Nekaj vprašanj o izobraževanju gluhih
Ko sem bral na forumu, sem prebral tudi o slabi izobraženosti gluhih. Zato me upravičeno zanima naslednje:
1) Ali imajo gluhi v zavodih za gluhe domača branja (dobil sem občutek, da se od njih branja ne zahteva)?
2) Ali gluhi v zavodu za gluhe pri določenem predmetu v določenem razredu (letniku) uporabljajo enake učbenike kot njihovi vrstniki v istem razredu v rednih šolah?
3) Ali otroci v zavodu za gluhe pišejo spise (dobil sem občutek, da se od njih pisanja ne zahteva, saj bojda zelo slabo pišejo, pa kljub temu opravijo šolo)?
4) Kako učitelji/profesorji v zavodu za gluhe ocenjujejo slovnico, če jo sploh?
5) Ali učitelji/profesorji v zavodu za gluhe pri nejezikovnih predmetih (npr. geografiji, zgodovini, biologiji, kemiji,…) spregledajo slabo oblikovane stavke, da učenci/dijaki kljub slabemu pisanju pišejo pozitivno? Kaj pa v primeru, ko zaradi slabega znanja pisanja napišejo dvoumen ali pa nesmiseln stavek?
Ce bi ji bilo kaj do tega, da je javnost seznanjena, da stvar analizira in poda predlog sprememb, ki bi vodile na bolje, bi dala del podatkov na net pod drugim imenom, npr ilegalka, XX, mutika…in bi napisala.
Ni ji do tega!!!!!!!!!
Marsikdaj je že pokazala, da je za ohranjevanje stvari take kot so.
Kompenzacija pa je službica, potovanja kandidiranje za svetnico, kongresi, moderatorstvo.
Lepo je biti tiho.
Ampak ni takih službic za vso gluho deco.
Če je ona morala dati to in tako skozi pa naj še drugi.
zakaj bi drugi meli boljše izhodiščne pozicije.
Naj sosedi krava crkne in naj ji mož čez plot skače. Pravi slovenci. Kot Plemenski.
Moje mnenje je, da je Petra Rezar popolnoma pravilno in ustrezno odgovorila in ji predlagam, da sploh ne odgovarja več na te očitne provokacije. Če je že kdo kaj naredil za vidnost gluhih v Sloveniji, potem je to zagotovo ona. In ona zagotovo ni “tiho”, kot pišete, ampak dela to, kar lahko naredi v dani situaciji. In če ji ne dajete podpore, potem v resnici kopljete jamo vsem ostalim gluhim osebam.
Nikakor ne morete zahtevati od nje nekaj, kar bi jo vodilo v prekršek. Takšen ali drugačen. Za takšne stvari so zadolžene organizacije in institucije, kot so društva, zveza, stranke, ministrstva in vlada.
Blatenje in omalovaževanje po internetu ne vodi nikamor, oziroma je to celo nedovoljeno, če slučajno ne veste tega. Poglejte si več o tem: http://www.varuh-rs.si/index.php?id=1224. S tem se osmeši samo oseba, ki to počne. Seveda to običajno počnejo tisti, ki se ne podpišejo s polnim imenom in mislijo, da bodo s tem kaj dosegli oziroma mislijo, da se jih ne more izslediti. Žal je to napačna pot.
Petra vam je lepo napisala. Če bi radi odgovore na vaša vprašanja, potem jih morate nasloviti na naslov ustrezne izobraževalne institucije. Če ne dobite odgovora, potem pošljite prošnjo za odgovor na Ministrstvo za šolstvo in šport in na Ministrstvo za delo, družino in socialne zadeve, sektor za invalide. V kolikor tudi tukaj ne dobite odgovora poskusite po drugih pravnih poteh. Ničesar pa ne boste dosegli z blatenjem in iskanjem “resnice” od oseb, ki so neposredno vključene v izobraževalni proces, saj resnično nimajo pristojnosti, da dajejo izjave v medijih, kot je internet.
Za informacijo – mi delamo na projektih izobraževanja gluhih in naglušnih s pomočjo informacijske in komunikacijske tehnologije. Če želite narediti kaj koristnega za gluhe in zmanjšati razkorak zaradi neprimerne izobrazbe vas vljudno vabimo, da pridete k nam na Fakulteto za elektrotehniko, računalništvo in informatiko v Mariboru in se nam pridružite pri izdelavi izobraževalnih oddaj za gluhe. Veseli bomo vsake pomoči.
S spoštovanjem
prof. dr. Matjaž Debevc, univ.dipl.ing.el.
Kaj sploh pišem ljudem, ki ne doumejo, kaj je v mojem postu.
Ki vidijo črke in besede, ne pa misli, in kaj hoče post povedati!
Akademske nazive si pa kar zase obdržite.
Men ne povedo ama nič.
In ne bojim se vaših groženj.
Kot gluh človek, torej napol mrtev človek (komunikacijsko civilizacijsko)
se ničesar ne bojim.
Očitno ste slišoči in sita vrana lačne ne razume.
Mirno odkrivajte vsi skupaj toplo vodo še naprej.
Komuniciranje v teh krogih je izguba časa, in čas je mani.
