Oglaševanje zdravil
Oglaševanje je danes pomemben del poslovnega uspeha vsakega gospodarskega subjekta. Tudi mi, potrošniki, se z oglaševanjem in ostalimi oblikami trženjskega komuniciranja srečujemo vsakodnevno. Farmacevtska podjetja veliko finančnih sredstev namenijo oglaševanju svojih zdravil in ostalih produktov, in sicer tako nam potrošnikom/pacientom kot tudi zdravnikom. Kako oglaševanje zdravil vpliva na potrošnike in zdravnike je tema doktorske disertacije z naslovom Vpliv oglaševanja zdravil na potrošnike in zdravnike, ki jo na Fakulteti za poslovne in upravne vede Novo mesto pripravljam pod mentorstvom doc. dr. Milene Kramar Zupan.
Z anketnim vprašalnikom, ki je pred vami, želim proučiti odnos potrošnikov do oglaševanja zdravil. Zanima me tako vaš pogled na oglaševanja zdravil brez recepta, torej zdravil za samozdravljenje, kar poznamo danes, kot tudi vaš odnos do potencialnega oglaševanja zdravil na recept v prihodnosti. Zanima me tudi vaš odnos do morebitnega trženjskega komuniciranja (oglaševanja), ko bi bili po zgledu praks iz tujine predstavljeni zdrav način življenja in/ali posamezna zdravstvena stanja brez omembe blagovne znamke oz. konkretnega zdravila in proizvajalca le-tega.
Ker želim predstaviti pogled na omenjeno problematiko s strani čim večjega števila ljudi, vas prosim, da si vzamete 15 – 20 minut časa in izpolnite anketo, ki se nahaja na naslednji povezavi: https://www.1ka.si/a/36263.
Za sodelovanje se vam že vnaprej zahvaljujem, za dodatna vprašanja pa sem na razpolago na e-naslovu [email protected]. Na tem naslovu lahko po zaključku raziskave pridobite tudi rezultate raziskave.
Vse vas tudi prosim, da povezavo do spletne ankete posredujete svojim prijateljem in znancem, saj za kakovostno raziskavo potrebujem starostno, izobrazbeno in geografsko razpršen vzorec.
Malči Grivec
Forum je zaprt za komentiranje.