podjetje butan plin
ko mi zmanjka plina sem jih poklicala in prijazno so ga pripeljali na dom.Me pa zadnje čase zelo moti,ker me sedaj kličejo vsak teden minimalno 2x če bi spet vzela plin.Vedno prijazno povem da ga tako hitro ne porabim in naj si beležijo kdaj so me klicali.Mi reče ja v redu čez 100 dni vas spet pokličemo.To je bilo nazadnje 28.12.2012.A ni hudiča danes spet kličejo.A se še komu drugemu isto dogaja?Pravijo da me ne morejo dati iz baze podatkov,jaz pa vendarle mislim da je njihova politika prodaje malce nora.Stranki se zameriš če jo toliko gnjaviš.Kaj naj naredim da bodo dojeli da jih bom že jaz poklicala ko bom potrebovala njihove usluga?
Glede na to, da imajo stalne stranke, je sigurno mogoče kam vnesti tudi okvirni interval, kdaj jih je treba/se jih splača poklicat. Poleg tega mislim, da so po zakonu dolžni zbrisati tvojo cifro, če to zahtevaš (malo pobrskaj po netu, ali kje točno piše, kako je s tem).
Se strinjam s tabo, da je to nadležno. Mi imamo unp in so prav tako klicali, nato pa sem jim razložila, da imamo rezervoar za unp in da lahko komplet blok izbriše iz evidence, če imajo slučajno še koga not. In je rekla hvala za namig – ter res niso klicali nikoli več.