Povezanost samopodobe, družbenih medijev in odločanja
Pozdravljeni.
Družbeni mediji in njihov vpliv na samopodobo je pogosto raziskan in potrjen psihološki fenomen, ki ostaja nekoliko prezrt v segmentu sprejemanja zasebnih in poslovnih odločitev. Spremljanje družbenih medijev med delovnim časom so nekatera podjetja zaposlenim celo prepovedala, saj delodajalci menijo, da zaposlenim jemljejo preveč časa, jim vsebine družbenih medijev odmikajo pozornost od delovnih zadolžitev ali pa celo negativno vplivajo na delovno (timsko) klimo.
Za potrebe magistrske naloge (pod mentorstvom doc. dr. Marka Divjaka) sem pripravila vprašalnik, ki mi bo pomagal razrešiti nekatere strokovne in raziskovalne dileme te teme.
Povezava do vprašalnika > https://1ka.arnes.si/a/99ad77e3
Zelo bom hvaležna, če mi pomagate z vašimi odgovori na vprašanja. Sodelovanje je povsem anonimno in vam praviloma ne bo vzelo več kot 9 minut časa. Izsledki raziskave bodo dostopni v okviru magistrske naloge, ki bo tudi javno objavljena.
Že vnaprej hvala tudi za vaš čas in potrpežljivost,
Lučka