pisava
žIVJO!
Pri mojem otroku,ki ima tudi težave s pisanjem in branjem smo se skupaj z učitelji dogovorili, da lahko uporablja računalnik. Za zdaj samo še za domače naloge (3.r/8). V drugem razredu smo imeli precej težav z učeteljico preden smo jo prepričali,da mu pisanje predstavlja fizični napor in , da ima motnje v grafomotoriki. Letos ni problemov.
Menim, da morate vztrajati toliko časa, da prilagodijo pouk vašemu otroku tako, da bo lahko resnično pokazal tisto kar zna. Slabe ocene pri testih ne bi smele biti zaradi nečitljivosti pisave pač pa zaradi nepoznavanja učne snovi.
Ne izgubljajte časa z lepopisjem , ker je večja verjetnost, da boste otroku priskutili, že tako težko delo. Jaz mojega ne silim , da lepo piše. Kar napiše sam ,je njegov uspeh. (povedati moram , da je pisano pisavo začel uporabljati šele v drugem trimestru 3.r.) Učiteljica v šoli mu tudi dovoli, da mu med poukom piše v zvezek njegova spremljevalka.
Danes v dobi računalnikov pisanje ne bi smelo biti problem. Če zna pisati na računalnik in brati malo pisano pisavo ,je po mojem mnenju pismen.
Pogum in bodite vztrajni. Otroka najbolje poznate vi.
Lep pozdrav , Vesna
i_rena,
Ali ima vaš otrok odločbo otroka s posebnimi potrebami in koliko je star?
Seveda je v težjih primerih veliko bolj sprejemljivo, da otrok izraža svoje znanje tudi s pomočjo računalnika. Potrebno je pač nekaj organizacijskih sprememb.
Prepričana pa sem, da bi ob tem potreboval tudi podaljšan čas pisanja nalog, preizkusov znanja in drugo.
Če je njegova pisava nečitljiva – potem se tudi ne more učiti in bi potreboval tekste, ki jih učenci zapišejo v šoli po drugi poti (kopije). In še marsikaj.
Disleksija je lahko velika ovira, še posebej če je močno prisotna in vaš otrok potrebuje mnoge, spretne prilagoditve, da se ne bodo na to težavo nacepile še mnoge druge.
Lep pozdrav
Francka