Naglušne osebe in izpit za avto
Pozdravljeni!
Sem naglušna oseba že od rojstva sem naglušen na obeh ušesih . Poleg tega imam očala. Poleg tega v mraku in temi zelo slabo vidim milsim da imam nočno slepoto ter z zožano vidno polje.
Zanima me kako je z oprtavljanjem vozbiškega izpita B kategorije avto in opravljanjem vozniškega izpita H kategorije motor -skuter 50kubični.
Ali je sploh možno opravlati pri taki težavi?
Kakšni so postopki? a je možno da imam prepoved vožnje v mraku in temi??
Imam tudi brata z enako težavo. On ima cicer izpit h kategorije
lep pozdrav tadej
Pozdravljeni!!
Po mojem mišljenju zaradi slabovidnosti zdravniški pregled ne bo uspel…težko verjamem,da ti bo uspelo!!Po drugi strani zaradi varnosti med avtomobilisti,kjer je pri nas v Sloveniji pravo divjanje na cesti ne bi priporočil,da greš delat izpit za avto….Sam sem sovražnik vožnje v temi,ker številni šoferji(po Pomurju) vozijo z dolgimi lučmi in večkrat v vinjenem stanju!!
Kar se tiče izpit “H” kategorije bi pa vprašal brata in ti bo lepo povedal kako je s tem!!
V celoti jaz na tvojem mestu zaradi slabovidnosti(še posebej ponoči) ne bi šel delat izpit za avto!!
Sam se odloči o tem in lepo,da si se pozanimal o tem!!
Lp
Robert
Današnji blisk, ko je mimo švignil avto v križišču ob utripajoči oranžni, ker semafor še ni delal, me je spomnil na vničdevanje dobrosti vida v prometu.
K sreči se vedno ustavim n križišču s prednostno cesto, čeprav je ob semaforju trikotnik. Ne daj bog, da bi kar peljal in spregledal dirkača. Me bi fajn nasadil s strani voznikovih vrat. Skratka, če ne vidiš OK ne skušaj biti voznik, je prenevarno zate in za druge.
Pač človek se mora prilagoditi danostim. Igrati moramo pač s kartami, ki jih imamo. Pa če so še tako slabe.
Seveda je problem, ker je zvečine izven glavnih mest javni promet na nuli. Kriterij ni več potrebe ljudi ampak zasedenost oz donosnost linije.
In tako lahko npr starejši človek ki živi sam z borno penzijo niti v ambulanto ne more, če je bolan. vsakič pa tud en more klicat rešilca.
Penzije so pa itak vedno bolj borne, plače pa tudi. Saj je cilj vseh gurujev v ekonomiji da ima peščica ljudi miljarde, večina pa 100 do 200 evrov plače ali podpore. Mi pa ni jasno, prvič komu bodo pol prodajali svoje izdelke, npr avtomobile, če ludje ne bomo meli dnarja in drugič, kolko bodo sploh lohka uživali v takem civilizacijskem pogorišču ti miljarderji, saj bomo na vsakem koraku prežali nanje lačni volcje iz iskali primeren trenutek da jih oropamo in zatolčemo, že iz zavisti če ne zaradi plena. Sposobnejši pa jih bodo menjavali za odkupnino.
Ja, takrat bo lajf res prijeten, in to za obe strani.
Za miljarderje in za gladne volkove ob cesti, večino.
Dobro, zaenkrat nemalo pretiravam in ukrivljam podobo, ampak želje in guruji novoekonomije gredo v to smer.
Tekmovali bote z kitajci, indijci, indonezijci, tajci… kdo bo delal za manjše plačilo.
Kdo si bo pol špogal lahko še avto.
Že nakup biciklna, rikše, bo za večino prevelik zalogaj.
Ja, država vsakodnevno pada na izpitu.
Namesto da bi ji bilo mar kako živimo državljani, skrbi za ujčkanje parih bodočih miljarderjev.
Ja, trenutek, ko sem videl kako blizu smrti si lahko v prometu mi je nabral dovolj sline da pljunem. Bljak pa taka prihodnost.
Globalne butale.