Nikolas Vogel in Norbert Werner sta si sama kriva, da sta umrla
Se spominjate slovenske osamosvojitvene vojne? Med to vojno, dne 28.6.1991 sta na letališču Brnik življenje izgubila omenjena fotoreporterja. Na internetu piše sledeče:
– Popoldan, 28.6.1991 je opazovalec JLA opozoril, da vidi na letališki stezi vozilo, na katerem piše nekaj kot press, v vozilo pa je bilo opaziti cevi. Radovanović je takoj rekel, da so to po vsej verjetnosti armbrusti in da bodo z njimi napadli bataljon, zato je vozilo treba uničiti. Na vozilo je s tankovskim mitraljezom streljal podporočnik Ignjatović. Vozilo se je vnelo, v njem pa sta življenje izgubila avstrijski in nemški novinar.
– Na pogajanjih so se dogovorili, da lahko pod okriljem bele zastave, posebna ekipa odpelje posmrtne ostanke dveh avstrijskih fotoreporterjev z letališke steze. Indentifikacija še ni izvršena, saj je v vozilu ostal le kup pepela in kosti. Na podlagi sledi sklepajo, da sta fotoreporterja vozila z veliko hitrostjo, ko ju je zadel izstrelek kalibra 12, 7 mm. Vozilo, opremljeno tudi s šestimi rezervoarji za gorivo, je v trenutku zagorelo, se čez 40 metrov zaletelo v traktor in uničilo tudi tega. Za enkrat je znana le registrska številka vozila, W Vogel 1.
Sama sta si kriva, kaj sta se pa v vojnih razmerah naokoli vozila z avtom, naloženim z gorivom. Kako se je počutila mati Nikolasa Vogla (Gertraud Jesserer), ko je izvedela da je njen sin umrl. Namreč pred tem je ona leta 1978 izgubila moža (samomor).
In za konec, koliko časa je vozilo gorelo, da sta onadva zgorela do kosti? Kakšno temperaturo doseže goreče gorivo?
Paco, če nimaš konkretnega odgovora, raje molči. Poglej kako je ta tip zgorel, daj na 15:40
http://www.youtube.com/watch?v=0JKX8LT2Gao
Si ti požigalec?[/quote]
Že nekajkrat sem sanjal zoglenele ljudi, zgorele do kosti. Enkrat sem sanjal tudi močno opečene in zgorele dojenčke. Mogoče so to znamenja.[/quote]
Seveda so znamenja. Znamenja, da o tem veliko razmišljaš.
Če bi avtomobil v katerem sta se vozila Nikolas Vogel in Norbert Werner zadeli z 125 mm tankovskim projektilom od avtomobila ne bi ostalo ničesar.
Ob sami pomisli da če bi zdravstvene delavce Psihiatrične klinike Ljubljana-Polje postavili pred zid in potem na njih izstrelili 125 mm tankovske projetkile od njih ne bi ostalo ničesar se mi dviguje kurac.
Tanki ki so prispeli na letališče Brnik so pripadali 1. oklepni diviziji Jugoslovanske Ljudske Armade.
Na letališče Brnik so bili poslani tanki 1. in 2. tankovske čete 1. oklepnega bataljona 1. oklepne divizije Jugoslovanske Ljudske Armade.
1. oklepni diviziji JLA ki je bila nameščena na Vrhniki in je pripadala ljubljanskemu korpusu ji je pred in med osamosvojitveno vojno poveljeval Pane Matić.
Po koncu vojne je 1. oklepna divizija dobila novega poveljnika. Na čelo najmočnejše enote JLA v Sloveniji je prišel Miodrag Jovanović.
Letališče Brnik so zasedli tanki 1. in 2. tankovske čete 1. oklepnega bataljona 1. oklepne divizije JLA.
Major Danilo Radovanović je poveljeval vsem tankom in oklepnikom ter bojnim vozilom pehote JLA ki so iz Vrhnike (vrhniške vojašnice Ivan Cankar) bili poslani na letališče Brnik.
Za zasedbo letališča Brnik je Jugoslovanska Ljudska Armada angažirala 1. in 2 tankovsko četo 1. oklepnega bataljona 1. oklepne divizije.
Za napad na letališče Brnik JLA nikoli ni uporabila celotnega (1.)oklepnega bataljona.
