Najdi forum

Naslovnica Forum Duševno zdravje in odnosi Družina Otroci s posebnimi potrebami in dolgotrajno bolni otroci Dodatna individualna strokovna in učna pomoč

Dodatna individualna strokovna in učna pomoč

Na kateri mag. ste vpisani?

K.

Moj sin ne dosega samo minimalnih standardov znanja. Dosega temeljne , včasih tudi kaj več.

Ima dodatne 3 ure. Ker gre za motnje koncentracije in spomina ima teste enake kot sošolci, vendar jih piše 2X po pol šolske ure. Pri matematiki lahko uporablja kalkulator (poštevanke ni znal nikoli dlje kot nekaj dni, verjetno je tudi nikoli ne bo znal), formule ima lahko napisane na listu. Snov v zvezke piše z miselnimi vzorci. Ob takem načinu učenja obvlada snov bolje od marsikaterega sošolca.

Poštevanka na pamet, formule na pamet, lepopisje pri zemljepisu niso osnovni pojmi. Osnovni pojmi so razumevanje poštevanke, formule za obseg lika in snovi pri zemljepisu. To moj sin popolnoma obvlada

Pozdravljeni!
Imam 12 let staro hčero, hodi v 7. razred. Letošnje šolsko leto je dobila odločbo (zaradi minimalne cerebralne disfunkcije), po kateri ji pripada 3 ure pomoči tedensko. Ima težave pri matematiki in angleščini. Pomoč se izvaja tako, da je ena ura namenjena matematiki, ena angleščini in ena ura posvetovanje s pedagoškim delavcem(?) – to zadnje naj bi šlo za krepitev samozavesti!?
Ko smo imeli sestanek na začetku šolskega leta, so bili vsi polni zamisli in rešitev, vendar je bil problem, da meni kot mami ni nihče prav prisluhnil, kako je z otrokom. Imela sem občutek, da ti “strokovni” delavci na šoli stvar posplošujejo in da jih ne zanima otrok kot individum.

Hčera veliko časa porabi za reševanje matematičnih nalog doma, saj ji je treba prvo snov ponovno razložit, saj v šoli ne dojame vsega, oziroma v šoli naredijo samo en ali pa dva primera, naloge pa so različne. Pomoč pri matematiki je do sedaj potekala redno, vendar ni se dajal poudarek na teoriji in ponovni razlagi nove snovi, temveč na reševanju domačih nalog, kar se mi ne zdi smiselno, saj kot sem rekla, pri nalogah ji pomagamo doma, z našo razlago teorije pa otrok ni zadovoljen, saj pravi, da se v šoli učijo drugače. Test je pisala negativno, vse naloge je imela rešene, vendar skoraj nobena ni bila popolno rešena.
V odločbi so ji odobrili, da lahko piše teste po sklopih, vendar se tega ne držijo. Preizkus pred preverjanjem so pisali 18.10., preverjanje (za oceno) pa 15.11. Pa po vsebini si nista bila podobna. Preizkus je vseboval naloge od 1.9 – 18.10, preverjanje pa vso ostalo snov do 15.11.
Rada bi mnenje koga, ki ima podobne težave in kako to rešujejo v njihovih šolah. Hvala

Tukajšnja,
zakaj ima deklica še eno uro pedagoga (? defektologa), bi morali vprašati komisijo, ki je deklico usmerila.
Najbrž učitelj matematike ob reševanju nalog razlaga tudi teorijo – seveda je pomembno, da otrok razume tudi teorijo, še bolj pa da znanje zna aplicirati na reševanje različnih nalog.
Glede pisanja v sklopih – odvisno je, ali je mišljeno pisanje po vsebinskih ali časovnih sklopih.
Vsa vprašanja in pomisleke, ki vas tarejo, boste najlažje razrešili na šoli.

Lep pozdrav in lep dan, Petra _______________________________________ Bolečina ni nič manjša, samo s časoma se naučiš živeti z njo. Cmok v nebesa, tvoja mami

New Report

Close