Nekaj vprašanj o izobraževanju gluhih
Dragi sotrpin g Mipe.
Amaprav nič se ne kregamo. Vsaj jaz ne vidim tega kot prepir.
Mlademu gospodu sem le pojasnil, da ima resnica več plati, da ima vsak človek svojo subjektivno resnico. Ki je lahko odraz enostranske neinformiranosti.
In da to gledanje v rikverc na zadeve iz prve polovice iz prejšnjega stoletja ne vodi nikamor.
Če hočemo naš avto peljati naprej moramo gledati napraj ne pa nazaj.
Očitno nas zgodovina nič ne nauči.
Žal mi je, da nas je manj kot predmestje nekega velemesta in da smo vsi skregani med sabo.
Politike meni ne pripisujte, mi dol visi.
Zame so volitve le to, da izbiram kdo mi bo jemal denar iz denarnice. Jemali pa bi mi ga vsi.
Skratka prepira ni.
Mihael Neverni, preberi si tole:
http://www.siol.net/slovenija/novice/2008/03/slovenija_najvecje_morisce_po_2_svetovni_vojni.aspx
Klemen,
vsake besede in sekunde, ki jo zgubljam s tabo je škoda.
Še naprej razmišljaj z očetovo dedovo in dežmanovo glavo.
In nisem mihael ampak mihau in nisem neverni, ampak NISEM TVOJE VERE.
Moja vera pridiga ljubezen spoštovanje oproščanje usmiljenje…
Tvoja pa maščevanje, zamero, sovraštvo, ločevanje…
Konec med nama!
Mirno kri, Mihau! Nisem te mislil prizadeti in se ti iskreno opravičujem. O povojnih pobojih sploh ne bi razmišljal, če te tematike ne bi potreboval za maturo pri zgodovini. Zgodovino pa sem si izbral kot izbirni predmet za maturo, ker je ta nujen pogoj, da grem lahko študirat arheologijo. Nadalje, mene politika, povojni poboji in slično sploh ne zanima. Mene je pri zgodovini najbolj zanimala prazgodovina, bakrena, bronasta in železna doba ter antika (stara Grčija in Rim). In zakaj sem bral te članke o povojnih pobojih in o tem spraševal očeta? Zato, ker sem moral za zgodovino narediti raziskovalno nalogo o tej tematiki. Danes sem raziskovalno nalogo oddal in upam, da je do mature konec s tem. Zdaj se učimo o zadnjih 15 letih zgodovine, tj. od osamosvojitve Slovenije do danes. Z veseljem bi si za maturo izbral npr. biologijo ali kemijo, ki sta mi tudi všeč, vendar pa potem ne bi mogel na meni najljubši študij…
In kaj ima to zveze z izobraževanjem gluhih? Povedati želim, da tako kot gluhe, tudi slišeče učitelji trpajo z goro odvečne navlake, ki je nikdar ne bodo potrebovali in jih tudi ne zanima. Je pa ta navlaka marsikdaj nujna za to, da greš študirati tisto, kar si želiš. Ker pa gluhi rabijo za usvojitev določene snovi več časa kot slišeči, poleg tega pa so obremenjeni še z govornimi vajami, ipd, s čimer slišeči niso, so zato gluhi učenci, dijaki in študentje še bolj obremenjeni kot slišeči. Resda je ta navlaka del splošne razgledanosti, toda pri gluhih bi se bilo treba najprej osredotočiti na tisto, kar je zanje najpomembnejše: v prvih razredih OŠ so to znanje pisanja, branja in računanja, v kasnejših letih pa to, da usvojijo dobro osnovo (brez odvečnega balasta) za nadaljnje šolanje. V srednji šoli (razen v gimnazijah, ki ne učijo za poklic) naj bo na prvem mestu kvalitetno izobraževanje za poklic in ne nek balast, kakršnega imam jaz v srednji šoli. Cilj gimnazije pa naj bo ta, da dijak usvoji osnovo za nadaljnji študij. Gre pa brez nepotrebnega balasta. Za primer spet zgodovina: o času bivše Jugoslavije (1918 – 1990) smo se učili celo leto. Več kot 2/3 je bilo notri politike. Vojaškega dogajanja med drugo svetovno vojno smo spoznali manj kot političnega dogajanja. Če se človek že uči o vojnah, mu je treba povedati, kako grozne so vojne, koliko je mrtvih, kakšna grozota so bila koncentracijska taborišča in ne toliko to, kakšne pogodbe in pakti so bili takrat sklenjeni. Menim, da bi lahko snov o Jugoslaviji v času med 1918 in 1990 skrčili na vsega 3 mesece, pa bi se kljub temu dovolj naučili.