Na letališče Brnik sta prispeli 1. in 2. tankovska četa. Bataljon ima v svoji sestavi tudi do 6 tankovskih, oklepnih in mehaniziranih čet.
Tako da je JLA angažirala samo eno tretjino celotnega oklepnega / tankovskega bataljona.
Za zasedbo letališča Brnik je Jugoslovanska Ljudska Armada angažirala 1. in 2 tankovsko četo 1. oklepnega bataljona 1. oklepne divizije.
Za napad na letališče Brnik JLA nikoli ni uporabila celotnega (1.)oklepnega bataljona.
Na letališče Brnik sta prispeli 1. in 2. tankovska četa. Bataljon ima v svoji sestavi tudi do 6 tankovskih, oklepnih in mehaniziranih čet.
Tako da je JLA angažirala samo eno tretjino celotnega oklepnega / tankovskega bataljona.
40 tankov in prav toliko oklepnikov / bojnih vozil pehote je bilo poslanih na letališče Brnik.
Ravno sinoči sem premišljeval o tej temi in glej, jo je nekdo osvežil. Pa to se mi je že večkrat zgodilo, da sem nekaj začutil. Imam tako razvite čute, da to zaznam?
Sicer pa sta ta dva fotoreporterja morda morala umreti tako grozljive smrti, da smo potem dobili svojo državo (danes se menda obračata v grobu glede na to, kakšen poden od države se je rodil). Namreč po njunem uboju je JLA v očeh Avstrijcev in Nemcev pridobila sloves morilske tolpe in so se posledično zavzeli za slovensko samostojnost. Kdove, koliko časa bi vojna za Slovenijo trajala, če na Brniku ne bi prišlo do te tragedije. Še video:
https://www.youtube.com/watch?v=FsfO18QVOvY
Da, kaže da je vozilo res bilo zadeto s protiletalskim mitraljezom. S topom res ne bi imelo smisla streljati, poleg tega se na kanistrih za gorivo vidijo luknje, ki jih je mitraljez naredil.
Da, kaže da je vozilo res bilo zadeto s protiletalskim mitraljezom. S topom res ne bi imelo smisla streljati, poleg tega se na kanistrih za gorivo vidijo luknje, ki jih je mitraljez naredil.[/quote]
Kaj so si luzerski Nemci in Avstrijci mislili o Jugoslovanski Ljudski Armadi ne bom komentiral.
Nemci in Avstrijci so od samega začetka podpirali razpad SFRJ. Na žalost so se njihove želje , sanje o razpadu Jugoslavije tudi uresničile.
Jaz mislim komentirati teme ki mene zanimajo ne glede na to kdaj so bile objavljene.
Ne vem zakaj je zate tako zelo moteče če se kdaj pa kdaj starejše teme posodobijo.
Menda se svojih starejših objav, objavljenih tem ne sramuješ?
1. oklepna divizija Jugoslovanske Ljudske Armade ki je bila namescena na Vrhniki je bila najvecja, najmocnejsa, najbolje opremljena in najbolj izurjena enota JLA v Sloveniji.
Tako da ni nic cudnega da so se teritorialci med osamosvojitveno vojno najbolj bali prav vrhniške 1. oklepne divizije.
Preberi si Mladinin članek o tem kako so starešine 1. oklepne divizije JLA po koncu vojne v Sloveniji dobile visoke položaje v novonastali Slovenski vojski.
Eden od starešin 1. oklepne divizije JLA ki so v novonastali Slovenski vojski dobile visoke polozaje je bil tudi stotnik Mladen Lujić.
Zanimivo je to da je stotnik Mladen Lujić pred in med osamosvojitveno vojno govoril , grozil kako bo iz Slovencev palačinke.
Med osamosvojitveno vojno je stotnik Mladen Lujić poveljeval oklepni-mehanizirani čete vrhniške 1. oklepne divizije ki se je prebijala proti letališču Brnik.
Leta 2008 je ta isti Mladen Lujić postal poveljnik 45. oklepnega bataljona Slovenske vojske.
Zanimivo je to da je stotnik Mladen Lujić pred in med osamosvojitveno vojno govoril, grozil da bo iz Slovencev delal palačinke.
Med osamosvojitveno vojno je stotnik Mladen Lujić poveljeval oklepno – mehanizirani četi ki je bila napotena na letalisce Brnik.
1. oklepna divizija je bila podrejena 14. (ljubljanskemu) korpusu Jugoslovanske Ljudske Armade.