Najdi forum

Naslovnica Forum Zdravje Splošno Zdravstvo pri nas? Mina, prosim za pojasnilo (naročanje se ni obneslo

Mina, prosim za pojasnilo (naročanje se ni obneslo

Pozdravljena,

Upam da se boš odzvala ter odgovorila. Napisala si:

…čakanja pri meni (naročanje se ni obneslo)….

Kako pa to, da se naročanje ni obneslo? Sam sem mnenja, da je to ena boljših “civilizacijskih” rešitev v čakalnici, saj zraven ostalih 95% mojih znancev tudi sam spadam v skupino ljudi, ki “get crazy”, če sem naročen ob 12:00, pa pred mano pokličejo v ordinacijo pacienta, ki sicer ve da je naročen ob 13:00, čaka pa tam od sedmih, ker pač zjutraj ne more spati. Če se takšna stvar zgodi pri zasebniku je edino smiselna zamenjava zdravnika, če pa se to zgodi pri “državnem” specialistu, kjer po možnosti niti ni alternative, potem pa… No, potem pa seveda v čakalnici vsi bentijo, kar pomeni javno mnenje zopet stopnico nižje…

Znanec zobozdravnik mi je razložil, da je bil pri njem to v začetku sicer tudi problem, ampak je bilo potrebno določenim pacientom samo razložiti, da računa na PISMENOST ter da naj pridejo ob uri ko so naročeni. Za drugič je vsak vedel kako in kaj!

Res me zanima zakaj se naročanje ni obneslo in ali meniš, ne bi bila to smiselna rešitev? Seveda mislim na dolgi rok, ko minejo začetne težave.

LP, mačkon

Zaposlena sem v zasebni ambulanti in tudi sama v začetku nisem razumela zakaj se ni obneslo. Problem je približno tak: če bi naročali na 10 min, bi v sedmih urah, če ne bi imela malice in vmes nobenega nujnega hišnega obiska in nobenega nujnega primera lahko pregledala 42 pacientov, kar je za tako veliko ambulanto, ko je registriranih 2600 pacientov premalo. Pri tem je treba upoštevati, da niso vsi primeri enako zahtevni. (zobozdravnik lahko vsaj približno oceni koliko bo potreboval za določen poseg). Ambulanta tudi ni moja, tako da težko organiziram delo po svoje. Kljub temu sem začela s tem, da si paciente, ki niso nujni, zahtevajo pa več časa za naslednji obisk naročim ob koncu ordinacije. Gotovo bi se dalo narediti še kaj, ampak na izvedbo tega bom verjetno morala še počakati.

Predlog: v čakalnico montirajte naprave z oštevilčenimi listki, vsak pacient, ki pride v čakalnico, naj odtrga listek in ko se na ekranu prikaže njegova številka, naj vstopi. Je pa res, da obstajajo razlike pri nujnosti primerov, kjer ta sistem odpade.

Mimogrede: na ta sistem sem se spomnil, ko so se začele zadnjič na eni strani v čakalnici mamke pred menoj prerivati, po drugi strani pa je zdravnica začela skozi zadnja vrata sprejemati ‘nujne’ primere preko vrste. Verjemite mi, da mi je pošteno zakuhalo.

New Report

Close