nevolja
Pozdravljeni!
Pisem vam,ker sem v skrbeh..obiskujem 4.letnik srednje šole. Namesto da bi moje ocene bile dobre, so zelo slabe. Dobim slabo oceno..nato se res poglobim v učenje da bi izboljšala oceno, vendar brez uspeha..slabe ocene se mi pa kar vrstijo! Tu so še starši in razredničarka, ki kliče dam za kakšno neopravičeno uro.. Skratka jaz pa sploh nimam več volje do učenja in vsega na sploh! Prosim za kakršen koli nasvet!
Lep pozdrav!
{Lu}
Pozdravljena!
Kot najprej se zavedaj, da če si do sedaj naredila vse predhodne letnike, si popolnoma sposobna narediti tudi zadnji letnik. Tako, da ne pripisuj trenutnega neuspeha svojim sposobnostim. Poraja pa se mi vprašanje ali se sploh znaš učiti, glede na to, da praviš, da se poglobiš v učenje. Iz tvojega pisanja se tudi zrcali dejstvo, da te je kar močno strah in, da doživljaš različne pritiske. Dejstvo je, da bolj kot je človeka strah (še posebno, če gre to čez določeno mejo, ki jo posameznik še lahko prenese) in več pritiskov kot ima, manjša bo njegova sposobnost koncentracije in hkrati dojemanja snovi.
Ne vem sicer kakšna nesoglasja imaš s starši, ne zdi se mi pa v redu, da si razredničarka dovoli takšno domačnost, da kliče za vsako neopravičeno uro domov. Kot poznam delovanje šole, se starše pokliče, kadar se nabere določeno število neopravičenih ur oz. kadar je to število tako veliko, da mu lahko sledi kazen, kot je npr. ukor zaradi neopravičenih zaostankov. Glede tega se poskušaj pogovoriti s starši in jim tudi razloži, da povečan pritisk nate deluje slabo. Hkrati pa jim pokaži, da si pripravljena delati in se truditi.
– Meni je tako pri motivaciji kot pri zapomnitvi snovi vedno pomagalo,če sem se učila še s kom drugim. S tem namreč dobiš širši vpogled v snov in hkrati te družba prisili, da imaš manj odmorov, da si tisti čas res skoncentrirana na snov, saj moraš potem dati kakšno povratno informacijo.
– Velikokrat so zelo dobrodošle tudi inštrukcije, ne samo zaradi dodatne razlage, ampak zaradi aktivno preživetega časa za učenje.
– V šoli bi morali imeti psihologa/ psihologinjo. Stopi do njega / nje in jo prosi da ti razloži par dobrih načinov učenja za posamezen predmet.
– Poskušaj si kar najbolj strukturirati dan, tako da boš imela čas za učenje in zase, za stvari, ob katerih se boš sprostila. Za vsak dan sproti si posatvi REALNE cilje koliko snovi se želiš naučiti in si na koncu dneva vedno pusti toliko časa, da tiste stvari, ki si se jih naučila, ponoviš in s tem vidiš koliko si se naučila ter hkrati obnoviš snov.
Če imaš še kakšno bolj natančno vprašanje, pa piši ponovno.
Srečno, Maja, Šent.
Prvo naj se vam zahvalim za pismo!
Trenutno imam soglaslja s starsi vredu (in se tudi pogovarjamo o šoli in ocenah)… Namrec moram priznati da sem prvo konferenco zelo slabo naredila (vendar sem se kljub enim predmetov poglobila v snov, pa mi vseeno ni uspelo, pri enih predmetih pa se nisem kaj preveč poglabljala..saj imam tudi problem pri koncentraciji ucenja in “usedet k ucenju” zadnje čase dosti problemov). Največji problem kar dela našemu razredu je urnik…namreč smo ugotovili da urnik zelo vpliva na naše ocene in naše počutje(predvsem glavoboli,neskocentriranost pri urah,utrujenost)-ure imamo največkrat od 7h do 15.00 in 8.00-16.00 kar se nam zdi povsem nenormalno..domov namreč prideš ves utrujen in se ne moreš takoj učiti naprej (se mi zdi da sem mau preveč zabredla v pogovor o urniku). Velik strah je tudi pri tem da se določen predmet res naučim..potem pa imam velik problem da pridem pred profesorico in razredom..takrat mi po pravic povedano,če se mi zalomi pri kakšnem vprašanju “use dol pade”. Pred testi sem dostikrat nemirna in zadnje čase ko imamo kontrolke na kupu vzamem tudi kakšen Persen. Pri testu se začnem psihično doskrat trest(pa če prav je to en kos lista s parimi vprasanji)..na kratko povedano s tremo premagujem že cela 4.leta..!
Najlepša hvala za odgovor na DOLGO PISMO:)
Forum je zaprt za komentiranje.