CVETO – PRALNI STROJ – PROSIM ZA POMOČ
Ja ne vem kaj ni jasno da mi na računu piše da je garancija 3-leta,katera so že minila-ne vem od kje potem 5let,sej to ne velja za vse aparate! In to je odgovor pooblaščenega servisa kamor sem klical zaradi uveljavljanja garancije za dotični pralni stroj….Prosil sem za nasvet ne za pridigo o garanciji,hvala pa robiju-mogoče res motor-bo treba serviserja poklicat,sam se ne spoznam zato sem vprašal če ima kdo podobno izkušnjo in morebiten nasvet,ne pa pridig g.cveto! Včasih ego ne da ljudem da bi dobr prebrali kar je napisano,ker enostavno mislijo da vse vedo:)
lejte
še enkrat
če imate PS GORENJE potem garancija 5 let!!!!!
če pa gre za aparat Sidex(gorenje) potem gar. 2 leti!
(če so težave s serviserjem ki vam tupi eno, potem mi pošljite račun stroja in podatke pa vam uštimam servis gorenje in popravilo v garancijskem roku)
sem vam pa tudi napisal da je težava na motorju-magnet(tahogenerator) -ni pa nujno
lahko tudi težava na elektroniki!
lp,A
Motor sem vzel dol ampak sedaj ne vem kakšen magnet mislite. Zadaj sklepam da je taho, kamor vodita dve žici, potem sta naslednji dve žici vsaka za svojo ‘krtačko’ (ali je to mišljen magnet), nato pa si sledijo še tri žice ki pa gredo v motor na navitje. Kaj več pa ne vem, razen če poiskusim podreti motor še bolj.
Poigral sem se še z različnimi vezavami za zagon motorja, kjer pa sem samo dobil hitro vrtenje in še bolj hitro vrtenje in žal nič bolj počasnega. Verjetno se ta motor krmili preko tahota in PWM al kako?
Hvala za odgovor
Motor je SELNI U2.55.02.P08 francoski 7 pinski. Prve tri žice so oranžna(1), modra(2), bela(3) in sicer so upornosti naslednje:
1-2 = 1.7 ohm
1-3 = 1.4 ohm
2-3 = 2.3 ohm
Nato sta dve žici rdeča(4) in črna(5), ki gresta vsaka na svojo krtačko, sledita pa še dve rumeni žici(5,6) ki pa gresta na taho oz. na to tuljavo zadaj na motorju. Tam ne dobim nobene upornosti. Do magneta sicer malce težje pridem (ne vem še točno kako naj poderem) ampak na zunaj če karkoli premikam je vse precej fiksno, brez lufta.
Motor je SELNI U2.55.02.P08 francoski 7 pinski. Prve tri žice so oranžna(1), modra(2), bela(3) in sicer so upornosti naslednje:
1-2 = 1.7 ohm
1-3 = 1.4 ohm
2-3 = 2.3 ohm
Nato sta dve žici rdeča(4) in črna(5), ki gresta vsaka na svojo krtačko, sledita pa še dve rumeni žici(5,6) ki pa gresta na taho oz. na to tuljavo zadaj na motorju. Tam ne dobim nobene upornosti. Do magneta sicer malce težje pridem (ne vem še točno kako naj poderem) ampak na zunaj če karkoli premikam je vse precej fiksno, brez lufta.[/quote]
Popravek, rumeni dve žici sta 6 in 7.
Evo, na tem naslovu so vidne slikce http://1a-ersatzteile.de/Motor-fuer-Waschmaschine-Privileg-412-Selni-U25502-P08 ali pa na tem http://1a-ersatzteile.de/Motor-fuer-Waschmaschine-Gorenje-WA-62145-SELNI-U25502P08 Moj motor je isti.
In res je, ta segment je odprt in viden. Če vrtim akso se ta črni torx del premika skupaj z njo brez lufta, je pa res da nisem prepričan da je ta del magnet, ker če se ga dotaknem z železom mi ne deluje kot magnet. Torej, je mogoče tuljavo zamenjati oz. ali je bolje potem kar nov motor?
Hvala Cveto
Živjo. Danes sem bolj ali manj uspešno snel dol tuljavo in je bila pretrgana ena od žic…to sem sicer zlotal nazaj in vse skupaj sestavil vendar se mi zdi da ni še čisto dobro. Obrati so sicer nižji ampak še vedno previsoki, kar pomeni da verjetno nisem dovolj dobro porihtal. Ali je mogoče kupiti samo to tuljavo ali je bolje da se res dobiva pa vi preverite.