Garancija za opravljeno storitev
Spoštovani
Zanima me, kako je z garancijo za opravljeno storitev pri ortodontih. Pred dvema tednoma mi je ortodontka na spodnje zobe na notranjo stran nalepila retiner ( žičko ), ki sem jo plačala 164 evrov, sedaj – po dveh tednih pa se mi je odlepila na dveh zobeh. Zanima me, ali mi mora sedaj priznati novo žičko brez plačila, saj so te storitve za mene zelo drage in ne morem kar vsake dva tedna plačevati za novo žičko.
Hvala in lepo pozdravljeni
Spoštovana!
Najprej se opravičujem za malo pozen odgovor. Zamuda je rezultat počitniške odsotnosti. In sedaj k odgovoru, čeprav verjamem, da ste svoj problem že rešili. Ob upoštevanju navodil ortodonta praviloma do poškodovanja aparata ne more priti. Če pa se to vendarle zgodi, so največkrat potrebna le manjša popravila (lepljenje obstoječe žičke le na določenem delu). Ponavadi ortodonti tega dodatno ne zaračunavajo. Če pa gre za popolno odtrganje žice, je potreben kompleten nov postopek izdelave retenerja. V tem primeru pa se morate o tem pogovoriti z vašim ortodontom. Lep pozdrav!