Najdi forum

Kje v Ljubljani začetni tečaj joge?

Poskusi tule:

http://www.modrojezero.si

ravno začenjajo s tečajem

Pri ukvarjanju z jogo je potrebno biti pazljiv, saj je večinoma povezana z indijsko religijo. Ukvarjanje z jogo lahko povzroči duševne probleme.

ma tole si pa mem udaru. močno.

Prebral sem tole sporočilo dejca ( [email protected] ) in se zgrozil.

Želel bi pojasniti dejcu ( in še komu, ki verjame v njegovo demagogijo ter seveda vsem, ki se zanimate za JOGO ), da JOGA ni religija. Res je, da je povezana z Indijo, saj je tam nastajala. Trditev o povezanosti z indijsko religijo pa je tako iz trte izvita, da kaže na piščevo nepoznavanje same zasnove JOGE, nepoznavanje zgodovine religij, nepoznavanje zgodovine nasploh in seveda nepoznavanje psihologije in celo izrazoslovja.

1. DUŠEVNE BOLEZNI: Ko govorimo o duševnih boleznih, naj bi to bile bolezni duše. Govorimo torej o nečem, česar ne priznavamo. Duševne bolezni – Bolnišnica za duševne bolezni – Zdravnik za duševne bolezni – Psiha = duša – psihiater – psihiatrija itd. itd.

Duša nikoli ni bolna. Duša ima lahko le KARMIČNE DOLGOVE, ima lahko bolno karmo, kar je vzrok za reinkarnacijo duše. Seveda karmičnih dolgov duše ne more zdraviti psihiater, ampak jih duša zdravi z izkušnjami v fizičnem telesu, v katerega se je inkarnirala. Napaka v izrazoslovju je stara in venomer ponavljana. Če bi se naj psihiatri ukvarjali z DUŠEVNIMI BOLEZNIMI, ne bi smeli biti del uradne medicine, s čemer je ustvarjena velika napaka v zasnovi psihiatrične znanosti. Zdravljenje duše z elektrošoki, prisilnim zdravljenjem na zaprtih oddelkih, s kemičnimi sredstvi itd. je tako nesmiselno, kot da bi, recimo, fizične poškodbe ( zlome, prelome, odtrganine itd. ) zdravili z uroki.

Duša torej ni bolna. Kaj pa je potem vzrok za bolezni, ki jim pravimo “duševne bolezni” in kaj sploh to so? Ko govorimo o tem, mislimo na BOLEZNI UMA. Um je torej lahko bolan, saj pripada določenemu fizičnemu telesu. Ergo UMOBOLNICA, kot se je nekoč imenovala, in na BOLNIŠNICA ZA DUŠEVNE BOLEZNI. Na um pa seveda lahko vplivamo. Um ima za posledico določene kemijske procese v možganih in motnje v teh procesih ( seveda tudi električne procese, ki so posledica kemijskih procesov ). Sodobna psihiatrija se ukvarja izključno z zdravljenjem uma in ne duše. O DUŠEBRIŽNIŠTVI tu ne bom pisal, ker bom s tem posegal v interese posameznih verskih skupnosti.

Pomembno je dodati, da um pomeni EGO in da je del trojstva v nas. TELO + UM + DUH. DUH = DUŠA.

2. JOGA: se ukvarja z usklajevanjem delovanja tega trojstva, t.j. telesa, uma in duha. Njen namen je, ustvariti v človeku takšno ravnovesje delovanja telesa, uma in duha, da človeku olajša ali celo sploh omogoči življenje in s tem omogoči DUŠI, da izpolni svoje poslanstvo inkarnacije – ZDRAVLJENJE KARMIČNIH DOLGOV.

Zaradi tega se JOGA ukvarja tako s telesom ( asane, mudre, bandhe, pranajama ), z umom ( meditacije, sproščanje ) in duhom ali dušo, ki ji s prejšnjima dvema dejavnostma omogoča čim tesnejši stik s fizičnim telesom in posledično vpliv na njeno karmo ( KARMA je zgodovina vseh inkarnacij ).

