Dr. Pfeifer – razočaranje-spoznanje vredno 130 €
Očesno kirurški center dr. Pfeifer
Želela bi opozoriti na nekaj stvari vse, ki imate težave z očmi in se v želji po čim boljših rešitvah obračate na strokovnjake.
Sama sem obiskala prenekatero klinkiko in ofamologa. Glede na to, da zadnje čase narašča število zasebnih zdravnikov, ki ponujajo poleg pregledov tudi trajne kirurške rešitve sem bila ob obisku zadnje zelo razočarana.
Človek ne pričakuje, da bo pri obisku zasebnika čakal uro in pol v ambulanti. Sestra te hitro pošilja od aparata do aparata, katerih meritve se od enega do drugega precej razlikujejo. Ko končno prideš do zdravnika in pojasniš, da si prišel zaradi predpisa novih očal, ker na stare ne vidiš več, le ta to presliši in na hitro poda ugotovitev, da se moje dioptrije preprosto ne da izmeriti in da pač slabo vidim. Nato te pošlje po dobrih petih minutah ven, da poravnaš račun, ki znaša 130 € in te povabi na ponoven obisk čez pol leta. Na koncu ti v mislih odmeva vprašanje: « Je to zares mnenje, ki si ga lahko privošči podati ugleden strokovnjak. To, da slabo vidim, je bila že moja nestrokovna ocena in prav v želji po rešitvi te težave sem se obrnila na strokovnjaka.Sploh pa mi ob vsem napredku na medicinskem področju ni potrebno gledati v meglo ovit svet «
Dandanes smo pripravljeni za svoje zdravje odšteti precej denarja, kar več kot očitno nekateri s pridom uporabljajo. Reklam za izvrstne zasebnike je čedalje več, le da jaz vedno bolj dvomim o njihovi izvrstnosti. Vedno manj je takih, ki v tem ne vidijo le izvrstnega vira zaslužka, ampak tudi ljudi-paciente, za katere si vzamejo čas in vsaj poskušajo najti ustrezno rešitev za vsakega posebaj.
Ps: Dr. Pfeiferju sem izrazila svoje nezadovoljstvo in željo, da me ponovno pregleda in predpiše očala. Z negodovanjem je pristal. Dobila sem datum pregleda, vendar so me nekaj dni prej poklicali, da naj z napotnico pridem na Očesno kliniko in mi prestavili datum. Tako bi gospod zdravnik uveljavljal mojo reklamacijo z svoje zasebne ambulante v svoji redni ambulanti na Očesni Kliniki, za kar bi plačala moja zavarovalnica.
Se pravi, da zdravnikom ni treba nositi odgovornosti za lastne napake?
To je bilo napisano vsem v vednost in boljšo informiranost, saj se sama tja več ne vrnem.
Moje mnenje je, da boste napotnico pametneje izkoristili, kot ste svojih 130€. Verjemite mi, če se v samoplačniški ordinaciji ni potrudil se bo v redni- še manj. Vsekakor pa imate dostop do spleta, poglejte si svoje diagnoze in se nato odločite za primernega specialista.
Vse lepo vam želim! Zvončica
Lila-Zarja, imam slutnjo, da vam je dr.Pfeifer povedal, da ga s svojimi 130€ ne morete kupiti.To vam je sedlo v dušo. Ker ste morda prvič doživeli, da se nekoga ne da kupiti z denarjem, ste se razburili. Prišlo je do objave tukaj, ker ni bilo odziva ste zadevo spravili na POP, spisali pritožbo na ZZZS…
dr.Pfeifer se ne ukvarja s predpisovanjem očal. Njegova specialnost so trasplatacije in operacije roženice. Želim vam, da se vam nikoli ne zgodi, da boste videli meglo in bili tega veseli. Po operaciji sem po mesecu čiste teme videl meglene obrise in povedati ne morem, kako sem vesel, da je operacija uspela.
Za nas ima dr.Pfeifer vedno čas. Njegovi operiranci si želimo, da sploh ne bi trošil svojega znanja za ljudi, ki razmišljajo tako kot vi.
ne vem kam je letel ta zadnji post, ampak mislim da nekam v prazno. sam nisem pacient Dr. Pfeiferja vendar menim da za svoj denar lahko pričakujem korekten odnos in da zanj dobim to kar plačam. tudi sam sem izkusil podobno izkušnjo, kjer sem se dobesedno počutil izigranega. na eni strani je optika po spletu opisovala kako oh in sploh opremo majo po drugi strani pa sem se počutil kot v fabriki na tekočem traku. ne hvala, če že plačam pričakujem vsaj nek minimalen nivo korektnosti.
pa tud ne vidim kako vezo ma stavek da se nekoga ne da kupiti z denarjem?? plačilo se smatra za opravljeno storitev, kar vsebuje strokovno analizo in mnenje specialista. mislim da to odgovornost mora čutiti vsak specialist sam pri sebi. saj ni nujno da jo, v tem primeru pa vidmo kaj se dogaja in najbrž nobenemu ni v interesu takšno blatenje po forumu.
Omenjenega primera ne poznam, vendar me res včasih moti ta ustaljena utečenost postopkov, ki jih opravljajo. Upam da spec. zgornjih postov ne bodo jemali kot negativne kritike ampak le morda kot razmislek da se včasih pacienti počutimo kot škatle na tekočem traku….
ps: St.p. PKP -> g. Pfeiferju zagotovo ni žal za čas, ki ga porabi tudi za take stranke. vsaj upam da je temu tako…
Tudi sama sem že obiskala privat specialista za oči – zgolj informativno ter določenega pregleda. Vendar – že ko sem se naročala me je sestra vprašala po težavi oz. kaj želim vedet. Šele nato me je naročila. (seveda sem že prej dobila info, da ta zdravnik to opravlja) Torej ni vsak za vse in glede na to, da sestre naročajo, bi se morali bolj jezit na sestro, če vas je naročila k njemu za nekaj, kar ni njegova dejavnost. Vendar upam, da vas je sestra vseeno povprašala o težavah zaradi katerih bi radi obiskali zdravnika ter vam tudi pojasnila, kaj lahko v njihovi ambulanti pričakujete.
St.p. PKP – to o kupovanju in ostalem blebetanju pa – dolžnost zdravnika po Hipokratu je, da pomaga pacijentu, če pa ne more, pa vsaj svetuje. Torej??? Malce v razmislek!
Forum je zaprt za komentiranje.