kako se učiti, da gre kaj v glavo
Ne more delati izpiske bistva, če ne ve sploh kaj bere.
Glej, počasi preberi in ugotovi, kaj sploh hoče sporočevalec povedati. Če ti tudi po tretjem branju enega odstavka ne bo jasno, o čem teče zadeva, si pač med tistimi, ki so šli študirat ne da bi imeli za to sposobnosti. MOgoče ti zgleda kruto, kar sem napisala, ampak dejstvo je, da je študentov vedno več (celo desetkrat več kot jih je bilo pred 15 leti, čeprav nataliteta pada), kar pomeni, da se vpisujejo na študij tudi ljudje, ki žal nimajo potrebnih sposobnosti zanj. Posledično cvetijo fakultete, ki sprejemajo podpovprečno inteligentno študentarijo, s čigar diplomami si lahko potem riti obrišejo, ker znajo itak ne nič.
Ne vzemi tega za slabo. Sama veš, kako in kaj je s teboj. Mogoče samo nisi dovolj zbrana in misliš na druge stvari. Če pa resnično ne veš, kaj bereš, je čas, da si priznaš, da pač nisi za to početje. Če je bilo pri ostalih izpitih vse okej in ti samo ta dela težave, poišči pomoč koga, ki je zadevo že opravil.
“Mislim, da je bolj problem v profesorjih, ki ne znajo napisati razumljivo,”
Če si si izbral študij na faksu, naj bi znal prebirati in razumeti tudi kaj drugega in ne samo poljudno napisane članke, ki jih razume vsak, ki je končal OŠ. Normalno je, da znanstvene razprave in strokovne knjige ne bodo napisane v “preprostem razumljivem jeziku”, kot to pričakuje blanka. Verjetno bi nekaterim prav prišel delovni zvezek s slikicami. Bog pomagaj, gre za študij na FAKULTETI, ljudje moji, in ne za osnovnošolsko snov.
Nisem hotela biti nespodbudna, ampak če se blanka najde v mojem opisu, je zanjo bolje, da neha preden zares začne. Če pa ni tako in gre za druge zadeve, ki ji onemogočajo zbranost, pa moje pisanje itak ni namenjeno njej.
Oprosti, ampak vsi pač niso za vse. Tudi jaz bi rada dobila Nobelovo nagrado na svojem področju, ampak jebiga, pač nisem dovolj sposobna zanjo. Kot ni kdo drug sposoben za študij.
Se popolnoma strinjam z Betko. Če nekdo ne ve, kaj bere in ne razume napisanega, ni za študij. Vsaj ne na tem faksu. Pika.
Drugo bi bilo, če bi rekla da hitro pozabi, kar je prebrala, da si zapomni obrobne zadeve bistva pa ne, da težko memorira ipd. Takrat se da z različnimi strategijami izboljšati pomnenje in nasploh učenje. Ampak za to moraš VEDETI, kaj bereš in RAZUMETI napisano.
Meni se je zgodilo tole – bil je stavek dolg za cel odstavek, vsaj ene 6 vrstic. Preberem prvič, ne štekam, drugič, še vedno ne, tretjič isto. POl sem pa eno za drugo izločila vse besede, ki niso bile nujno potrebne za dojemanje bistva in dobila:
Gre za konkretizacijo smernic brez zahajanja v konkretno izvedbo. 🙂
Kljub temu, da še vedno nisem razumela kaj naj bi to pomenilo v praksi, sem faks končala, no, z nobelovo ne bo pa nič :-)))
Sicer so pa miselni vzorci zakon!