Izginuli izgubljeni paket preko GLS
Spoštovani,
preko spletne strani reberv.com sem prodal kitarski ojačevalec v Španijo. Vse lepo in prav GSL je paket dvignil in po sledenju je prišel v skladišče v Madrid in tam stal 1 teden. Ker se ni nič premaknilo je Slo Gls poslal poizvedbo in paket je kar naenkrat izginil. Kupnino sem moral vrniti kupcu in sedaj sem ostal z GLS, ki enostavno nekaj zavlačuje in mi ne vrne kupnine. Poslal sem že paypal invoice od plačila kupca, slike paketa, pojasnil situacijo in sedaj od mene želijo original račun za kitarski ojačevalec, ki sem kupil rabljenega nekaj let nazaj. Bojim se, da bodo z vso birokracijo na koncu vse zavlekli, da iz tega ne bo nič.
Kam se lahko pravno obrnem na katere službe, da se zadeva pospeši oziroma uredi. Prosim za pomoč.
LP
Pozdravljeni,
najbolje bi bilo pri GLS vztrajati, da vam povrnejo kupnino. Gre za specifičen položaj, potreben je pregled splošnih pogojev poslovanja GLS, da bi lahko ugotovili, kakšen postopek je v takšnih primerih pri njih predviden.
Zaradi omejene seznanjenosti z vsemi pravno relevantnimi dejstvi in pomembnimi okoliščinami v konkretni zadevi, predstavljajo odgovori splošno informacijo v zvezi z zastavljenim pravnim vprašanjem. Za natančnejši odgovor je potreben osebni razgovor in pregled dokumentacije v odvetniški pisarni.
lep pozdrav
Odvetnik Pavel Zajc
Kersnikova ulica 3
1000 Ljubljana
Gsm: + 386 64 222 888
Tel: + 386 1 433 05 58
E mail: [email protected]