Potrebujem nasvet, pomoč….
Forum redno berem in včasih tudi kaj napišem, le pod drugim nickom. Za to temo bom Znanka, zaradi osebnih razlogov. In ker: več glav več ve, prosim za pomoč.
V stanovanjski hiši oddajamo poslovni prostor pravni osebi. Moj problem je ogrevanje, saj celo hišo ogrevamo s centralno na kurilno olje, seveda tudi poslovni prostor. Kako pravično (za obe strani) oceniti stroške kurjave poslovnega dela hiše ? Cene kurilnega olja se neštetokrat spreminjajo, kako to spremljati in postaviti realno ceno ogrevanja oz. kako jo sploh najbolj pametno zastaviti v osnovi sami (pogodbi)? Ali imate kakšne izkušnje, ali me lahko napotite h komu, ki se s tem strokovno ukvarja ali kaj podobnega ??? Kurilna sezona se namreč bliža.
Hvala za vaš trud!
Lep dan!
Stroške razmejiš in sicer glede na kvadraturo poslovnih prostorov. Potem pa ugotoviš %, ki ga zasedejo poslovni prostori in obračunavaš mesečno ali kako drugače. V najemni pogodbi obvezno definiraš kaj, koliko, kdaj, kako. To boš lahko zaračunavala skupaj z najemnino ali boš fakturirala posebej. Možnosti je ogromno. Pokliči kakšnega računovodjo. Ti bo pomagal.