oddaja apart.- KAKO???
Imamo urejen apartma (hišica) na zanimivi lokaciji (terme), pa razmišljam, da bi ga takrat, ko ga ne potrebujemo oddajali, to je pa pretežni del leta.
Organizacija me ne skrbi, le ne vem, kako se uradno (ali pa neuradno) izpeljejo plačila najema. Pravijo mi, da za to ne rabim biti s.p., ampak zgolj prijavim svoj dohodek v napovedi dohodnine. Ker pa tukaj ne bo samo prihodek, ampak tudi “obratovalni” stroški (ki so cca 2 MIO sit/letno), ki jih plačaš termam, mi ni še kaj dosti jasno, kam bi blo potrebno vpisati to.
Gostje bi se seveda normalno prijavili na recepciji in plačali turistično takso.
A mi lahko kdo pove kako s finančnega vidika poteka oddajanje sob in apartmajev. A je potreben nov račun, al kako to sploh gre???? Pozna kdo kak link, kjer so te infomacije?
Ima kdo lastne izkušnje?
Hvala za informacije.