Potrebno se je seveda zavedati, da je bila celotna jogijska filozofija, zlasti pa njene tehnike, do nedavna velika skrivnost, zlasti za zahodnega človeka. Šele z odhodom Britancev iz Indije, se je filozofija začela širiti na Zahod, vendar zelo počasi in dozirano. Posamezni učitelji, ki so prišli na Zahod, so poučevali le tiste dele JOGE, za katere so smatrali, da jih lahko brez škode posredujejo ( omeniti je treba najbolj pomembne učitelje, kot so Sri Chinmoy, ki je pričel s širjenjem jogijske filozofije na Ameriškem kontinentu in Swamija Mahashwaranande, ki je zaslužen za razvoj sistema Joge v vsakdanjem življenju v Evropi in v Avstraliji ). Tu je še celo število zahodnjakov, ki so skušali prenesti to filozofijo iz same Indije in njih vloga ter zasluge ne bi smele biti zanemarjene.

Zahodna civilizacija je sprejela osnovne ideje JOGE z odprtimi rokami. V obdobju, ki ga imenujemo postindustrializacijsko obdobje, obdobju po II. svetovni vojni, ko so se pred zahodnega človeka začeli postavljati ogromni izzivi, ko je bil na milost in nemilost izročen spremembi vrednot, nenehnemu naprezanju za materialnim itd., je JOGA prinesla velikansko sprostitev in moč ohranjanja klasičnih vrednot.

3. RELIGIJE: Nastanke religij v Indiji moramo razumeti v skladu z zgodovinskimi in arheološkimi spoznanji in odkritji. Šele danes, ko odkrivamo v dolini reke Ind cela mesta, ki so nekoč ( pred 10 in več tisoč leti ) imela 100 in več tisoč prebivalcev, pa vendar ne odkrijemo nobenega templja, cerkve, žrtvenika itd., se zavemo nenasilnosti originalnih religij v Indiji. Šele z vdori plemen iz prostorov sedanje Zahodne Evrope se pojavijo nove religije pod njihovim vplivom, ki jih ločimo predvsem po agresivnosti nad življenjem ( žrtvovanje, kot poseben obred, ki kaže na prvinskost in nerazumevanje poslanstva živega bitja ) in po številu Bogov in Polbogov. Vendar se, dokaj hitro, oblikujeta dve veji nove religije, ki se imenujeta HINDUIZEM in BUDIZEM. Obe dve religiji si delita nekdanje MESIJE ( kakšen izraz bi še lahko uporabil, da bi ga razumela povprečna zahodno usmerjena misel ), kot so Krišna, Shiva, Ramakrišna itd., ob tem, da BUDIZEM prepoznava v samem BUDI edinega pravega mesijo ( beri Hessejevo SIDDHARTO ).

Tu je pomembno poudariti, da je jedro tako nekdanjih religij v Indiji, kot sedanjih dveh, NENASILJE = AHIMSA. Vse zapovedi teh religij ( ki jih je, kakšno naključje, vedno 10 in se vlečejo v enaki ali zelo podobni vsebini skozi judaizem, krščanstvo in islam ), temeljijo na tej osnovni zakonitosti. Nenasilje do človeka in vseh živih bitij, do lastnine, do lastnega telesa in uma itd. Seveda je vedno prisotna tudi zapoved, da veruj v Boga, kakor koli ga že neka od religij imenuje.

Tudi sporočila, ki jih nosijo različni MESIJE v zgodovinsko povsem različnih obdobjih in v regionalno povsem različnih okoljih, so si, skoraj do potankosti, enaka ( Sv. pismo v krščanstvu, Koran v Islamu, Talmud v Judovstvu ). Seveda so objavljena sporočila potem prirejena na elitistični in klientilistični osnovi, ki ustreza instituciji, ki je prevzela dušebrižništvo v posameznem okolju in s tem zlorabila vero in verovanje ljudi v svoje namene ( kapital, moč, nadzor itd. ). Tu je treba seveda poudariti še, da je vsaka novejša religija postajala, prav zaradi tolmačenja omenjenih sporočil na elitističen način, manj strpna in agresivnejša – ergo se je oddaljevala od osnovne smeri AHIMSE.

Bolj populistično bi lahko to razlagal z vsebino Brownove DaVincijeve kode in s primerom vloge žensk v posamezni religiji ali bolje, odvzemanja pravic ženskam in nasploh razvoj patriarhalnega sistema.

4. ZGODOVINA: Viri, ki so nam dandanes dostopni, so nedvomno prvi zapisi, s katerimi razpolagamo in arheološka odkritja. Prvi pisani vir izhaja iz obdobja pred vsaj 3.000 leti, samo delo pa je bistveno starejše in za njegov nastanek ocenjujejo 4. – 6 tisočletje pred n.št., ko je nastala MAHABHARATA, epski zapis, ki daje osnove vsemu kasnejšemu religioznemu dogajanju na Vzhodu.

