Naslovnica Forum Življenjski slog Zdravo življenje Hujšanje Hujsanje-ni motivacije

Hujsanje-ni motivacije

Pozdrav vsem.

Imam 30 let in najnovejsi prikaz na tehtnici od danes zjutraj je 80kg (visoka 165 cm). Vem, se zavedam, da moram shujsati, vem koliko jest, kaj jest in koliko se gibat. Cel “recept” vem na pamet in vsak dan si govorim: danes pa zacnem. In tega dneva zares ni. Imam pa vsak dan neke poskuse, a hitro popustim, ze kar v roku nekaj ur se nazrem sladkarij ali pa druge hudo kaloricne hrane.

Obupana sem, ker ne najdem prave volje, motivacije. Je se kdo tu tak z istimi ali podobnimi tezavami? Kaksen nasvet?

 

Samo prijavljeni uporabniki lahko vidijo priponke.

Imaš vse naštudirano,vse veš, vse znaš:)
Manjka ti samo odločitev.Evo,danes začni,TAKOJ…ne jutri,ker boš samo odlašala.
Pa srečno!

še to-motivacija ti naj bo ZDRAVJe in dobro počutje.
Pa nova garderoba… ::)))

Oh, vse tukaj imamo te težave 🙂
Veš kaj mogoče za začetek: pojdi vsak dan vsaj za 45 min hitro hodit. Ali pa pol ure za začetek. Prisili se, da greš vsaj vsak drug dan, boš videla, počutila se boš veliko bolje. Potem poskusi, da od 19.00 naprej nič več ne ješ. Naj bo najprej od 19.00, potem prestavi na 18.00. Za začetek to dvoje. Ni se še treba omejevat pri hrani. Hoja in zvečer konec hrane. 14 dni, obljubim, da se boš bolje počutila. Potem se pa oglasi in povej, kako ti gre.

Bralka ti je dobro svetovala.
Meni pomaga tudi (če se le pravi čas spomnim na to), da si dovolim pojesti vse, kar mi paše, ampak le če mi res paše. Če ujamem pravi moment in pomislim “a mi res tole paše?” potem se tudi zgodi, da ugotovim, da v bistvu rabim kaj drugega (sprehod, jabolko, da sem v resnici le žejna). Če pa res rabim cukr, pa je na mestu vprašanje, “je dovolj košček ali je res potrebno 3?” Ampak, kot je rekla Bralka, pojdi korak po korak. Motivacija pa? Definitivno zdravje. Pa poletna oblačila 😉

Lahko bi ti napisala cel roman iz lastnih izkušenj in več kot pol od njega bi odstopalo od vseh klasičnih nasvetov hujšanja.

Prvo, vsi mi, ki smo (bili) debeli imamo kao teorijo hujšanja v malem prstu, kao vse vemo, vse nam je jasno, polni smo znanja….
Eeeee, NEEEEE! Nismo! Pojma nimamo!
To je prva stvar, ki si jo moraš priznati!

Sama sem vse vedela, o prehrani, o športanju, živim v športni družini, profesionalni športniki, ne neki rekreativci, naj bi res vse vedela in sem tudi mislila, da vse vem, a ko sem se podala na pot hujšanja, sem ugotovila, da zame marsikaj od splošnih zakonov hujšanja ne velja!

Edino, kar velja, je MANJ JEJ!
Skozi hujšanje sem ugotovila, da je to edina prava resnica, vse ostalo je odvisno od posameznika, od njegovega telesa in uma. Nekomu paše eno, drugemu drugo, ljudje smo si različni in ni nobene drug univerzalne resnice kot le ta, da manj ješ in ta dejansko obrodi sadove!

Kar zadeva razne diete, jedilnike, zdravo, nezdravo in podobno, pri meni to nikdar ni šlo skozi! Jedilnik, na katerem ni čokolade, pri meni deluje točno tiste 3 minute, ki jih porabim za to, da ga preberem.
Jedilniki, za 14 dni, ki te vsak 7. dan počastijo s kockico čokolade, ni šans! Pa kdo bo meni diktiral, kaj bom jaz jedla?! Jedla bom tisto, kar sama hočem!
Torej, edini pravi jedlinik zame je bil ta, da jem vse, a manj!

Zloudala sem si aplikacijo za štetje kalorij, jedla sem vse in omejila le kalorije. Tu hitro ugotoviš, da če poješ 100g čokolade, je to kalorij za celo kosilo, a najedel se nisi in boš lačen, zato ne poješ cele čokolade. Druga stvar so jedi, ki jih imaš rad in tudi za njih ugotoviš, da imajo fuuul kalorij, pa jim zmanjšaš porcije ali pa ostale obroke potem prilagodiš in ješ sveže kumare in češnjev paradižnik brez vsega, da nisi lačen, ker ima to malo kalorij, ti si pa prej za kosilo zmazal pol pice…

Ni to štetje kalorij za vse, ker dejansko moraš biti strikten, da stehtaš in zapišeš vse, kar si pojedel in moraš biti pošten do sebe, da si ne zatiskaš oči in si ne lažeš, da tistega koščka čokolade ali sveže žemljice nisi pojedel, ker te nihče ni videla tega jesti!

