Mojo kolo potrebuje servis. ( vsaj jaz tako mislim ) Ketna mi skozi nekaj pada dol, ko hočem prestaviti iz male na veliko “šajbo” in obratno. Dovolj imam tega.
S katero stvarjo je najbolj priporočljivo mazati ketno ? Dobijo se raznorazna mazila in spreji. Omenjeni spreji so tudi kar dragi (cca. 3.000 SIT ).
Ali naj peljem kolo na servis in kateri servis mi priporočate v Ljubljani ?
Sorry no :)))) “how should I know???”
verjetno se je ketna raztegnila, pa bo serviser vzel kaksen člen ven…lahko narediš tud sama ampak je “dirty work” pa še orodje za to si moraš kupit
Po 3200 km še znucana ne bi smela bit, sploh pa zaradi tega ne pada dol, ampak se to opazi pri prestavljanju, ko več noče lepo prestavljati…
Za serviserja pa nimam pojma…še nisem bil pri nobenem v LJ
ROG D.D. PROIZVODNJA IN TRGOVINA
LETALIŠKA CESTA 29
TELEFON: N.C. (01) 5200310
E-POŠTA: [email protected]
INTERNET: http://WWW.ROG.SI
TRGOVINA – KOLESARSKI CENTER
ROZMANOVA ULICA NN
TELEFON: (01) 2322130
SERVIS KOLES
ROZMANOVA ULICA NN
TELEFON: (01) 2315868
Pravzaprav se ketna po 3200 km kr fajn raztegne. V prihodnje se temu izogibaj in jo menjaj vsaj na 2000 km. Pa tudi vmes jo malo vzdržuj. S tem, ko jo namažeš, brez da jo prej očistiš (obrisati verigo s krpo ni čiščenje) tudi nne narediš veliko dobrega. Pojdi na bencinsko in kupi motorspray (črno-rdeča pol litrska plehnata pločevinka) in malo namoči ketno z njim. Kasneje ga enostavno spereš z vodo pri višjem tlaku, pa itak bo izpodrinil vso umazanijo in kako olje. Potem se spraviš ketno namazat. Izogibaj se organskih zadev, ker ima pol zadeva zanimiv vonj, ki recimo za serviserje ni lih prijeten. Pa še nekaj glede menjave ketne. Ta stane 3 jurje. S tem ko je ne menjaš pravočasno, uničiš zobnike, ki so vredni trikrat več. Če se ti zadeva namreč raztegne, se to naredi z vsakim členom posebej, tako da z odstranjevanjem le teh ne boš nič naredila, ker se itak ne prilegajo več zobcem na zobniku. Zdaj je za menjavo ketne najbrž že prepozno, saj če boš to naredila sedaj, bo vse skupaj še slabše. Zobniki so znucani in se skladajo s staro. Drugače pa raztegnjenost menjalniku ne škoduje. Vseeno pa bi bilo lepo, da pelješ svoje međunožno guralu na tuning na kter servis. V prestolnici to ne bo problem, na netu imaš miljaužnt oglasov. S tem, da se probaj izogibat tistim trgovinam, ki se začnejo na B 😉 Resno.
To z menjavo ketne na vsakih 2000 km pa mal pretiravaš…to bi ja pomenlo da bi jo moral en povprečen rekareativc menjat 2-3 na leto…
Iz lastnih izkušenj ti lahko zagotovim da pod 5000 kom niti slučajno ni treba menjat ketne (npr. HG70, HG90, IG51), pa tud potem nova odlično sodeluje s starimi zobniki; sam sem na starem kolesu menjal ketno 3x v 6 letih (vsakič na cca. 7000 km), zobniki pa so ostali isti kot na začetku; pri prestavljanju pa se ni poznalo čisto nič;
je pa res če jo pustiš gor par let so pa zobniki adijo…
Ni vse v kilometrih. Odvisna je tudi mera zlorabe, ki jo izvajaš nad kolesom. Jaz nisem noben hud trialist, bognedaj da bi bil XC tekmovalec, ampak sem tako, kot tudi večina od vas, samo rekreativec. Je pa res, da moramo nekateri, ki raje nabiramo višince malo prej menjati opremo, kot pa drugi, ki se vozijo po cesti, makadamu in izjemoma kaki urejeni gozdni potki. Če bo po tuningu kolesa vse u redu, si lahko očitno pač privoščiš malo bolj občasne menjave opreme.
In ja, menjam jo 2-3x na leto.
OK glede servisov in trgovin je načelno takole (po pripovedovanjih drugih kolesarjev, še nisem imel te sreče, da bi moral obletati vse te servise): Funsport kot trgovina je čist v falusu, sicer je pa Grega u redu človek. Extreme Vital. Tandem. Jao sm se lih spomniv glede veb company – tu je namreč zelo odvisno od tega, kdo je v trgovini 😉
Tandem bo zate verjetno najjači, ker je Logatec itak v LJ…