Na Zahodu je to nedvomno Talmud, ki izhaja iz KABALE in je osnova vseh zahodnih religij.

MAHABHARATA, ki je napisana izključno v SASKRTSKEM jeziku ( jezik, ki naj bi ga nekoč govorili vsi Zemljani ), z svojim sestavnim delom BHAGAVAT GITA, v katerem so zapisana vsa sporočila Boga Krišne, daje osnovo VEDANTSKI filozofiji, na kateri je zasnovana JOGA.

5. VEDE ( vedantska filozofija ): Vede so zelo obširna zbirka besedil, eno najstarejših, ki predstavljajo enega od temeljev indijske filozofije in religij, ki so nastale na njenem ozemlju. So približno šestkrat obsežnejša od Svetega pisma. Imenujejo jih tudi »trojno znanje«, ker so spisi razvrščeni v tri zbirke :to so Rigveda (Veda verzov), ki obsega hvalnice, Samaveda (Veda spevov), ki obsega liturgične spise, in Jadžurveda (Veda urokov), v kateri so zbrani žrtveni izreki. Kasneje se jim je pridružila še Atharvaveda, zbirka mističnega svečenika ognja Atharvana, tako da Vede sestavljajo štirje deli.

Celotna JOGA, torej celoten program skrbi za sožitje telesa, uma in duha, temelji na teh zapisih.

————–

JOGA dandanes sodobnemu človeku omogoča ohranjanje klasičnih vrednot, mu pomaga pri sproščanju in ohranjanju ravnovesja v vse hitreje naraščajoči dirki za materialnimi dobrinami in odvisnostjo. Tako ameriški kongres, kot Britanski parlament imata redne meditacije pod vodstvom najvidnejših učiteljev JOGE ( do nedavnega s pokojnim Sri Chinmoyem, Swamijem Mahashwaranando itd. ). JOGA se poučuje, kot obvezen predmet, na skoraj vseh univerzah v ZDA, na mnogih institucijah v Evropi. Meditacije celih campusov v ZDA ali skupinske vaje JOGE niso nobena redkost več.

Seveda se, v krščanski Evropi, zavedajo nevarnosti preveč liberalne in zlasti preveč permisivne filozofije, ki prepušča človeku, da sam ureja svoja vprašanja z Bogom. Celo tako daleč, da je prepričan o tem, da je BOG V NJEM SAMEM. To pa seveda jemlje avtoriteto institucijam, ki so stoletja in tisočletja zlorabljale vero ljudi v svoje namene.

V zadnjih letih se srečujemo z vse intenzivnejšimi kampanjami proti JOGI, predvsem v Evropi. Zlasti intenzivne so te kampanje v deželah z močno Katoliško cerkvijo. Istočasno pa opažamo ogromen razmah aktivnosti na področju JOGE v deželah, ki so več, kot 50 let, bile prisiljene v ateizem. Mladi ljudje, ki se zavedajo duhovnosti, zavedajo potrebe po rasti ZAVESTI, se vse bolj zatekajo v okrilje te alternative, ki jim omogoča svobodo iskanja in bivanja…….

Ne bi bilo pa pošteno, če ne bi tu omenili tudi neetičnega obnašanja in poskusov posameznikov in nekaterih skupin, po institucionalizaciji tudi te filozofije. Posamezniki krepko izkoriščajo “žejo” današnjih ljudi po odkrivanju, OD KOD PRIHAJAM, ZAKAJ SEM TU, KAM GREM ?? Komercializacija posega tudi na to področje. Visoke cene za vadbo joge, uzakonjanje in omejevanje poučevanja na “pooblaščene” učitelje, ki morajo, preden dobijo “pooblastilo”, vsaj vrsto let plačevati drage članarine v jogijskih skupnostih, se udeleževati dokaj dragih delavnic in seveda prispevati znatna sredstva za “razvoj” jogijske dejavnosti, seveda tudi tu skušajo, na podlagi starih receptov že obstoječih institucij, monopolizirati duha ljudi. Cela vrsta “gurujev”, ki se pojavljajo tudi v našem okolju s pretvezo zbiranja sredstev za gradnjo AŠRAMOV v Indiji, šol, bolnišnic itd., kvarijo ugled te prijazne in nadvse, sodobnemu človeku, koristne znanosti, filozofije in aktivnosti.

