Kaj je tako težkega pri vožnji z gliserjem?Imaš volan tako kot pri avtu, motor prižgeš tako, da povlečeš jermen iz motorja.Nekateri imajo celo avtomatski zagon, samo na gumb pritisneš(tako kot pri skuterju).Na desni so komande in sicer prva ročica so ponavadi prestave.Če potisneš ročico naprej, je v brzini(navadno imajo gliserji samo eno brzino).Ko jo potisneš za en korak nazaj, je izven brzine(se pravi da se propeler na motorju ne vrti), še en korak nazaj pa je vzvratna brzina.Na desni poleg ročice za prestave pa je plin.Plin dodaš tako, da ročico potisneš naprej, ko jo potisneš nazaj pa plin odvzameš.!!!!Edino pravilo, ki si ga moraš zapomniti je to, da prestavljaš takrat, ko si odvzela plin, ker drugače bo odletela kovinska varovalka na propelerju motorja!!!!NIČ NI BOLJ ENOSTAVNEGA KOT TO!!! Avto voziti se je težje naučiti kot gliser.Izpit pa je samo teoretični, praktične vožnje ni, edino kar je malo težje je, da se moraš naučiti zavezati par vozlov, da boš znala gliser tudi zasidrati!Če izpita nimaš, ne moreš voziti gliserja, ker boš dobila probleme s policijo.
Uspešno vožnjo z gliserjem ti želim, Rok.
Dragi Rokec!
Gliserji, pri katerih je potrebno potegniti jermen na motorju sploh niso gliserji. Gliserji imajo ponavadi notranji motor z Z – pogonom, na elisi pa srečujemo varovalko pri Tomos 4, 4,5,in podobnih multipraktikih. Pravi gliser ima v propelerju silni blok! Ponavadi je tudi ročica samo ena, tako da ti ni potrebno misliti na dodajanje in odvzemanje plina. Izpit z novim letom pa vsebuje tudi praktični del.
Toliko v poduk! Vidim, da ti manjka kar nekaj osnov v navtiki- najbolje da gumenjaka prodas (maestral18, motor Tomos 4) in kupis kaj podobnega gliserju.
Lep pozdrav, Tinca