delo
Maloprej sem se vrnil domov in zaključil svoj delovni dan. V bistvu sem delal le popoldan, dopoldan sem bil prost. Tako, kot pač je značilno za moje delo. Počutim se odlično. Delovni čas je bil ravno prav dolg, zanimiv, spoznal sem nove ljudi,…nekatere od njih sem razveselil, druge razvedril, jim ponudil nekaj koristnega, dobrega. Človek ima lahko upravičeno dober občutek, ko se pogovarja z ljudmi o njihovih željah, potrebah in jim s svojim svetovanjem pomaga. Pomaga, da se po srečanju z mano in s produktom našega podjetja počutijo boljše, kot pred tem. Kako bi se slišala izjava ljudi, s katerimi bi recimo Vi poslovali in bi se glasila: “Vaš izdelek je čudovit”? Kako bi izgledalo, če bi zagledali na ulici, cesti ali kjerkoli že, katero od svojih strank in bi se Vam zadovoljno nasmehnila? Seveda, ko pa Vas povezuje z izboljšanjem stanja, ki se je zgodilo po srečanju za Vami. Kako bi se počutili, če bi Vam katera od vaših strank stisnila roko in z zadovoljstvom na obrazu pokazala, da je njeno boljše počutje povezano z Vami in Vašim izdelkom? Res je, to se mi dogaja. Zakaj? Ker imamo vrhunski in splošno uporaben proizvod. Praktično gre za proizvod, ki ga želijo imeti stari in mladi. Imeti in nuditi strankam vrhunski proizvod, ki je maksimalno kvaliteten je želja vsakega prodajalca ali potencialnega zastopnika. Mi ga imamo!
Smo v fazi, ko bomo zaposlili nekaj sodelavcev. Bi se nam pridružili?
Odgovarjajte na objavljeni elektronski naslov.
Hvala za mnenje :-).
Zakaj skrivnostnost? To sem se včasih tudi jaz spraševal, ko sem naletel na kakšen takšen opis. Danes vem nekaj, kar drži kot pribito. Pri delu v direktnem marketingu gre predvsem za željo, da počneš tisto kar te veseli. Če koga veseli, delati predvsem v popoldanskem času, če želi sam krojiti svoj delovni ritem, če želi izbirati območje delovanja in če je pripravljen delati z ljudmi in za ljudi se v tistem zgornjem opisu itak najde.
Kakšen je naš proizvod bi povedal, vendar sploh ni bistveno ali gre za šivanko, igračko, klobaso, posteljo, gospodinjski aparat…karkoli. Najbolj bisteveno je, da je splošno uporaben; praktično ga uporablja vsak človek ne glede na starost in je resnično vrhunski. O tem pričajo želje tistih, ki ga spoznajo. Slednji ga vsaj v 99% želijo posedovati in uporabljati. Izdelka res nima smisla opisovati. Kdor ga želi spoznati ga mora videti, otipati … na koncu koncev tudi preizkustiti.
Kdor išče pošteno delo, ki ga je možno opravljati občasno ali kot redno se naj oglasi. Tisti, ki iščete delo v direktni prodaji z všečno in prijazno filozofijo dela v odnosu do potencialnih strank ste vabljeni, da se pač oglasite. Ostali naj te vrstice preskočijo in si poiščejo kaj drugega.
Tudi izredno kvalitetne in splošno uporabne izdelke je treba tržiti in predstaviti uporabnikom. Na žalost povsem idelnega izdelka za zadovoljevanje strankih potreb ni. In kakšen bi naj bil idealen izdelek po željah strank (slednjega si kot stranka želim tudi jaz)?
Ljudje si pogosto želimo švicarsko natančnost, nemško zanesljivost, ameriško praktičnost in korejsko ceno. Ker vsaj ena od teh lastnosti pri vsakem artiklu manjka je potrebno to “pomanjklivost” argumentirati. To pa je delo, ki ga bo opravljal tisti, ke se bo odločil za sodelovanje z nami.
Vse dobro želim.
Marjan Račnik
OK, ker se pojavljajo takšni komentarji bom malce namignil o čem je reč. Ukvarjamo se s predstavitvami in prodajo ortopedskih ležišč in programa posteljnine iz merino volne. Kaj naj rečem drugega kot da gre za vrhunske izdelke. Smo edini, ki nudimo poleg ortopedskih ležišč tudi ležišča s funkcijo masaže. Kar je najbolj zanimivo, cene so ugodne glede na lastnosti ter možnosti, ki jih ti izdelki nudijo.
Kaj nekomu pomeni to dejstvo ne vem. Vem le to, da gre za delo, ki ga z veseljem opravljam. Morda je kdo pomislil, da gre za mrežni marketing. Ne bo držalo. Naše podjetje zaposli nekaj sodelavcev, ki lahko delo opravljajajo kot redno ali pa občasno (kot dodatno). Stvar izbire.
Delo je primerno za osebe ki imajo naslednje motive:
– dodaten dohodek (za tiste, ki bi delali poleg službe);
– finančna neodvisnost (plačilo po učinku; ni zgornje omejitve zaslužka);
– imeti svoj posel (pri izredno kvalitetnem proizvodu pri katerem nimamo reklamacij nimate nobenega rizika niti finančnih vložkov);
– sami si krojiti delovni in prosti čas (delate ob dnevih in urah, ki vam ustrezajo);
– osebni razvoj (v direktnem marketingu, neposredno med ljudmi se vsak ogromno nauči; nudimo in omogočamo usposabljanje ter uvajanje v delo);
– pomoč drugim (preventiva, izboljšanje zdravstvenih težav in boljše počutje strank);
– spoznavanje novih ljudi (spoznavate, delavce, kmete, študente, izobražence…);
– poskrbeti za upokojitev (z morebitnim varčevanja za tretje življenjsko obdobje lahko poskrbite s sredstvi, ki jih zaslužite z delom pri nas);
…
Majčken opis izdelkov je na http://www.modrestrani.com/zindex.php?ids=298
Vse dobro želim.
Marjan