Sodobne različice, ki jih nudijo komercijalni centri v obliki POWER JOGE, TAI BOO JOGE, JOGE ZA NOSEČNICE itd., samo potrjujejo iznajdljivost posameznikov, ki izkoriščajo to čudovito filozofijo za svoje nizkotne namene. Na žalost.

Lep pozdrav!

Mene zanima ali je normalno, da se po jogi počutim utrujeno. Sicer sem ravnokar začela z izvajanjem, mogoče nisem navajena.. ampak mišice in moj um sta dan po tem utrujena.. in bi samo spala. Ali gre za nekakšno energijsko (karmično?) usklajevanje in se potem odraža na takšen način?

Pozdravljena doorwoman! Seveda naj bi ne bilo pravilno, da se dan po vadbi joge počutiš utrujeno. Težko pa ti odgovorim, ker mi nisi navedla nobenih podrobnosti. Koliko časa vadiš jogo, katero jogo, pri katerem učitelju, kako pričenjate z vadbo joge, se sproščate, počivate itd…..

Praviloma naj bi jogo vadili od začetka, ne pa hodili na vadbo v neko skupino, ki že dlje časa vadi. Pred vadbo joge naj bi 4 ure ne jedli ali pili. Pred vadbo joge naj bi si umili telo ali vsaj noge. Vadimo bosi. To je nekaj osnov.

Program vadbe joge naj bi vseboval sproščanje v prvih nekaj minutah, kjer izklopimo dnevna dogajanja in se pripravimo za vadbo. Sproščanje je lahko v leže, v položaju šavasana, ali sede v škarjah z rokami, ki v zapestjih počivajo na kolenih in ko z dlanmi držimo čin mudro ( se oproščam za slovensko transkripcijo ).

Nadaljevali naj bi z eno od kombiniranih vaj za ogrevanje, začetniki pa začenjajo z raztezanjem. Vaje za ogrevanje so lahko pozdrav soncu ali pozdrav mesecu ( ženski in moški aspekt Najvišjega ). Temu sledi počitek s popolnim jogijskim dihanjem in nato splet, ki ga sestavi učitelj ( guru ) in ta naj bi vseboval asane, primerne stopnji vaditeljev ( jogijev ). Te asane so usmerjene v gibljivost hrbtenice. Začnejo se z eno od ravnotežnih asan, s katerimi usklajujemo levo in desno možgansko hemisfero. Sledijo asane s predkloni, usločanjem in zvijanjem hrbtenice, v napredni varijanti tudi z obratnimi asanami ( sveča, trinožnik, stoja na glavi itd. ). Učitelj mora imeti občutek za vaditelje in med posameznimi asanami odrediti počitek, ki je potrebnem najšibkejšemu od vaditeljev, da se pripravi za novo asano. Po zaključni asani je potreben počitek, v katerem se vaditelji uležejo in toplo pokrijejo, da se telo ne ohlaja prehitro. Počitek naj ne traja manj, kot 10 in ne več, kot 15 – 20 minut.

V nadaljevanju vadbe je na vrsti pranajama, t.j. vadba različnih tehnik dihanja, s katerimi v telo prihaja sveža energija iz kozmosa. Pri tej vadbi naj bi se vaditelji predvsem napojili s svežo energijo in se naučili različnih tehnik za energetsko prenovo. Temu naj bi običajno sledilo ponavljanje manter in na koncu meditacija. Vadba se zaključi z mislijo, ki jo vsi vaditelji pošljejo v svet, z zahvalo ali s skupno mantro za mir v svetu.

Seveda različni vaditelji prilagajajo program vadbe stopnji izvežbanosti svojih učencev pa tudi dnevu in razpoloženju učencev, posebnim potrebam itd. Vendar naj bi vadba ne odstopala bistveno od opisanega.

Po takšni vadbi naj bi se učenec počutil svežega, polnega novih energij, prečiščenih čaker in bistrega duha. Če temu ni tako, je nekaj narobe. preleti opisani način vadbe, ugotovi, kaj delaš narobe in nam potem napiši, kaj si ugotovila….