Klemen, e Klemen!
Nisi me prizadel! Saj jih nisem jaz moril! Nimam jaz amanikakšne zveze s tem! Le da moram to gledat in poslušat!
Bolj se gre, da si me razočaral in da si osvinjal to stran, ker si dal direkten link na to grozljivo, za politične in predvolilne namene koriščeno stran.
Ne vem če si kdaj slišal za besedo pieteta.
Mal ima paralele z kipom Pieta iz Firenc.
BTW;
a tisti ki ne bo “ustrezno” pisal o pobojih ne bo opravil mature iz zgodovine?
Matura je nadvse pomembna, da zbereš dovolj točk, da se lahko vpišeš na željen program.
Če točk nimaš dovolj, te bodo pustili crknt. Nikamor se ne boš mogel vpisat. Si nepotreben del slovenskega telesa.
Če si v tretjem in četrtem letniku žuriral in imel slabe ocene, kar pozabi na faks, pa tudi če si blazno nadarjen.
Filistri upoštevajo zgolj točke in uspeh. Ne pa sposobnost, nadarjenost, želje…
Vidim pa na koncu tvojega posta, da si nekaj le dojel.
Zgodovina boodi naša učiteljica. Iz nje se bi morali nekaj naučiti.
Pa se nismo. Očitno.
Kje je kdo, ki reče: nikoli več!
Ne. Zlorabljajo, delijo ljudi naprej, in zgodovina se ponavlja.
Ti si mlad, vse življenje je pred tabo, in ni prav, da bi živel svoje življenje s pametjo tvojega očeta in deda.
Ves svet je tvoj in zato ne glej nazaj, ampak naprej.
O ostalem pa, kar si pisal o šolanju pa kdaj drugič, ker imam nek sestanek in ni časa.
Pozdrav in štrebaj, čene boš izvisel.
Pa kostoslovje gor ali dol.
Na to pa moram odgovoriti še jaz.
Navedbe, da gluhi v zavodu nimajo domačih branj, da ne uporabljajo učbenikov, da ne pišejo spisov….itd…da niti ne naštevam vseh netočnih navedb…DEFINITIVNO NE DRŽIJO! To vem, ker imam sama otroka, ki se tam šola na srednji šoli. Resnica je vse, kar je napisala “učiteljica” in v ničemer ne pretirava! Še dobro, da imajo ti otroci takšen humor…Če se komu zdi, da se pojavljajo slabi teksti…ja, poglejte, prosim, še na ostale forume in videli boste, da se povsod najdejo takšne cvetke!
Moj čas se izteka, zato moram še to doreči:
Za tiste, ki ostajate bi rad izpostavil, da bi bilo treba več komunicirati oz se obrniti na varuhuinjo človekovih pravic, gospo Čebaškovo – Travnikovo.
Kolikor sem sam zasledil se zelo zavzema za gluhe, že samo to, da dela na tem, da bi imeli 100% ne pa 70% invalidnost.
Tudi ostale zadeve, kjer nam kršijo pravice, spadajo tudi v njeno domeno.
Obračajte se na njo, kot posamezniki, ki ste prikrajšani in kot skupina.
Mislim, da bi z njeno pomočjo gluhi marsikaj dosegli. Kot posamezniki in kot skupnost.
Ende.
Upam, da vaši funkcionarji in zveze tesno sodelujejo z njo.