’?
ali naj vzame berglje v roke, ter gre lepo peš domov, tako kot je morala moja mati ‘?
ali pa je mogoče upravičena do rešilnega avtomobila ,katerega ji niso niti predlagali po vseh letih plačevanja prispevkov za zdravstvo.
za prijaznost se zahvaljujeva ZD Kranj
lep pozdrav
Spoštovani!
Na mobilne telefone v večini zdravstvenih ustanov ni mogoče klicati iz notranjih telfosnkih številk, ker je to precej drag način komuniciranja. Dostop do mobilnega telefona je praviloma možen le iz telefosnke centrale zdravstvene ustanove. Vsekakor bi bila izpolnitev vaše želje prijazna gesta medicinske sestre, ki pa je žal ni mogla izpolniti.
Pravico do reševalnega prevoza lahko ugotovi vaš osebni zdravnik.
Lep pozdrav!
Janko Kersnik