Najdi forum

Lepo pozdravljeni vsi!

Z možem sva se odločila, da kupiva omaro in tu se začne najin problem. Naj začnem zgodbico od začetka. Najprej sva čakala 1 mesec, da sva omaro dobila, ki mimogrede sploh ni bila poceni. Končno dobiva obvestilo, da je omara prispela in da nama jo bodo dostavili. Montirati jo pridejo kasneje in to jasno na dan, ko naju ni doma. Z montažerji se probava dogovoriti za drugi termin, ker naju takrat ni in je povsem nemogoče. Brez posluha, kajti oni so strašno zaposleni in naj najdeva nekoga, ki bo doma. Torej omaro so dostavili in 1 teden sva morala čakati, da so imel gospodje montažerji čas (pri teh dopustih…ne me “basat” lepo prosim) Na dan, ko naj bi prišli, sva vse izpraznila in naredila prostor. V prostoru, ki ima 25 m2 je bila le postelja. Ko je montažer končno prišel (naju ni bilo doma) je pričel tašči (ki sva jo prosila, če lahko pride k nama ta dan) dopovedovati, da ima premalo prostora, da jo sestavi. Češ, da jo on lahko sestavi na 5 m2, samo mora biti prostor popolnoma izpraznjen (pa kaj še; po mojem mnenju zgolj njegova “kaprica”, kaj montira le v gradovih?). Ker ni bilo nikogar doma le moja tašča, prosi 51 let staro žensko, da z njim dviguje pohištvo, ker da ga sam ne more in normalno tašča ne more vzdigniti, ker je to masivno pohištvo in je precej težko (sem kasneje probala tudi sama in ne pretiravam). Montažer pač pove, da ga on sam ne more sestaviti in vedno mu povsod pomagajo stranke….HALOOO KAJ SE JE ZGODILO Z BREZPLAČNO MONTAŽO OZIROMA MONTAŽO, KI JE VKLJUČENA V CENO…ZAKAJ NE POŠLJEJO DVEH MONTERJOV ZA 2 METRA 40 DOLGO IN 2 METRA ALI PA ŠE VEČ (ne vem točno) VISOKO OMARO. Takrat prihitiva midva z možem domov. Montažer začne odpirati kartone in ugotovi da ni glavnega okovja in omare tudi “inprovizoriš” ne more postaviti. Normalno takoj vprašava, če ima to okovje s seboj ali pa, če ga imajo na servisu, da se stvar čim prej reši. Pa pravi da servis sploh nima nobenih takih rezervnih delov, ker se mu to ni še nikoli zgodilo (trdi, da tudi noben drug montažer nima teh delov)….HALLLOOO ZAKAJ IMAJO SPLOH SERVIS. Potem nama človek pove, da to ni njegova stvar in da ne bo nič naredil, ker se itak nič ne da naresti in da morava reklamirati ter da imajo v ALPLESU kolektivni dopust in morava čakat, da pridejo iz dopusta, ker je tam tako ali tako samo vratar, omenjeno okovje pa lahko dobijo samo v tovarni. Povem mu, da me to čudi…ZAKAJ POL PLAČUJEJO SERVISERJE IN ZAKAJ ONI NIMAJO LETNEGA DOPUSTA ČE TAKO ALI TAKO NIČ NE FUNKCIONIRA. Človek se mi reži v glavo in skomiga z rameni, nakar pove, da imajo rok za reklamacijo 45 dni in da on ne bo šel okovje iskati v tovarno po končanem kolektivcu, ker to ni njegovo delo in naj ga greva iskati sama, ker bo tako najhitreje. …….45 DNI…HALOOOO JAZ IMAM KOSE OMARE PO CELEM STANOVANJU IN OBLEKO PO CELEM STANOVANJU…..to pa pač ni njegov problem in resnično tudi ni. Enako je zatrjeval po telefonu tudi njegov šef. Hvala bogu ali kako naj rečem začneva z možem odpirati kartone in gledati, če je še kaj poškodovano, da ne bova spet čakala 45 dni za novo reklamacijo, če je še kaj narobe in glej glej vrata so popolnoma poškodovana in letvice na njih sploh niso ravne in dobro pričvrščene. IN TAKO ŠE ENA REKLAMACIJA.
Torej izpolniš vse obveznosti, jim plačaš, preverja se tvoja likvidnost in tako dalje (hočem reči predenj dobiš omaro moraš izpolniti svoje obveznosti) Sedaj pa si zastavim vprašanje, kje so pravice kupcev oziroma obveznost proizvajalca do kupca? Ne vem, saj morda se preveč razburjam, samo me je razjezil njihov “ležerni” odnos do kupca. Resnično. Kaj pa vi menite o tem? Je imel kdo podobne izkušnje? Menim, da se v današnjem času, kar malo pozablja na pravice kupca!

Lepo pozdravljeni in hvala za odgovore!
Pia

Zanima me v katerem koncu Slovenije se je to dogajalo?

Ja, moj ata je kupil mesalec v merkurjevi trgovini, reklama.. kako izdelek brezplacno dostavijo.. pa take finte.. pa ni blo nic iz tega.

