IKEA – reklamacije
jaz sem kupila stole v IKEA GRAZ in na enem stolu ni bilo priloženih vijakov in ostalih stvari za montažo.
Napisala sem reklamacijo kar na mail in so mi takoj odpisali, da bodo zadevo raziskali in če bo utemeljena vijake in ostalo poslali po hitri pošti. Naslednji dan je bil že odgovor, da res ni bilo priloženih vijakov in čez 5 dni sem jih dobila po hitri pošti na dom.
Vse pohvale !
Tjasa
V Ikeo hodit zastonj je pa popolnoma nepotrebno. Vse, kar je treba storiti, je tole – poklicati njihov Kundenservice, tam se že avtomatsko oglasi slovensko govoreči svetovalec in…samo to lahko rečem, da stvar deluje kot namazano. Zveš čisto vse, kar želiš. Za vsak vijaček, ali ga imajo na zalogi ali ne. Hodit na uro gledat v Graz je res neumno, za to so telefoni.
Jaz sem enkrat dobila v kompletu kopalniške omare predalček, ki ni bil čisto brezhiben. Čez dva meseca, ko sem šla spet gor po nakupih, so mi jo na pultu za reklamacije zamenjali v petih minutah. Imeti je treba račun s seboj. Uradno se mora reklamirati v enem mesecu, kot pravim so meni še po dveh brez težav. Pa nimam niti njihove family card.
V Ikei običajno vse deluje kot dobro namazan stroj, seveda se pa lahko kdaj kaj zalomi. Ko bo pri nas servis kjerkoli na takem nivoju, bomo samo veseli lahko.