Duty- free
ste gledali zadnjč odajo (v torek ob 20,00 na Popu ) ?
Kako se posamezna podjetja na račun napak vlade obogatijo in miljonske denarje spravljajo v žep ali v izgradnjo novih nepremičnin
Ne plačujejo nobenih obveznosti (davkov od artiklov)
Delavci v teh službah so predkratkim zbirali podpise ,ker so se bali za svoje službe ………
Kaj pravite na to !
lep pozdrav
Vivendi
Pa ja nisi tako naiven, da bi mislil, da so delavci zbirali podpise. Glede na to, kdo si je delil silne dobičke, si lahko odgovoriš, kdo je stal za zbiranjem podpisov proti zaprtju teh trgovin.
Se pa meni ne zdi nič slabega, če so dobičke namenili za poslovne nepremičnine, drugačna je situacija v primeru Kompasa, ki je dobičke delil le lastnikom v žep v obliki dividend. Glede na to, da imajo največ teh trgovin in če sem prav razumela, je deset večinskih lastnikov, to pa pride od 1 do 2 milijona mark letno v žep. Ni slabo – za tak znesek bi tudi jaz organizirala zbiranje podpisov….
Dan! Ni vredno, da se človek zaradi tega sploh razburja. Kar nekaj ljudi je fenomenalno dobro uspelo tudi na borzi, če so le izkoristili pravi trenutek in kupovali delnice, jih prodajali naprej in bogateli do astronomskih zneskov. Oblast in sistem ter naivnost nekaterih jim je pač to omogočila. Na letališču so brezcarinsko prodajalno enostavno predali v roke “tujcu” in lahko ti povem, da imajo sedaj še večji zaslužek kot prej…hec ne?
Lep dan
Angel
Vsi smo vedeli, da že prodajalci v Duty-free shopih niso nobeni reveži, česar ne bi mogli trditi za prodajalce v običajnih trgovinah. OK, so pač imeli srečo in so vlekli dobro plačo. Priznam, da sem bila prijetno presenečena, da so nekatere brezcarinske trgovine toliko vložile v turizem. To je v redu, saj so s tem odprli nova delovna mesta in omogočili boljši standard okolju, v katerem se nahajajo. Domnevala sem namreč, da je večina naredila tako, kot Kompas in silne dobičke razdelila med par deset ljudi.
Strašno bedasto pa se mi je zdelo tisto zbiranje podpisov, češ pomagajte nam s svojim podpisom, da ne ostanemo na cesti. Lepo vas prosim! V Zasavju se zapirajo rudniki, že pred leti so propadali giganti v črni metalurgiji in je na cesti ostalo tisoče ljudi, pa jih ni nihče niti podprl, niti jim kakorkoli pomagal! Zdaj bomo pa podpisovali peticije za par priviligiranih trgovcev, ki sploh ne bodo ostali na cesti, le bistveno manjšo plačo bodo imeli.
V debato bi vnesel nekaj praktičnih vidikov nakupovanja v Duty freejih in
pustil place prodajalcev malo ob strani. Po primerjavi cen sem ugotovil,
da so najcenejsi seveda duty freeji na cestnih prehodih, Brnik je nekoliko
drazji, vsi slovenski duty freeji pa so precej cenejsi od tistih na . tujih
letaliscih (npr. Frankfurt, Zurich).
Zanimiva je tudi primerjava ponudbe nekaterih artiklov, saj sem npr. na
majhnih cestnih prehodih s Hrvasko v zelo majhnih Duty freejih – skoraj
dobesedno kontejnerjih – nasel nekatere francoske konjake, ki jih sicer
nikjer drugje v Sloveniji nimajo.
Predvsem pa – nobene panike – ob zapiranju Duty freejev bodo tisti na
Hrvaski meji seveda se ostali.