Sestra je tudi dobila od alplesa poskodovane omare, luknje so bile vrtane na napacnih straneh..

V glavnem, trgovci se premalo zavedajo, da so oni tam zaradi nas, od nas zivijo… Tako je povsod.. Vecina pa se jih tega ne zaveda..
Razumem, da so ljudje preobremnejeni.. ampak tako se res ne dela.

Na tvojem mestu bi sla do direktorja. To kar se ti je zgodilo je prava katastrofa.
Ne pusti se jim!

Pelji omaro nazaj in zahtevaj denar nazaj.

Porocaj, kako je slo z reklamacijami.

Biba ne vem, če je to pomembo. Reciva v mestu, nikakor ne nekje kjer ne bi bilo prometnih povezav.

Lp
Pia

Ja Tea jaz bi že zahtevala denar nazaj, ampak imam že posteljo od Alplesa in sva že razmišljala o tem, samo barvaste spalnice pa tudi ne bi rada imela.

Brez skrbi, bom poročala! Sicer sem jim pa že napovedala, da zato bo nekdo odgovarjal! Moram pa pohvaliti prodajalca, ki nama je bil edini pripravljen priskočiti na pomoč, vendar žal tudi on pri njih ni požel uspeha. Zavrnili so ga z istimi pojasnili kot naju.

Lp
Pia

Pozdravljena
Tudi mi se ukvarjamo z montažo pohištva-tudi Alplesovega.Lahko ti povem,da vsi navedeni roki dostav in montaž držijo-vključno z reklamacijami.Vendar se nam še ni zgodilo,da bi na reklamacijo čakali dlje kot teden dni.Naši montažerji trenutno delajo s polno paro,ker je Alplesovo pohištvo prišlo tik pred njihovim dopustom.Reklamacija -če bo oddana v ponedeljek oz. če je bila že poslana na Alples bo rešena zelo hitro.Reklamacijska služba deluje zelo dobro.
Če želiš mi lahko pošlješ tvoj elektronski naslov,jaz bom pa poskusila pri naših montažerjih pobrskati,če imajo kakšno okovje in če nisi predaleč,ti bi poskusili priti zmontirati,da bi omara vsaj stala.Žal mi je ,da se je to zgodilo .
pozdrav irena g.

Spoštovana irena g.!

Morda sem bila krivična do vodstva Alplesa, ker z nobenim od njih mi žal še ni bilo omogočeno kontaktirati. Kar se tiče montažerja in njegovega šefa, sem pa močno omilila zgodbo. Okovje, ki manjka so neki čepi, ki držijo povezavo med podob omare in vrati, če sem prav razumela ali pa stranicami omare. Gre za Harmonjo. Z največjim veseljem bi ti napisala mail, samo ne vem kam in kako, ker ne bi želela, da bi bil javno objavljen! Imaš kakšen predlog?

Že v naprej se ti iskreno zahvaljujem za tvoj trud in pripravljenost. Zaradi takih ljudi kot si ti, dobi človek ponovno voljo, da bi kaj kupil. Hvala!!

Lp
Pia

[email protected]
irena

Najlepša hvala Irena g. Bom še danes poslala mail.

Ne morem vam odpisati,tel št.pa ne bi želela pustiti tu. Smo z obale,vendar,če najdemo dele ,lahko v nedeljo pomagamo.

mislim ful šit ta firma!

Predlagam ti, da nekako tudi omeniš ime firme, za nas druge! PA PRIVAI JIH NA ZVEZO POTROŠNIKOV! POGLEJ V IMENIK!

Sicer pa imam jaz podobne izkušnje. Naročim nova okna, FINSTRAL, plinska, draga 500 jurjev. Najprej je hotel tip (POVEM KJE – V CELJU) predplačilo 260 jurjev, pol me je pa 1 leto!!!!!(12 mesecev) nategoval,, da nima cajta, da nima ljudi, materiala, da so okna na carini,…….vzela sem 5 dni dopusta (takrat še nismo vsi imeli GSM telefone) in ga čakala! Pozim, poelt, jesen, pomlad!

Ko sem jin nato dobila, so bile mere čisto sfalene. Na enem oknu sem imela zgoraj 10 cm lufta, in mi je v dnevno pihalo sredi zime!

Pa vse karnise sem mogla zamenjat, ker so bila okna prevelika……

Pol sem ga pa prijavila na zvezo potrošnikov (PIA, TUDI TI POSKUSI)!

naja, kaj pa vem………a ni žalostno, okna Finstral so ful ok, samo na ta način so se mi zamerila!

Ene firme so pač poden! Tudi MERKUR, KI JE FUL FANCY IN ZNAN, me je nategoval z enim sušilnim strojem in enim hladilnikom, da ne bi o tem govorila!

Trenutno mi je že 6 vodovodarjev obljubilo, da pridejo popravit eno cev. V 2 mesecih tudi enega ni bilo in tud eden ni poklical!!!!!

Zgleda da ima folk dost denarja, in dandanes lahko vsak nesposoben človek postane šef ene d.o.o.!!!!!! In z končanim skrajšanim programom ga verjetno ni nihče naučil trgovskega bontona!

lp

Irena g.!

