čisto brez kondicije

Pozdravljeni,
moj problem je namreč ta, da sem čisto na nuli s kondicijo. Sicer nekaj se sportam, ampak nima veze s hojo in tekom. Da bi rekla da sem debela lih ne, merim 160 cm in imam okol 59 kg. Zaradi enega športa ki se z njim ukvarja, bi rada prišla malo v kondicijsko formo in sem tudi probala malo s tekom. AMpak bila je čista kriza. Ne morm preteči niti 1,5 km brez da mi zapira pljuča, bolijo prepone in potem tudi noge še isti dan….to je živa sramota. In logično potem me use mine….Kako se lotiti teka? Brez da je taka muka?

z mešanjem hoje in teka.
hodiš par metrov oz. minut, nato tečeš, dokler se ti ne zazdi, da ne moreš več. takrat začneš spet hodit in ko si opomoreš, spet tečeš. to ponavljaš vsak dan ali pa vsak drugi dan, dokler se kondicija ne izboljša. probaj pa se vsakič potrudit za boljše rezultate, torej ne takoj začet hodit, ko se zadihaš.

po teku lahko narediš tudi strečing, če ti ustreza. nekateri ga delajo prej, nekateri po teku, nekateri pa sploh ne.

Poleg zgoraj napisnega lahko vključiš tudi kakšen trening z nekoliko daljšo hojo v hrib recimo za vikend. Prav tako super obremeni srce in žilje.

lp

[url=http://www.bodyteam.si/osebno-trenerstvo/]Osebno trenerstvo[/url] Bodyteam | Jure Klemenčič

Če imaš možnost presedlaj na kolo, kjer ti pri izbiri napora pomaga menjalnik.
Tek je ob slabi tehniki, ki jo skoraj zagotovo izvajaš, ko si fejst zmatrana, tudi precej obremenilen za telo.

MIlsim, da bom probala s kolesom. KOliko pa je najboljše na začetku kolesarit? Kilometrina pa to? Ker imam tako službo pa ”hobi”, da bi si bolj težko privoščila, da me noge preveč bolijo par dni 😛

To ti pa težko kdo pove kdaj bo tebe bolelo 🙂

Prvih par tednov bo verjetno bol rita bolela kot noge.

Če ti je tek všeč potem pač teči kolikor lahko. Če te pri tem ne bolijo kolena, kolki ali hrbtenica toliko bolje. Če pa teka ne maraš pa se raje loti česa drugega.

Mito Šinkovec http://www.telodrom.com Center Telodrom http://www.mito.si Mito stran https://www.facebook.com/Telodrom/ Faceebok

Najbolj me matra prepona….boli in stiska v pljučih oz nad njimi (tam nekje) in ni nič prijetno….Dvakrat sem šla s kolesom, po 8 km tja in nazaj za začetek. Je šlo solidno, razen klanci ubijajo.

Nisi zmogla zato, ker si tekla prehitro. Ne zato, ker ne bi zmogla preteči 1500 metrov. Stavim, da jih zmoreš, če le greš dovolj počasi.
Res teci zelo počasi. Ne tako, da se zadihaš! Tudi če se ti bo zdelo, da bi celo hodila hitreje, raje teci s tem tempom, kot da pospešiš. Poskusi na ta način (lahko tudi s kombinacijo hoje!) preteči teh 1500 metrov in nekaj časa (vsaj dva tedna) vztrajaj pri tej razdalji (ne povečuj).

Če pa te po teku potem bolijo kolena, kolki ali kaj drugega pa s tekom PREKINEŠ in se vprašaš kaj lahko storim, da se to ne ponovi. Odgovor je ponavadi, malo moram kakšno mišico prej mal pripravit in natrenirat. Tukaj ti pa ponavadi pomaga kateri od osebnih trenerjev, ki ve kaj dela in ti v kakšnem tednu ali dveh to uredi.

Mito Šinkovec http://www.telodrom.com Center Telodrom http://www.mito.si Mito stran https://www.facebook.com/Telodrom/ Faceebok

Prekini tek in prični s hitro hojo.
Sporoči, kakšen je rezultat.

Če te vse boli, telo še ni pripravljeno na tovrstne podvige.
Poslušaj telo in hvaležno ti bo.

Kombiniraj tek in hojo.

🙂 imamo zanimive poglede na kondicijo. Ko sem se spravila migat, nisem v kosu pretekla niti ene minute. 50, 60m 🙂 Je pa napredek hitrejši in volja toliko večja 🙂

Ljudje vse prevečkrat sprejemajo telestno aktivnsot kot neke vrste zveličanje. V stilu: “preveč si jedu, preveč si bil len, zdej pa trpi!” Ta logika ni ravno pametna. Seveda telesna aktivnost prinese tudi bolečine in neprijetne občutke, vendar pa je potrebno ločiti med bolečino, ki ti pove, da mišica peče in boli zaradi metabolnih procesov in pa tisto ostro bolečino, ki ponavadi ni v mišici, ki ti hoče povedati, da je nekaj narobe in da nisi ravno inteligenten človek, če misliš s tem vztrajat.

Mito Šinkovec http://www.telodrom.com Center Telodrom http://www.mito.si Mito stran https://www.facebook.com/Telodrom/ Faceebok

New Report

Close