Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Starševstvo in vzgoja kakšni so rezultati NPZ-jev na vaši šoli?

kakšni so rezultati NPZ-jev na vaši šoli?

Mi ni nič jasno.
Pri slovenščini jih ima v razredu več kot polovica zaključeno 5, ostali pa 4 in 3.
Rezultat NPZ pa je: 1 učenec 80%, dva 65%, vsi ostali pa pod 50%!!!!!!!!!!!!to pomeni, da razen treh nihče ne zna za pozitivno oceno.
Kaj dela ta njihova učiteljica? Ali se nič ne zasikira ne ona, niti ravnateljica???
To je znak, da je nekaj v našem šolstvu hudo narobe.

Pri matematiki pa je bilo povprečje 54%, pomeni tudi približno pol pozitivnih in pol jih ne zna za dvojko??

Kako je na drugih šolah?

Mislim, da ni nič narobe z učiteljico, niti se nima zaradi rezultatov kaj sekirati.
Dokler bodo NPZ-ji sami sebi namen in se nikjer ne bodo upoštevali, bodo rezultati slabi.
Na naši šoli je samo 5% takih učencev, ki še ne vejo ali bodo sprejeti na željeno šolo in se jim bodo rezultati upoštevali.

Raje ne govorim o tem kaj vse so učenci pisali v testih. Ena sama zafrkancija…

Sama sem takoj za to, da se rezultat upošteva pri konči oceni. Tako bi mogoče NPZ-je učenci jemali bolj resno.

enako porazno, slo 46%, matematika malo bolje 48%, etika 68%….

Zdravo,
pri nas matematika (najslabši predmet tudi sicer) 55, slov. jezik in etika 75 %. Zanimivo, da je pri matematiki prehitela dve iz boljšega (tretjega nivoja), pri slo. je bila med najboljšimi (oceno pa ima 4).
Učitelji so bili razočarani, učenci tudi….vsaj večina.
Vem, da MŠŠ objavi povprečja na državnem nivoju, zanima pa me, ali ste v vaših šolah izvedele za povprečje šole?
LP,

Ne, sin je povedal le za rezultat njihovega razreda, ne pa vseh treh razredov. Šole, ki so dobro pisale, se pohvalijo in objavijo na internetu, ostali pa so modro tiho.

Če je povprečje v državi npr. 30 % in je povprečen rezultat šole 36 %, je to nadpovprečno dobro.
Če je povprečje v državi 85 % in je rezultat šole 80 % je to podpovprečno.

Veliko učencev NPZ piše popolnoma nezainteresirano, NPZ je “kr neki”.

ah, men tut ni blo glih… mat: 33/54, švz: 29/45, slo:51/60…

v glavnem: na moji naslednji SŠ(JJ) ni omejitev, tak da sem lahk brez skrbi.
http://s3.bitefight.si/c.php?uid=32318

Nimam pojma kakšno je povprečje šole, niti razreda.

Vem pa, da je ona imela pri SLO 90 %, pri MAT in ANG pa čez 70 %, ne vem natančno, zapomnila sem si slovenščino, ker se mi je na zgoraj napisano zdelo veliko. Ima pa vse predmete 5.
DOma se ni nič pripravljala, menda so se pa v šoli.

Čeprav je naša šjora kar dobro “opravila” z NPZ-jem, sem pa prav razočarana nad odnos do tega preverjanja nje same in sošolcev !
Več al manj so vsi mnenja da je za NPZ “kar neki”, saj se itak nič ne šteje in Ni pomembo za v naprej in glede na to kako mišljenje so imeli o tem, si lahk tudi predstavljate kakšne so bile priprave : v šoli po nekaj ur, doma pa nič oz. skoraj nič….vsaj naša! Zato pa tudi mislim, da za slabe rezultate nikakor ne more biti kriva šola oz. učitelj, ampak otrok in njegov odnos do preverjanja,.
Naša je pri slov.j. dosegla kar 93%…pri ang. 72% ..pri matematiki pa le 68%, kar se mi pa tudi ne zdi slabo glede na to, koliko se je pripravljala …oz se ni !!
Je pa nasploh njihov razred bil zelo slab pri matematiki ..

hahaha

Keri DONGLI ste vi!!!!!!!!

sej se marmo učit tud velik drugih stvari ne sam za NPZ

Rezultati NPZ-jev kažejo na zgrešen šolski sistem: veliko snovi + malo utrjevanja = slabi rezultati

Mene tudi zanima, kakšni so rezultati pri nacionalnem preverjanju znanja. Zakaj ne objavijo povprečnega rezultata za Vse šole v Sloveniji.

Še eno dejstvo pri NPZ-jih obstaja…..
Pri Fiziki in Tehniki (pač za ta predmeta vem jaz) učitelji sploh ne obdelajo vse snovi po učnem načrtu. Pri tehniki so izjeme tisti, ki obdelajo vso snov…..
Zato je na nekaterih šolah slabši rezultat, ne zaradi populacije, obsega snovi…. mogoče je učitelj super fajn, sam je pač njegova napaka, da nekaterih snovi SPLOH NE obdela…. največkrat pri tehniki, ker jim snov ne diši (razni motorji ipd….)

niso vedno otroci krivi in UN (učni načrt)…… včasih je krivo tudi to, da se učnega načrta enostavno ne izvaja…..

na žalost 🙁

maa use je en dreeeeek!! 😛

Pri moji hčerki so pisali likovni in slovenščino-okoli 70% povprečje. Matematiko pa VSI pod 30%!! Je pa tukaj problem pri učitelju.Pa ne pravim zato da bi ščitila svojo hčerko,dejstvo je,da je tudi mene imel in NIKOLI ni znal razlagat. Je pa res da eni to jemljejo zelo za hec!

mi mamo letos biologijo za 3 predmet in mamo priprave v šoli, tri ure tedensko dobivamo gradiva da se prpraulamo na biologijo – udeležba itak ni nujna, sam hodimo skoraj usi, kr se zavedamo da bomo meli potem doma manj za delat ..
je pa res da pr ns usi mislmo da je to ‘kr neki’

Ko vidiš, kako se sestavljajo naloge za npz in koliko dvoumnosti je potem, ko se jih popravlja, vam povem, da tej rezultati niso niti malo realna slika znanja učencev na šoli. Sem imela možnost videti npz nalogo izpred dveh let. Vprašanja so bila tako napisana, da sem jih morala še jaz dvakrat prebrat, da sem razumela, kaj sploh naloga od mene zahteva. Ali npz-ji ocenjujejo tudi razumevanje besedila, kot pri slovenščini, kljub temu, da se piše biologijo, matematika, zgodovino, likovni…
Pa še vsa snov je bila skoncentrirana na snov iz 9. razreda. Nihče pa ne pomisli, da morda učitelj te snovi sploh še ni predelal z učenci, saj se npz ne piše junija, temveč kar dva meseca prej. Je imel ta učitelj to smolo?
Ja nekateri si pač služijo kruh tudi z npz-ji. Jih pišejo, oblikujejo, tiskajo, pišejo statistike o tem itd.
Zakaj pa mislite, da se v šolah izvajajo razni projekti? Ja zato, da nekdo vleče dnar. To je pač njegovo delo, poklic. Žal naš (šolski)sistem tako deluje.
Me pa res zanima, če se s tem kaj izboljšuje. Po statistikah verjetno ne, čeprav so lahko tudi te ena velika laž.

naše uč. so bol tk vlk daj naloge sam so …..
ene naučijo vredo druge pa komplicirajo
tk da najbrž rezultati ne bojo nevem kk dori

New Report

Close