Kakšne gume mi priporočate za kolo? Velikost seveda vem. Tudi to vem, da rabim grob profil. Vozim se večinoma po neasfaltiranih poteh, nekaj je makadama, nekaj gozdni poti in stez, nekaj pa tudi asfalta. Tudi precej je blata. Mogoče kdo ve kje je ta tema bolje opisana? Koliko dati za gume, saj so cene nekje med 1500 in 10000 SIT ali celo več. Koliko vi date za eno gumo?
Manja
hoj,
ravno danes sem kupil “zimske” kramparice za svoj bajk:) cene raje ne povem, da se ne bo kdo pritozeval ampak pri 80kmh s Krvavca in hitrosti padanja 130m/min (!!)res ne gre kupovati najcenejsih gum:))) Hutchinson so zakon
povej kje se vozis in koliko km naredis mesecno. sicer pa ti priporocam MTB forum in tukaj na http://pub9.ezboard.com/fmmtboprema se ravno pogovarjamo o dobri jesenski gumi!
Tudi sam sem pred kratkim zamenjal gume za “zimske”.
Skeptično sem kupil v Hervisu ene Michelin (ne vem imena modela, profil je isti kot na tistih grobih zelene barve) za nekaj več kot 3000 SIT. Vendar sem prav presenečen (prijetno) nad njimi, še posebej nad sprednjo, kako dobro drži smer.
Če te zanima, lahko doma pogledam model in sporočim.
LP, M.
Ps. Za Guinessa: A res gre s Krvavca 130 m/min? Js ma sicer rekord 145, vendar je bilo to na spustu iz Etne, otovorjeno kolo, pa široka asvaltna cesta.
Daj povej kaj več podrobnosti…bi se kr enkrat oglasil 🙂
zivjo Matjaz,
res gre -130m/min izmerjeno z rocnim visinomerjem suunto in sicer v cisto spodnjem delu spusta oziroma prve 3km vzpona na krvavec. predzadnji ovinek je svinjsko nepregleden in silno ozek tako da je treba tam kar precej pobremzati. moras pa spust opraviti veckrat, da spoznas progo in ves na katerem ovinku dovolj pospesevati da ujames tako hitrost padanja:))
problem je ker imam prekratka prestavna razmerja in tako ze pri 60kmh v najvisji prestavi poganjam skoraj v prazno. moram poizkusiti s specialko. ce zaprejo se cesto se da voziti zagotovo -150m/min
kolo je bilo MTB gume pa continental slicks (cisto gladke), sirina 1.75. z navadnimi kramparicami je prevec trenja in premalo stabilnosti v oviku, saj kolo izredno tezko zavija in ne nudi nobenega obcutka kako mocno lahko “polagas” ovinek
hehe pa pazi na avtomobile, ni jih malo, ki mislijo da je cesta namenjena rallyju in tako sekajo tudi najbolj nepregledne ovinke?! barabe!