Je pa res, da si hrano in obroke lahko omeji vsak, tudi brez striktnega zapisovanja, samo vedeti moraš, kaj in koliko zdaj ješ, potem pa lepo namesto dveh kosov kruha poješ le enega in pol, pa namesto 5 žlic krompirja ali riža poješ 3, namesto dveh žličk masla in kosa sira poješ na zelo tanko namazano maslo in košček sira, itd.
To zmore vsak!

Kar zadeva večerje, jaz hodim pozno spat in meni zadnji obrok ob 16, 17 ali 18 ne znese. Večerjam običajno okoli 19. ure, s tem, da do 21ih obvzeno vržem še kaj v usta. Večerja je lahka, pozneje pa prigrizki za kak grižljaj, ne več. Za večerjo ne jem OH, ker jih ponoči ne predelujem in sem zjutraj vsa zabuhla in natečena. Nekateri s tem nimajo težav in osebno mislim, da je to stvar posameznika, torej za večerjo se poje tisto, kar ti paše in ko ti paše, opazuj svoje telo!

Rekreirala se nisem nič, shujšala sem 30+ kil brez rekracije. Zadnje leto se trudim z rekreacijo in zdaj moram priznati, če se ne gibam, mi manjka,v glavi sicer šenisem prišla do tega, da je rekracija koristna zame, jaaaa, razumsko to vem, čutim pa ne tako, a recimo, ko nekaj dni ne hodim in grem končno spet hodit, je moje telo veselo, to pa že čutim. Mogoče 1x pridem tudi do tega, da mi bo gibanje mentalno in psihično v veselje, ne vem, bomo videli.
Vsekakor podpiram rekracijo! Prvo bo hujšanje hitrejše, drugo je kondicija in tretje, mišice ne bodo ovele! Torej, kdor je mentalno zdravo naravnan glede gibanja, super, kdor ni, tako kot jaz, čim prej se naj naštela!

Motivacija…
Meni zdravje ni bilo neka motivacija, je bil vzvod, motivacija pa ne.
Lepa postava mi tudi ni bila motivacija.
Mislim, vse te neke klasične motivacije pri meni niso delovale, niti ena mi ni bila dovolj pomembna, da bi me motivirala.

Edina motivacija mi je bil minus na tehtnici. Ko je šlo dol, me je motiviralo za naprej, ko se je vaga ustavila, sem trmasto vztrajala, da ne bo šla teža gor in da gre slej ko prej spet dol. To je moja edina motivacija.
Zdaj sem že nekaj časa na normalni teži, nosim št. 38, M, kar je za mojo višino suha postava, pa sem še vedno motivirana, da shujšam še kakšno kilo. Ne vem, mogoče je to moja varovalka, da se ne vrnem nazaj na stara pota, trenutno imam 68kg in moj cilj je tam okoli 67, da sem na varnem pod 70, bomo videli, kaj bo, ko ga dosežem, kako bom potem našla motivacijo za ohranjanje teže…

Če te še kaj zanima, vprašaj. Rade volje ti pomagam.
Drugače imaš odprto temo o hujšanju, v njej sodeluje kar nekaj žensk, ki si izmenjujejo izkušnje in trenutno so vse na dobri poti, dejansko ko prebreš, kako eni uspeva, pa drugi in tretji, te potegne za sabo, punce so odlična motivacija!

Še nekaj, če sem jaz lahko shujšalaveč kot 45kg, lahko shujša vsak!

Kreditno financiranje

Izkoristite kreditno financiranje od 5.000 € do 10.000.000 € resno ponudbo in zelo zanesljivo z več varnosti s stopnjo 3 % na mesec z trajanjem od 1 do 30 let.

Elektronski naslov: [email protected]

WhatsApp: +38630762694

Viber: +38671391409

It might be difficult to get started and keep to a healthy weight-loss strategy. People frequently lack the ambition to get started or lose motivation to continue. Fortunately, motivation is something that can be improved. Apple Cider Vinegar Pills help with weight loss. Learn More!

Kredit in posojilo

Izkoristite dobropis v višini 5.000 € do 10.000.000 €, ki ga je mogoče ponuditi in zelo varno z dodatkom depozita z davkom v višini 3 % na mesec z trajanjem od 1 do 30 let. Elektronski naslov: [email protected]

WhatsApp: +38671391412

Viber: +385917863111

New Report

Close