Ne smemo pa seveda pozabiti, da moramo jogo vaditi vsak dan, pa čeprav samo v mislih izvajamo posamezne asane, saj se že s tem odlično sproščamo in nekateri učitelji celo trdijo, da v mislih izvedena asana pomeni vsaj 60% v resnici izvedene. Ni potrebno, da vadimo vsak dan 2 uri. Dovolj je že, če napravimo ogrevalni splet asan in malo pranajame. Naslednji dan malo meditacije namesto pranajame itd. Če pa seveda vadimo samo tistih 1x ali 2x na teden, ko gremo na skupinsko vadbo in še takrat utrujeni, s polnim želodcem in v naglici med tem, ko smo oddali enega otroka na tečaj tujih jezikov in preden drugega otroka dvignemo iz vadbe atletike ipd., potem smo nesproščeni, ne vzamemo si časa zase, imamo v sebi vrednote, ki jih še nismo priredili potrebam za vadbo joge, imamo v sebi druge prioritete itd., potem nam seveda joga preje škoduje, kot koristi.

Joga ni šport, ni fitnes ali telovadba. Joga je življenje, je način življenja, ki ne spreminja le našega telesa, ampak skrbi istočasno za usklajevanje uma in duha. Vaditi jogo na silo, da bi shujšali ali si lepo oblikovali telo, ne da bi čutili potrebo po usklajevanju telesa, duha in uma, preje škoduje, kot koristi. Nerednost v vadbi prav tako ni priporočljiva, čeprav si vsakokrat lahko izmislimo vsaj 1.000 razlogov, zakaj ne bi vadili in samo enega, zakaj bi….

Vadimo torej jogo takrat, ko smo na to pripravljeni in ne zato, ker nam je nekdo rekel, da bom shujšali, pridobili čvrsto zadnjico ali odpravili celulitis. V te namene raje poiščimo najbližji fitnes ali vadbo aerobike. Ko čas dozori in z njim mi sami, ko smo pripravljeni sprejemati kozmične zakone, se zavedati osnovnih načel joge ( jame in njame ) in prevzeti načelo AHIMSE, potem seveda ne bomo nikoli odšli iz vadbe utrujeni, ampak sveži, prenovljeni, umirjeni, sproščeni in polni energij.

Vse lepo vam želim in

HARI OM ( po slovensko bi se to iz sanskrta prevedlo kot “bogdaj” )

H.

Hvala za vaš odgovor. 🙂 Preden sem vam zastavila vprašanje, sem bila na jogi trikrat. Sedaj sem pa ugotovila, da sem pravzaprav premalo utrjena (torej mišično utrjena) in da me zato mišice malo bolijo. To seveda pri meni včasih še vedno vpliva na moj ego, ki se vda in pravi, da ne morem narediti nič. In potem se dejansko tako počutim, da bi samo počivala v postelji (pa saj zraven kaj koristnega berem tako da ni nekoristno preživaljanje časa). Mislim, da sem se mogla tudi malo navaditi na takšne vaje in tudi na splošno malo sprostiti in začeti uživati pri tem.
Mislim, da mi gre zmeraj boljše in ugotovila sem, da z kakšnimi vajami vsaj zdaj na začetku ne smem preveč pretiravati.. saj veste: po občutku pač. Vem, da sem na prvih vajah malo pretiravala in zato me je vse bolelo (da sem komaj hodila po stopnicah.. he he). Bolje je iti iz manj in potem stopnjevati.

Lep pozdrav!:)

Spoštovana door woman ( pa tudi mnogi drugi, ki začenjate z jogo, ste pravkar odnehali ali razmišljate o začetku ali koncu ) !

Tole s “komaj hodila po stopnicah” mi ni nič kaj všeč. Če bi mi rekla, da si bila prvič na aerobiki in si pretiravala ali pa po letu dni ležanja prvič na Šmarni gori, potem se ne bi čudil. Joga pa je nenasilna zadeva in do takšne reakcije V NOBENEM PRIMERU NE BI SMELO PRITI!!!!!!!

Pri izvajanju joge lahko še tako pretiravamo ( pri strokovno vodeni vadbi ), nas ne sme nič boleti, kaj šele, da bi imeli naslednje dni “muskel fiber”. Sicer vemo, da nobeno prtiravanje ni dobro. Pa vendar, tole me res moti, kot sem rekel.