Ja če dvoje bi dodal,
da si vsaj enkrat natančno preberite kaj je nickar En sploh napisal oz vprašal (vprašanja na nivoju osnovnošolčkove igre s frnikulami, ki da je top sekret (manjši ko si več top sekretov maš?))
in da je moja posta vodila želja, da bi gluhim otrokom pomagal, za njihov boljši jutri.
sam bom kar ostal pri mikrosoftu in EU projektih za gluhe, pa še v usa bom mal kukal.
s spoštovanjem!
končal sem in prepuščam vam štafetno palico oz baklo.
Za izobraževanje gluhe osebe danes v razvoju informacijsko -kumnikacijske tehnologije NI več omejitve.To je lepo zapisal gospod Debevc.Z gluhim otrokom je potrebno petkrat več delati pa bo dober rezultat.Petra in Debevc so vam živ primer.Takih primerov je vsaki dan vse več in je to izjemno pozitivno in spodbujajoče.Z gluhim otrokom ne dela samo šola,kje je vloga staršev.Starši po navadi imejo samo velika pričakovanja,čast izjemam.Lp
Da vsaj malo subjektivno dopolnim vsebinski “ementaler” goraj.
Ni dovolj delati:
delati moraš prav in vedeti kaj delaš.
Ne sam da delaš.
In gospod debevec za katerega med vrsticami gornjega post razbiram da naj bi bil gluh, ni napisal, da OMEJITVEV NI VEČ. Tega niti z eno besedo ni zapisal.Zapisal je le, da delajo PROJEKT kako z informacijsko kot pripomočkom .. pomagat pri izobraževanju. Nikjer ne piše, da omejitev ni več.
In,
nič gornji genij ne piše o tem če, IMAJO vsi STARŠI MOŽNOSTI IN SPOSOBNOSTI ustrezno pomagat gluhemu otroku da se primerno razvije in izobrazi.
Danes smo mezdni delavci in marsikdo dela dva dolga šihta da omogoči družini preživetje in lastniku kapitala jahto na morju.
Iz enega ali dveh primerov sklepati na celoto in to prodajati kot zakonitost,
ni kaj akademsko, vredno profesure in doktorata v Mb.
Se pa opravičujem gospe rezarjevi in gospodu Debevcu, ker sem v napadu svete jeze žaljivo pisal o njiju. Namreč, najlaže je šimfat, teže pa je kaj naredit Imata kar prav s svojim pozitivističnim konstruktivnim pristopom. Samsem predvsem kritizer, očitno pa ne naredim nič.
Se pa tudi opravičujem gluhi srenji, ker bom vrgel puško v koruzo.
Dajte brez mene.
Tole so informacije, ki so mi na voljo glede izobraževanja gluhih v zavodu za gluhe. Povejte mi, če so točne (samo da ali ne):
1) Gluhi v zavodu za gluhe nimajo domačih branj. Gluhi, ki so se ves čas šolali v zavodu, sploh ne vedo, kaj domače branje je.
2) Gluhi otroci v zavodu za gluhe ne uporabljajo učbenikov. Uporabljajo le v zavodu izdelane skripte, ki pa so glede zahtevnosti na mnogo nižjem nivoju kot primerljivi učbeniki za primerljiv predmet primerljive zahtevnosti.
3) Gluhi otroci v zavodu ne pišejo spisov.
4) Gluhi otroci so v zavodu za gluhe slovnice oproščeni, zato je tudi ne ocenjujejo.
5) Vsi preizkusi znanj so v zavodu za gluhe “ustni” in potekajo izključno v znakovnem jeziku, ki ga gluhi otroci odlično obvladajo. Pisnih preizkusov znanj nimajo.
Tole so informacije, ki so mi na voljo glede izobraževanja gluhih v zavodu za gluhe. Povejte mi, če so točne (samo da ali ne):
1) Gluhi v zavodu za gluhe nimajo domačih branj. Gluhi, ki so se ves čas šolali v zavodu, sploh ne vedo, kaj domače branje je.
2) Gluhi otroci v zavodu za gluhe ne uporabljajo učbenikov. Uporabljajo le v zavodu izdelane skripte, ki pa so glede zahtevnosti na mnogo nižjem nivoju kot primerljivi učbeniki za primerljiv predmet primerljive zahtevnosti.
3) Gluhi otroci v zavodu ne pišejo spisov.
4) Gluhi otroci so v zavodu za gluhe slovnice oproščeni, zato je tudi ne ocenjujejo.
5) Vsi preizkusi znanj so v zavodu za gluhe “ustni” in potekajo izključno v znakovnem jeziku, ki ga gluhi otroci odlično obvladajo. Pisnih preizkusov znanj nimajo.[/quote]
Ja, informacije so točne, in to vseh pet točk.
Zdaj mi je jasno, zakaj je oznaka zaupno in zakaj informacij ne smejo dati v eter.
Včeraj so me banirali. Morda še danes.
Zato se vprašam v čem je razlika med moderiranjem in cenzuro?
Na forumu s cenzuro namreč ne želim sodelovati.
Bom pa verjetno spet baniran, ker nihče ne želi da se mu nastavlja ogledalo.
Kar veselo naj se dela, dasi v napačno smer, in naj se grozi.
Ampak ne mihelnutantazerju (robertova verzija)