Najdi forum

Nagradne igre

Imamo družinsko podjetje in razmišljamo, da bi z namenom zbiranja kontaktov in zaradi promocije pripravili nagradno igro. Ker gre za manjše podjetje, si ne moremo privoščiti ravno nagrade v veliki vrednosti, kljub temu pa menim, da imamo kar dobro obiskano Facebook stran in bi moral biti odziv kar soliden. Ker se prvič lotevamo zadeve, me zanima kakšne so vaše izkušnje z nagradnimi igrami. Kaj mi svetujete tisti, ki ste že organizirali nagradno igro? Kaj pa menite ostali? (Ima nagradna igra sploh kakšen vpliv na vašo percepcijo o podjetju, kolikšna mora biti vrednost nagrade, da je nagradna igra zanimiva,…).

Sam sem parkrat sodeloval v nagradnih igrah, pa nisem nikoli nič zadel. Se mi zdi, da je večina ljudi že malo obupala, ker nikoli nič ne dobijo. Če bi kaj zadel, pa bi to zagotovo pozitivno vplivalo na mojo predstavo o podjetju.

V našem podjetju smo nekajkrat organizirali nagradne igre in je stvar potekala kolikor toliko gladko. Kljub temu pa se vedno lahko pojavi problem lovcev na nagrade, obstajajo pa tudi strogi zakonski predpisi. Za nagradne igre, kjer nagrada presega vrednost 42 eur je na primer treba odvesti davek državi. Nujno je torej treba upoštevati te predpise, objaviti morate tudi pogoje sodelovanje, kjer so te stvari natančno razjasnjene. Če mislite ponuditi nagrado manjše vrednost, bi moralo biti vse skupaj precej preprosto, kljub temu pa imejte v mislih, da večja nagrada prinese tudi večji odziv. V zadnjem času se precej podjetij odloča za nagradne igre, zato premislite ali se vam to izplača, saj so se zaradi zasičenosti z nagradnimi igrami ljudje že malce naveličali sodelovati, še posebej je to lahko problem, ker razmišljate o manjši nagradi. Res pa je, da poleg promocije pri nagradnih igrah dobite tudi kontakte sodelujočih, ki so lahko zelo uporabni.

Obstajajo tudi bolj preprosti načini zbiranja kontaktov. Pripravite lahko tudi anketo, kjer ljudem za sodelovanje prav tako ponudite nagrado, le da gre v tem primeru za darilce manjše vrednosti, ki pa ga prejme vsak od sodelujočih. To lahko naredite na sejmu ali ob drugem podobnem dogodku, ali pa uporabite katero od brezplačnih spletnih orodij za anketiranje, npr. Survey Gizmo, eSurvey Creator, ali pa FREEyer, ki je namenjen ravno za anketiranje s pridobivanjem kontaktov. Ta način nagrajevanja prinaša tudi večjo odzivnost, saj je za sodelovanje nagrajen prav vsak, ki izpolni anketo (v nagradnih igrah so to le izžrebanci), obenem pa to za vas ne predstavlja bistveno večjega stroška, saj darila prek spleta (npr. na Alibaba.com) nabavite že za nekaj deset centov. Pametno je, da na darila natisnete še vaš logotip in na ta način še dodatno promovirate podjetje.

Nagradne igre se lahko prijavite na spletnem mestu https://nagradneigresi.com/

New Report

Close