V svojih skupinah imam ljudi zelo različnih starosti ( 17 do 72 let )in spolov. Za vsakogar posebej vem, kakšno je njegovo zdravstveno stanje, kakšne so njegove omejitve ( srčni bolniki, bolniki z zvišanim tlakom, glaukom ali sicer povišan intraokularni tlak, gibljivost, stanje hrbtenice itd. ), zato vsakogar posebej skrbno nadzorujem, da ne počne stvari, ki zanj niso priporočljive. Pri ženskah je NUJNA posebna pozornost v tistem obdobju vsak mesec, ko ne smejo delati OBRATNIH ASAN itd. Celo pri dokaj napornih vajah v KRYJA JOGI, ki jo lahko počnejo le res napredni vaditelji, skrbim za relaksacijo vsake mišične skupine po vadbi in po počitku, prana jami in meditaciji moji učenci zapuščajo vadbi sproščeni, polni svežih energij in zlasti uravnoteženi, samozavestnejši in usmerjeni v lastno duhovno rast.

Tale tvoj opis pa mi daje misliti, da delate nesproščeni in neogreti. Da nimate obveznega raztezanja in ogrevanja v začetku vadbe in da je pri tej vadbi skrita še kakšna druga , huda, napaka. Ne bi nikakor želel kritizirati vodij vadbe, kaj šele spodbujati polemike o ustreznosti, vendar mi je žal, da se (tudi) v jogi pojavljajo ljudje, ki niso strokovno usposobljeni in celo za (drag) denar prodajajo nekaj, kar je lahko ŽIVLJENSKO NEVARNO. Nočem soditi in nočem obsojati, saj tvojega vodje vadbe niti ne poznam, niti ne vem, od kod prihajaš. Opozarjam pa, da se pred pričetkom vadbe vseeno pozanimate o referencah tistega, ki vas bo spremljal in vodil na tej poti, ki običajno pomeni veliko ( pozitivno ) preokretnico v vašem življenju. Žal mi je vsakokrat, ko koga slišim reči: ” Ja ja, joga, saj sem probal/a. Ni to zame. Prestar sem, premlad sem, premalo okreten, ne da se mi toliko migat, prepočasi se dogaja, nobenega gibanja ni, nič novega nisem slišal/a, potem sem se počutil/a slabom, prazno, utrujeno itd., itd.” Joga je za vsakogar. Vendar si izberite pravega učitelja, pravo skupino zase.

Pa lepo prosim brez zamere vsem tistim, ki iskreno skušajo voditi svoje učence, pa so v teh svojih začetkih še malo nerodni. Tudi njim naj velja osnovno načelo joge:

AHIMSA PARAMO DHARMA! ( ne prizadeti )

HARI OM….

Igor

...naj bo Luč, Ljubezen in Radost!...Igor T. - LOSANG TASHI

bravo, hawkeye (a igor pa oko sokolova sta sinonima?)! tako kratke, jasne in lepo ubesedene obrazlage joge že dolgo ne! zahvala zanjo
“nolim nocere” velja za vse, anede? (ne le za učitelje, zdravnike,…)
nasmeh!

Najprej hvala za pohvalo. Sicer me pohvale ne ganejo tako zelo, kot me tudi kritike ne presunejo pregloboko. Kdor svoje misli in vedenje napiše, lahko zgreši, lahko napiše razumljivo, lahko je to komu včeš, komu ne, pomembno pa je, da se prebere. In vesel sem, da nekdo to bere, to pa sem, zelo….

Glede nickov in imen – v prilepljeni temi tegale foruma ( pomeni, da je na vrhu foruma ) piše, da je hawkeye stopil iz sence in se predstavil, torej je Igor iz HELP CENTRA LJUBLJANA – HCL. Nič torej nima opraviti s sinonimi ( sopomenkami ), je pač nick, ki sem ga izbral, preden me je Primož prepričal, da objavljam pod svojim imenom in stojim za tem, kar rečem z imenom in priimkom.

Stari Rimljani, ki so uporabljali latinski jezik, so res prevedli AHIMSo v ” Nolim nocere “, kar se po slovensko tudi lepo sliši: NE PRIZADENI! In nesvet, ki ga imajo Hindujci in Budisti za “božjo zapoved” velja seveda za vse. Ne vem, zakaj bi morali biti zdravniki in učitelji izzvzeti. Ko začneš enkrat delat izjeme, temu početju ni nikoli konca….. Najvišji ne pozna izjem, pred njim smo vsi enaki……

...naj bo Luč, Ljubezen in Radost!...Igor T. - LOSANG TASHI

Forum je zaprt za komentiranje.

New Report

Close