Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja matematika, joo sem sita

matematika, joo sem sita

Ne vem več kako naj hčerki pomagam, hodi v 1 letnik pa ji močno šepa matematika. No šepa , ne vem sploh kako je to mogoče, da doma dela vaje in se uči in vse naloge prav reši, v šoli pri kontrolki pa nima niti ene naloge prav. Kako je to mogoče? Enostavno več ne vem kako ji naj pomagam. Doma zna, v šoli katastrofa.

Delajta po kakšni drugi knjigi. Če dela veliko vaj iz iste knjige, potem že zna na pamet postopek 🙂

Možno je da je pred kontrolko tako zmedena da enostavno ne gre. Katero snov pa ima?

Mogočeje to:
1.da je pod pritiskom staršev.Poškušajte ji povedati, da naj dela kot doma.Da ona to vse ve.
2.Mogoče je površna pri branju naloge(naša je že bila).Ne vem kako doma delate z njo.Pustite jo naj vse sama naredi.samo tako razmišljam.Drugi kaj več.Veliko uspehov.

Kvadratne korene in ulomke.
Pa ni mi jasno da od desetih nalog nima niti ene prav. Pri vseh se je zmotila nekje na sredini…

površnost

površnost pa je ponavadi posledica premalo vaj… dostikrat te pri matematiki reši dril in dril, da po 15 in več krat rešiš podobne naloge… kar pomeni, da te ne zmede, ko jo zagledaš pred sabo.

Enake probleme sem imela tudi jaz v 1. letniku sš. Razlog pa je bila nesamozavest. V OŠ sem namreč brez učenja imela matematiko 4,5. V SŠ pa se je sistem malo spremenil in začeli so padati cveki. Prvi je bil šok, sem šla popravljati, spet cvek. In tako naprej … dokler me ni mami dobesedno zvlekla na inštrukcije k eni pasji učiteljici matematike z gimnazije. Ki pa je ugotovila, da vse znam (kar sem tudi prej trdila), samo da so mi cveki čisto dotolkli samozavest. Ko mi jo je ona dvignila, nisem imela več treme pred testi in od takrat naprej sem imela mat. 4 ali 5.

Al se meni tudi dozdeva nekaj takega, ker v OŠ je folgala z lahkoto, sedaj pa kontrolka cvek, pa vprašana je bila je dobila 3 pa spet kontrolka cvek, ja groza no. Ko pa doma dela vaje ki jih jim da profesorca pa vse prav naredi… tako da enostavno ne vem . Se mi zdi da kar blokira ko dobi kontrolko v roke.

Taka sem bila jaz. Na žalost vsa 4 leta gimnazije.. Tako, da z dvojkmi sem prišla skozi… Znala sem več ali manj vse zmerja, na kontrolni pa taka blokada , tak strah, da res ni.

NEvem, na nek način ji poskušajte vcepit samozavest, mogoče tudi s kakimi instrukcijami, kjer ji bo drug povedal, da zna vse, da naj se samo zbere in reši. Sama sem tudi na površnosti letela v 95% nalog.
ŽAlostno.

Sej bi bilo dovolj če bi samo 3 naloge naredila prav, toliko da spaca za tisto salamensko 2.

Bom povedala iz izkušenj:

Velikokrat se zgodi, da dijak doma reši vse matematične naloge pravilo, v šoli pa nič ne zna. Zakaj? Nalog največkrat ne razume. nauči se le postopek in neke korake, za katere pa se mu niti ne sanja, zakaj jih počne. Ste poskušali kdaj rešit naloge iz testa doma? Jih zna takrat rešit? Poskušajte rešiti čim več različnih tipov nalog. Včasih je bolje narediti tri različne naloge kot pa deset enakih nalog.
Veliko uspeha!

Matematike se je potrebno lotiti postopoma. Sama inštruiram in najprej začnem snov od čistih osnov, da vidim koliko obvlada otrok osnove in na kakšni stopnji je njegovo znanje, šele nato se lotim nalog. Matematiko je potrebno delati korak po korak.

New Report

Close