Najdi forum

otrok s pp v osnovni soli


ja vem,
kaj a je vaše vprašanje (da vam dam hiter odgovor)?

Lep pozdrav in lep dan, Petra _______________________________________ Bolečina ni nič manjša, samo s časoma se naučiš živeti z njo. Cmok v nebesa, tvoja mami

A se vi hecate?! Najprej pljuvate po vseh strokovnjakih in jih obtožujete vseh možnih kršitev, na koncu pa se izpostavi, da nimate pojma, kaj sploh kdo dela?? Ni čudno, da so vam otroka “3 leta mrcvarili”, če po 3 letih ne veste, kaj dela specialni pedagog, kaj so njegove zadolžitve in kaj konkretno dela z vašim otrokom! Pri nas za vseh 6 strokovnjakov natanko vemo, kaj so v preteklem mesecu naredili, ker sem vsak mesec pri vsakem izmed njih – 10 min, nič več ni treba, da mi pove, kaj sta delala z otrokom in kakšen je bil odziv. To potem združim s tem, kar pove otrok sam doma in slika je jasna. Točno vemo, kaj je bilo narejeno, kaj konkretno je počel, kaj smisel neke vaje in ali ga je dosegel oz. ali se je tak pristop obnesel. Ne veste, zakaj so prilagoditve? A veste sploh, kakšne so in zakaj za vašega otroka, seveda, ker vsak otrok ima drugačne prilagoditve, glede na vrsto težav, ki jih ima? Če je potrebno, da ima otrok določeno pomoč izven razreda, določi strokovno komisija, team pa lahko te določbe spremeni in dopolni, če se v teku dela pokaže potreba. Z oceno ima to lahko vezo ali pa ne – odvisno od mnenja in odvisno od prilagoditev, večinoma pa sama prilagoditev in pisanje pri spec. ped. izven razreda nima vpliva na oceno.

Jaz vam toplo priporočam, da si najprej preberete zakone in pravilnike, ki urejajo usmerjanje otrok, ker edino na tak način boste lahko pomagali in kaj koristnega storili. Z omalovaževanjem, zaničevanjem in negiranjem strokovnega dela ne koristite nikomur. Še vedno, vsem strokovnjakom navkljub, pa je večina dela že z zdravim, še toliko bolj pa z malo drugačnim otrokom, na starših in če starši niso aktivni, ne sodelujejo, niso konstruktivni, ampak le rušijo, kar drugi delajo, je karkoli doseči praktično nemogoče. Dajte si dopovedat – če z enim strokovnjakom ne shajate, poiščite drugega, vendar vedite, da z odporom, predsodki in zaničevanjem ne boste nikjer uspeli, verjetno pa povsod s spoštljivim in korektnim odnosom ter pripravljenostjo, da tudi sami po najboljših močeh sodelujete in pomagate.

Najprej pljuvate po vseh strokovnjakih in jih obtožujete vseh možnih kršitev, na koncu pa se izpostavi, da nimate pojma, kaj sploh kdo dela

tega nisem rekla da NE VEM zelo dobro poznam pravilnik o zakonu temveč samo to vem da v drugem mu niso pisali prilagoditev zdaj v tretjem pa ja . samo to !!!!

če po 3 letih ne veste, kaj dela specialni pedagog,
ni ga mrcvaril spec ped. temveč psihologinja ki se nikakor ni nikoli zjasnila kaj je in kaj ni!
pa še pogovarjat se ni z njo dalo pod nobenim pogojem.

To potem združim s tem, kar pove otrok sam doma in slika je jasna. Točno vemo, kaj je bilo narejeno, kaj konkretno je počel, kaj smisel neke vaje in ali ga je dosegel oz. ali se je tak pristop obnesel. Ne veste, zakaj so prilagoditve? A veste sploh, kakšne so in zakaj za vašega otroka, seveda, ker vsak otrok ima drugačne prilagoditve, glede na vrsto težav, ki jih ima?
razen težav z finomotoriko nima pa še te so minimalne
na področju branja pisanja in računanja niti o težavah ne govorimo!ker jih ni ali pa so malenkosti :
dobesedno malenkosti.

še toliko bolj pa z malo drugačnim otrokom, na starših in če starši niso aktivni, ne sodelujejo, niso konstruktivni, ampak le rušijo, kar drugi delajo, je karkoli doseči praktično nemogoče.

smo probali eno in drugo plat vse preverjeno 100 procentov

Dajte si dopovedat – če z enim strokovnjakom ne shajate, poiščite drugega, vendar vedite, da z odporom, predsodki in zaničevanjem ne boste nikjer uspeli, verjetno pa povsod s spoštljivim in korektnim odnosom ter pripravljenostjo, da tudi sami po najboljših močeh sodelujete in pomagate.

če bi to vedeli pred 2 mogoče 3 leti bi bila stvar čisto drugačna in bi drugače postopali a ker smo se lovili je bilo tako kot je.

sicer pa če se bodo težave zmanjševale kar tudi se in si sin tudi sam želi te pomoči rešiti to pa je njegova
največja želja se lahko ….

mu je pa stvar ko je zacel res on sodelovati v šoli s spec,pedag pomagala ampak odločitev je bila na njegovi strani .

naj povem iz velikih težav je prišel na minimum vse seje vrtelo okoli finomotorike in nič drugega…

kaj a je vaše vprašanje (da vam dam hiter odgovor)?

kot hočete!!!!

Z omalovaževanjem, zaničevanjem in negiranjem strokovnega dela ne koristite nikomur. Še vedno, vsem strokovnjakom navkljub, pa je večina dela že z zdravim, še toliko bolj pa z malo drugačnim otrokom, na starših in če starši niso aktivni, ne sodelujejo, niso konstruktivni, ampak le rušijo, kar drugi delajo, je karkoli doseči praktično nemogoče.

naj povem da vedno smo bili za pogovor vendar šola ni imela posluha
ko smo samo želeli da nas poslušajo ker smo povedali da je učljiv in naj mu tega ne branijo znanja
smo dobili čoket vi ste krivi ker ga silite pa ni bilo tako.
sedaj isti ljudje so ga sami videli konec 2 razreda da je to res in da o tekmovanjih ne govorimo ker je bil krambol na puhni črti.
letos ta isti ljudje so nam dali vedeti da pa lahko bi poskusil še s čim .
do ugotovitve so prišli pa sami
pred testi se ne uči praktično nič ali malo in niti ne vemo da hodi v šolo ker hodi rad.

New Report

Close