Rada bi si kupila novo kolo, pa ne vem, kaj vse moram pri nakupu vedeti in pogledati. Kolesarila bi po asfaltu in makadamu, zato bi si kupila neko univerzalno vrsto kolesa. Kakšna je tista cena, pod katero naj ne grem, če hočem kvalitetno kolo? So Rogova kolesa vzdržljiva? Koliko prestav in kakšne naj bodo? V glavnem.. prosim za čimveč nasvetov tistih, ki se na to malo spoznate. Hvala.
Vsota denarja, ki si jo pripravljena nameniti kolesu je predvsem odvisna od tega koliko bos sploh na kolesu. Ce se ne mislis voziti samo na nedeljske izlete je 100 jurjev neka magicna meja (vsaj po mojem mnenju). Za taksen denar dobis opremo Acero, ce pa dodas se kaksnih 20 jurjev pa ze Alivio (to pa je ze lahko zelo spodoben kolo). Vsi ti modeli imajo predno vzmetenje (zadnjega ne priporocam, ker v kaksne klance kar moti) ter seveda aluminijast okvir (Alloy 7000, 7005). Pa se to. Ponavadi septembra padejo cene lanskim oz. letosnjim modelom zato se ti morda splaca se malo pocakati. Pametno pa se je tudi pozanimati o vkljucitvi v kaksen kolesarski klub, saj tako lahko dobis se ceneje kolo (seveda odvisno kje ga kupujes).
P.S.: Rogovih koles pa res ne bi priporocal!
Jaz in mož sva pred tremi leti, v Giga sportu (takrat še Castner und …) kupila kolesi (city bike) ene no-name znamke s Shimano opremo. Bila je razprodaja -20%, in sva za oba odštela 40.000 SIT . Tako na pogled ne izgledata nič posebnega. Ampak, morava ga kar pohvaliti, ker nama zvesto služita, saj se voziva, seveda, če se le da, da ne dežuje, vsak dan po 20 km, ob veliko vikendov pa tudi od 50 do 100 km. V tem času se je obema zgodila neprijetna okvara in sicer prvič, ko se je predrla guma in drugič, ko se je strgala zajla pri zavori, seveda brez posledic. To je bilo do danes pa tudi vse (((( prst me že boli, ko tako močno trkam ob les)))). Poleg tega, pa tudi morebitne tatove ne bode v oči.
Glede na to, da se boš vozila povsod malo ti priporočam nakup trekking kolesa. To pomeni da ima lažji in bolj cesti prilagojen okvir(ni tako težek kot mountain) in tanjše ‘feltne’ ter manj nazobčane gume(veliko manjši upor za vožnjo po cesti – se manj matraš). Tako ti tudi ne pridejo v poštev amortizirane vilice, ker je za povprečnjo vožjo to spet izguba energije.Sam bi ti priporočal podjetje U-sistem ( če se pripelješ od letališča Brnik do križišča za Šenčur(desno), moraš zaviti levo in nato po 2 km vidiš na levi strani ceste ta salon.Kolo ti sestavijo glede na tvoje potrebe in finančne zmožnosti.Tako ne dobiš kr neki ampak točno tebi primerno kolo(izmerijo ti tudi roke in višino nog).Izbereš si barvo okvirja,sedež, pedala,….Oprema je vsa v enakem kakovostnem rangu, tako da ne dobiš en konfekcijski bicikel za rajo.Cene se zmerne, celo nižje od navadnih stacun, če jih primerjaš s kvaliteto.Sploh pa zdej, ko je sezona že out.Valda da imaš garancijo in po ene 200 km vožnje ga pelješ še na fino štelanje.Fotr ga ma že 3 leta in brez problemov. Jst ga grem pa glih dons iskat!
He,he… že komi čakam.
P.S.Upam, da nisem prepozen s tem postom…