Ne vem ali si to pošiljala prej, ker sem ravno prejela tvoj mail s telefonsko številko in mislim, da moj mož ravno kliče. Še enkrat najlepša hvala!

Lp
Pia

Nataša!

Mislim, da tu ni bil Alples nič kriv, ampak montažer (mislim, da imajo podizvajalce) in njegov šef. Žal pa ne vem, katri podizvajalci so bili, ker je omenjeni montažer nosil kombinezon alplesa. Moram pa povdariti, da je Irena g. ponudila pomoč, ker se pravtako ukvarjajo z montažo tega pohištva (za kar sem ji večno hvaležna!), tako da se stvari odvijajo. Glede zgoraj omenjenih montažerjev, ki so resnično imeli, da ne rečem kakšen odnos, pa se bom sigurno pritožila na Alples, ker to resnično ni odnos. Razumela bi, da bi se potrudili pa jim pač ne bi uspelo, samo tako po liniji najmanjšega odpora, to pa pač ne gre.

In kaj se je potem zgodilo s tvojimi okni?

Lp
Pia

No, jest mam tud eno zanimivo izkušnjo, ki kar še traja. Mogoče mi bo celo lahko kdo od računalničarjev pomagal.
Hočem si nabavit ISDN, OK, izberem paket, naberem 55.000 Sit in gospodje pridejo. Montirajo vse 5 ur, po tem času mi povejo, da je vse narejeno, razen priklopljeno na računalnik, ker nimam “modernejšega ” računalnika, ki bi imel USB kabel. Tega mi seveda nihče ni povedal, še najmanj prijazna gospodična, ki je prišla takoj na dom mi prinest pogodbo za podpisat.OK, upgrejdat računalnik, naslednjih 50.000. Ker seveda proizvajalci non stop spreminjajo porte, sem morala kupit še novo tipkovnico za mimogrede.
Vse to je trajalo kar nekaj časa (malo manj kot mesec dni), ker pač nisem redno zaposlena in mi je problem zbrati 100.000 Sit kar tako. Da ne govorim, da sem seveda morala plačati tudi naročnino ISDN.
In zdaj k zaključku. Vse bi že moralo delat, pa pač ne. Eni me prevezujejo k drugim – Siolovci k Telekomovcem, vmes prijavijo še kakšno neumnost, da moram narediti to pa to, kar seveda nima nobenega smisla in to mi tama pa tam tudi povedo. Zdaj imam zadosti in bom….kaj pa vem, sploh ne vem, na koga naj se obrnem.
Jezna Maca, ki še vedno ne more brauzati po netu tako, kot si je želela in seveda mastno plačala.

V čem je sedaj fora?

Če prav razumem imaš modem in posodobljenega pecota …

Če ti telefon deluje [če lahko pokličeš na Telekom in jim voščiš lep dan] zveza deluje. Če nimaš voda spremenjenega v analognega, stestiraj en free account in na juriš! [v SiOL ovi trgovini dobiš brezplačen CD, zraven mislim, da so še vedno podatki za demo account]

LP

B

Da ne bo vse tako črno, naj povem še svojo zgodbo z zgoraj omenjenim podjetjem….
Spomladi sem dokupila spalnico istega proizvajalca (nekaj elementov sem že imela). Naročila sem jo v njihovi bivši industrijski trgovini (sedaj Mercator), kjer so prijazno ustregli vsem mojim muham (pred nakupom sem se zanimala v dveh zasebnih trgovinah pa temu ni bilo tako!)
Omare sem naročila in vplačala 10% avans. Dan pred prevzemom pa še razliko. Dobila smo jih še pred rokom. Prijazno so me poklicli in vprašali, če mi jih lahko dostavijo prej.
Montažo so obljubili v roku enega tedna in tako je tudi bilo. Montažer je bil zelo prijazen in mi je utrdil tudi omare, ki smo jih že imeli in so bile malo majave, glede na to, da smo jih sestavili sami 🙂
Kar se da pa so mi šli na roke tudi glede časa dostave in montaže.

Pozdravljeni,
Padla je odločitev ! Potrebno bo spakirati in oditi soncu naproti. Težko bo, vendar bova zmogli – jaz in moja hčerkica. Umaknili se bova pred alkoholom in psihičnim terorjem, za katerega bi dotična oseba dobila Oskarja. Le kje so časi gestapa??? Sicer finančno preskrbljeni, željni kvalitetnega življenja in s kulturo bivanja, kljub vsemu iščeva nekoga, ki bi nama oddal stanovanje v Šiški. Za “normalno” ceno. Hvala!
>

No, to je bila moja naslednja varianta. Ampak fora je v tem, da bi moral delat tudi na star acc. na Siolu, mar ne??

Jep!
… moral bi …

Načeloma …

lp
B

No, tud z novim ne bo nič…Moram rečt, da nič več ne razumem. Bom poklicala sem folk od Siola in ISDN-ja naenkrat, pa da mi porihtajo…Čehi!
Imaš še kakšno idejo?

New Report

Close